Thanks voor de tip! Ga dat eens proberen
Heeft iemand hier ervaring met Ylonn?
Mijn huid, met name bikinilijn, is een woestenij na de 2e keer waxen. Ik ben er nu wel achter dat dat echt niets voor mij is, heb meer dan een half jaar later nog ingegroeide haren, bultjes, rode plekken etc. En mān haar is veel dikker/stugger nu (ook al zou het juist andersom moeten haha) Ik durf zo serieus niet eens een bikini aan
Dusā¦ met de zomer in aantocht wil ik Ylonn proberen. Normaal gezien gebruik scheermesje + sudocreme, maar dat is nu niet voldoende.
Ik heb ook de Philips Lumea en bij mij werkt het heel goed! Ik heb 'm sinds de zomer niet meer gebruikt (oeps), maar zelfs nu merk ik dat mijn haargroei op mijn benen en oksels veel minder is. Toen ik 'm consequent gebruikte, had ik bijna geen haargroei meer. Ik heb trouwens een lichte huid en donker haar.
Ik heb dezelfde ervaring! Ik ben ook wel het āidealeā type voor lumea, heel lichte huid en donkere haren. Bij mij werkt het echt heel goed, ik moet amper nog scheren.
Ik ben er mee gestopt wegens kinderwens, maar was wel best tevreden! Kan helaas geen langetermijn review geven
Ik hoef amper meer te scheren; 1x pw alleen een enkel verdwaald haartje en cāest ca. En dat is meer omdat het een soort gewoonte is, dan dat het echt noodzakelijk is. En ik heb volgens mij een jaar geleden (of langer, weet al nieteens meer) de hele ākuurā uit het boekje gevolgd en doe niet het onderhoud van 1x per 8 weken.
Ik ben vandaag voor de tweede keer gelaserd met een diodelaser en ik ben tot nu toe erg positief! Ze gaf aan dat het een paar sessies kon duren voordat er effect te zien was, maar 2 a 3 weken na de eerste sessie merkte ik al 2 kale plekjes op! Ik weet nog niet hoe het op de lange termijn gaat zijn, maar het lijkt me heerlijk om af te zijn van scheren of epileren (= dikke ingegroeide haren)
Ik heb nu 4 keer geflitst en heb alleen mān linkerbeen echt linkeroksel gedaan om echt goed te kunnen vergelijken (ik was sceptisch haha). Je ziet wel echt goed het verschil, maar de haartjes zijn nog niet weg, wel een stuk minder. Mijn schaamhaar is wel Ć©cht een heeel stuk minder geworden, daar ging het heel snel!
Welk model van de Philips Lumea hebben jullie?
Ik wil even melden dat ik heel enthousiast ben over de wasstrips van Etos (voor het lichaam)!
details voor wie het wil weten
Mijn benen zijn na 3/4 weken nog steeds niet harig. Er komen wel wat haartjes terug hier en daar, maar het is niet te vergelijken met voorheen. Ik heb stugge haren en epileren gaat bij mij niet goed dus ik ben hier erg enthousiast over. Geen ingegroeide haren. Ik heb de strips wel in kleinere stukken geknipt. Was de eerste keer waxen nadat ik een paar jaar geleden een paar keer Veet had geprobeerd. Veet nam echter niet zoveel haren mee dus ik dacht dat mijn haar te stug was voor waxen. Niet dus. Binnenkort ga ik de strips voor de bikinilijn proberen.
Vorige zomer ofzo was ik goed bezig met epileren maar dat heb ik weer volledig laten versloffen. Zie er wel tegenop om weer te beginnen, vooral mn oksels
Misschien moet ik een soort stappenplan maken om er langzaam weer mee te beginnen alvast voor de lente/zomer haha
Zijn dat die in de roze verpakking?
Ik laat normaal gesproken altijd mijn benen waxen in een salon, maar door corona kan dat niet en ik heb inmiddels een flink wintervachtje gespaard. Ik ben dus wanhopig op zoek naar een alternatief en heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met zelf harsen. Dat werd altijd een enorme kliederboel en alle haren bleven gewoon zitten. Mocht dus iemand de ultieme tip hebben, ik houd me aanbevolen!
Ja die roze! Ze zijn niet perfect en het zal best even wennen zijn als je gewend was het bij de salon te doen, maar ik ben positief verrast. Mijn stugge haren gingen er bijna allemaal uit. De overgebleven haren heb ik er met een pincet uitgetrokken.
Heeft iemand ervaring met de Soprano ICE Platinum laser? Ik heb eind mei een afspraak staan (hopelijk gaat het door) bij een laserkliniek waarbij ze deze laser gebruiken en het lijkt allemaal goed in ieder geval! Ben vooral nieuwsgierig of iemand al ervaring heeft met deze laser, of dat het een mooi verkooppraatje is.
Is er iemand hier die zelf suikerwax maakt en gebruikt en daar het perfecte recept voor heeft? Aangezien alles gesloten is, zoek ik een goede manier om snel mijn brazilian te kunnen doen. Ik had laatst een recept gevolgd, maar dat was te dun geworden waardoor het eigenlijk alleen te gebruiken was met spatels en strips en ik wil het juist met zoān bolletje kunnen doen.
Of misschien heeft een van jullie een tip waar ik voor niet al te veel geld een kant-en-klaar iets kan kopen? Maar wel iets zonder strips dus, en ik wil eigenlijk ook geen heater nodig hebben ervoor.
Ja ik, na ongeveer 1,5 jaar komt mān haar wel terug
OkƩ, ze raadde me met de telefonisch intake ook al aan om het dan evt jaarlijks te onderhouden. Verder beviel het goed, geen pijn etc?
Kijk op het youtube kanaal van Abetweene, zij heeft hier veel filmpjes over!
ja doet wel pijn, maarja is maar even
Ja ik. Na 8-10 behandelingen zag ik hooguit 40% minder haargroei en het groeide dan wat trager aan. Ze heeft de sterkte tussentijds een keer verhoogd maar ook toen ging het niet vooruit, dus ben ermee gestopt. Inmiddels is alles gewoon weer terug gegroeid