Ik heb deze ook en vind m prima! Dat beweegbare ‘massage’ opzetstuk (volgens mij bedoel je die @S.ophia ?) heb ik direct vervangen voor dat simpele plasticje, waardoor ik de haartjes veel beter te pakken krijg
Oh ja dat massage-opzetstuk gebruik ik ook niet idd
Denk het wel ja! Haha die ga ik er dus af halen, hopen dat het helpt
Hoe is dit uiteindelijk bevallen, anderhalf jaar later? Ik lees veel negatieve reviews over Just Wellness laserbehandelingen
Net weer nieuwe scheermesjes gekocht ( Venus met vanille ofzo?)
Weer chagrijnig dat ik 17,- moet uitgeven voor die dingen.
Long shot maar heeft er iemand een aanrader voor laser ontharing (met diode) in de omgeving van Antwerpen?
Mijn tip is het scheersysteem van Lidl. Ik kocht hiervoor ook altijd Gilette Venus en had al vaker goedkopere systemen geprobeerd, maar niet naar tevredenheid. Afgelopen zomer eens die van Lidl gekocht, en wow, echt heel goed bevallen! Deze week nog een pakje nieuwe opzetmesjes gekocht voor 4 euro ofzo. Echt de moeite waard om eens te proberen!
Hey. Ik ga hiervoor bij Cosy Beauty in de Lange Lozanastraat. Heel tevreden van het resultaat tot dusver!
Waar kopen jullie wax voor je gezicht en het wax apparaatje?
Ik weet niet of je inmiddels al besloten hebt of je wel/niet naar Just Wellness wilt gaan of dat je nog interesse hebt in ervaringen. Maar ik zou zeggen doe het niet. Ik heb donkere haartjes en een lichte huid, dus dat zou ideaal moeten zijn. Denk dat ik er al 5 jaar kom voor mijn benen en ook al heel lang voor mijn oksels, maar ik zie minimaal verschil. Bij mijn benen lijkt het alsof het iets minder haartjes worden en mn oksels zie ik helemaal geen verschil. 2 behandelingen geleden ofzo vroeg het meisje hoe het gaat. Dus ik zei ik zit hier al jaren, maar zie nog geen verschil. Toen zei ze dat het nieuwe OPT apparaat anders zou moeten zijn, dus ik probeer het nog ff en heb toch al betaald, maar ik twijfel regelmatig of ik dit wel moet blijven doen.
Verder vind ik ook dat ze in A’dam veel teveel klanten hebben. Het zit er altijd ramvol klanten en loopt echt ALTIJD uit. Ik ben toevallig gister geweest en een nieuwe afspraak kan pas in januari, omdat ze daarvoor helemaal vol zitten na werktijd.
Thanks voor je reactie! Vervelend dat het niet werkt zeg…
Ik heb al afgezien van Just Wellness, ik las veel negatieve ervaringen. Ben nu aan het wachten tot Black Friday om een Philips Lumea te bestellen. Hopelijk werkt dat beter
Ik denk dat het een goede keuze is om van hun af te zien. Hopelijk heb je met een Lumea meer succes idd! Ik ga me denk ik langzaam ook oriënteren op iets anders.
Ik ben net begonnen met het gebruiken van de Lumea Prestige en er wordt me iets toch niet helemaal duidelijk: mag ik tussen twee flitsbeurten door nou wel of niet blijven scheren?
Als het goed is wel. Het gaat om de haren onder de huid en de haarwortel waar de lamp op reageert
Voor wie gebruik maakt van Just Wellness of erover denkt: ze zitten in financiële problemen en hebben heel veel afspraken afgezegd.
Heb je daar een e-mail over gehad? Ik heb namelijk niets gehoord.
Heeft iemand misschien een tip voor een goede ladyshave? (met name voor bikinilijn).
Heb door de jaren heen meerdere geprobeerd, maar werkt allemaal gewoon kut. Het snijdt in m’n huid, haalt haar niet goed weg en moet zo vaak over een plek heen gaan.
Had vanochtend een afspraak, maar kreeg een afzeg-sms een half uur van te voren. Er schijnen gister mails gestuurd te zijn, maar die heb ik niet gekregen. Ik ben toch gegaan en ze zeiden dat ze heel veel zieken hadden en dus te weinig personeel. Ben toch behandeld omdat ik aandrong. Ik vroeg hoe het kwam dat er zo weinig personeel was, en toen vertelde ze mij dat het bedrijf in financiële problemen zit. Ze weten niet hoe het verder zal gaan. Heb wel een afspraak voor januari gemaakt, maar ik weet het niet of ze er dan nog wel zijn. Ik vind het wel jammer, want bij mij heeft het eindelijk gepakt en ben bijna klaar.
Durf het ergens niet te vragen, maar ik ben mijn eigen manieren zo zat. Ik scheer mijn bikinilijn al jaren met een super slecht, goedkoop scheermesje, zonder gel etc. en dat is gewoon kut (hi ha ho). Heb het topic al beetje doorgelezen, maar gaat ook over epileer apparaten terwijl ik graag scheer.
Zijn er meer die hun bikinilijn gewoon scheren? Gebruik je dan iets van scheerschuim of -gel? En daarna juist scrubben of ervoor? Met een soort hele neutrale scrub ofzo? En verzorgt iemand het daarna met olie of zalf? Of juist helemaal niet? Of moet ik wel een epileer apparaat kopen of naar een waxsalon of kan je thuis waxen?
Ik wil echt hierin mijn routine verbeteren dus sta open voor alle tips haha. Heb ook wel gegoogled maar ik houd meer van persoonlijke ervaringen + veel artikelen spreken elkaar tegen…
Ik scheer gewoon onder de douche (met de haargroei mee, niet tegenin), geen schuim oid, met een mesje van de hema mannenafdeling met verwisselbare kopjes heel soms scrub ik daarna nog een klein beetje met dezelfde natuurlijke scrub die ik op mn gezicht gebruik