Yes ik heb net ook een mail gekregen dat mijn afspraak is afgezegd morgen. Agenda komende maanden zit online helemaal vol dus ben benieuwd wanneer ik weer terecht kan
Ik ben gewoon gegaan en heb gevraagd om een behandeling. Als je tijd hebt, zou ik gewoon gaan en wachten…
Dankjewel! Dat klinkt al stuk makkelijker dan ik voor ogen had .
Wil je het helemaal glad? Of is gewoon korter ook een optie. Ik ben gestopt met superglad scheren omdat ik alleen maar bultjes kreeg en dat soort ongein. Nu heb ik zo’n trimmertje met aan de ene kant ook een mesje en dat vind ik zo fijn! met het mesje doe ik m’n benen en oksels, en met het trimmertje m’n bikinilijn etc. Dan vind ik het wel netjes kort, maar niet het oncomfortabele van ingegroeide haren (wat je volgens mij toch altijd krijgt met scheren).
Ik vond dit een hele fijne en informatieve video, dus misschien heb jij er ook iets aan:
Zonde voor jou. Als het werkt zou het fijn zijn om af te maken.
Het verbaast mij dan weer niks. Loopt altijd mega veel personeel rond, waarvan ik me afvraag wat ze aan het doen zijn. En volgens mij hebben ze alleen maar klanten via groupon en dat soort sites. Ik heb ook wel eens gehoord (paar jaar geleden) dat die eigenaar/eigenaren mega veel geld hebben en dat ze enorm uitpakken voor personeelsuitjes.
Ik heb begin januari een afspraak, ben benieuwd of die doorgaat
Ik ben nu bijna,5 jaar bezig en heb 15 behandelingen gehad. Het werkt wel bij mij, maar niet helemaal afdoende. Ik heb vel minder haar en wat er nog is, zijn super zachte babyhaartjes. ik heb indertijd 100 euro betaald voor onderbenen en oksels. En ik woon vrijwel om de hoek. Mij kost het dus nauwelijks tijd. Ik vind het wel ok, maar ik zou het niet aanraden, want uiteindelijk doet het niet wat beloofd.
Ga jij voor het eerst in januari? Ik zou goed nadenken voor je gaat beginnen.
Nee ik ben denk ik ook al 5 jaar bezig, voor mn gevoel wel meer dan,15 behandelingen gehad ook, maar dat weet ik niet precies. Ik heb via groupon destijds helw benen en oksels gekocht. Kostte 230 en 50 euro, dus een stuk minder betaald dan jij. Ik heb ook wel het idee dat het op mijn benen iets minder wordt en ook langzamer groeit, maar oksels zie ik echt 0,0 verschil. Zou het mensen zeker niet aanraden als ze daar nu naar zouden vragen.
Ik gebruik gewoon ontharingscrème van veet voor gevoelige huid*. Die gebruik ik zowel op mijn benen als bikinilijn. Op benen meestal 10 min in laten trekken, op bikinilijn meestal 5 min. Daarna gewoon onder de douche stappen en met scrub handschoentje eroverheen om alles er af te halen.
*Het liefst nog bij de Action, daar is het geloof ik 3 euro ofzo voor 200 ml.
Ik zie dat de fb pagina ook verdwenen is en zit nu een aflevering van #boos te kijken erover. Die eigenaar komt niet echt fair over
Die aflevering is nu ook weer offline. Nou, het was te verwachten…
Lees net op de nos dat just wellnes faillissement heeft aangevraagd.
Voor degenen die 'm nog willen zien, het filmpje staat weer online. Snap alleen niet waarom die elke keer on- en offline wordt gehaald.
Heeft er iemand hét product tegen scheer irritatie bij je bikini lijn?
Ik heb 2 dagen na het scheren allemaal rode irritatie en jeuk.
Wordt er gek van😥
Op je hele “voorkant”?
Of verkoelende creme van Dr Leenarts.
Volgens mij komt dat omdat ze er nog fouten uit editen.
En ik sluit me aan bij sudocrem!
Ik gebruik voor m’n bovenlip af en toe van die waxstrips, en daar zitten dan ook reinigingsdoekjes bij. Alleen zijn dat er veel minder dan het aantal waxstrips. Iemand tips hoe ik wanneer die op zijn zelf de overige wax er af kan halen? Want water werkt niet echt
En mocht iemand de gouden tip hebben voor het beste merk van die tips, hoor ik het ook graag. Deze zomer in de US een setje gekocht, die waren echt zo veel beter dan Veet. Maar ben ze kwijt dus geen idee meer welk merk het was.
Ik gebruik ook wax strips en gebruik pure jojoba olie! Gewoon op een watje en dat werkt voor mij nog veel beter dan die doekjes. Olie is veel zachter voor mijn huid, geen bultjes etc. Zorg wel voor 100% pure olie.
https://www.hollandandbarrett.com/shop/product/holland-barrett-jojoba-oil-60017068