Ongemakkelijke momenten #2

Hahahahahaha hahahah ga jij nou maar voetbal kijken :joy::joy:

Oh wel lief dat ze er iets van zei!! Zoveel mensen die gewoon doorlopen en lachen.

7 likes

Ik word dus nu regelmatig gebeld voor banen en ik luisterde net een hard metalnummer op mijn werklaptop. Die laptop had ik niet eerder half ingeklapt en ik ging ervan uit dat als je dat doet, dat hij ook direct even stopt met het afspelen van een liedje. Maar hij ging nog even door dus een geĆÆnteresseerde partij heeft kunnen genieten van een schreeuwerd die zei:

We accelerate
We accelerate
We accelerate
Straight to the corooooooooreeee :joy:

Goede binnenkomerā€¦

5 likes

Als mede-ex-bakvis vind ik echt dat de mensen die dit x aantal jaar na dato nog aanhalen mogen branden in de hel. Sorry dat wij in onze tienerjaren even een tijdelijke glitch in ons systeem hadden, maar inmiddels zijn we er allemaal overheen en hoeven we het daar niet meer over te hebben als ā€˜grappigā€™ weet je nog toenā€¦ verhaal

59 likes

Ik kan me dan ook geen houding meer geven en word gelijk rood. Verschrikkelijk

1 like

Net een scĆØne uit romantische film dit :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb er nog een van vorig jaar waar ik nog regelmatig aan terugdenk en even cringe.

Ik werkte in een functie waarbij ik regelmatig bij verschillende klanten op locatie kwam. Op een dag zou ik samen met een collega bij een klant gaan werken waarvan het kantoor toevallig heel dicht bij mijn huis was. Ik had die ochtend dus lekker rustig aan gedaan, nog even gesport, me op mā€™n gemak klaargemaakt en ben naar die locatie gewandeld. Daar stond mijn collega te wachten. En omdat ik zo in die chille thuis-vibe zat had ik even het gevoel dat ik met een vriendin had afgesproken, dus als begroeting gaf ik haar zomaar een knuffel. Zij reageerde ook heel verbaasd van ā€œoh uhh okeā€ en deed maar mee, en toen pas bedacht ik me dat ik haar in een normale werk-setting nooit op die manier zou begroeten. Echt zoā€™n raar moment :sweat_smile:

11 likes

Ik was voor het laatst aan het Skypen met vriendinnen en toen moest ik naar de wc. Kom ik terug, hadden ze het over stomme hondennamen. Zegt er eentje: ā€˜Ja ik vind hondennamen waarbij de naam op -ie eindigt niet leukā€™ En die andere drie waren het met haar eens.
Dus ik zat zo: :neutral_face:
Wist ook niet of ik ze eraan moest herinneren dat mijn hond zijn naam zo eindigt, dus ik liet het maar gaan.

1 like

Nou ja, dan vindt ze zijn naam niet leuk. Dat het jouw hond is, maakt geen verschil toch :smile:

1 like

Oh nee, maar het was gewoon ff een beetje ongemakkelijk. Denk dat ze gewoon even vergeten waren hoe hij heette. Mijn hond is gewoon een -ie naam hond en geen Willem oid dus mā€™n vriendinnen hebben pech.
Al mogen ze hem ook Yellow Boomerang (zā€™n echte naam) noemen, maar daar reageert hij al jaren niet meer op :sweat_smile:

2 likes

Is het ook niet zo dat ze beter op een naam met een -ie reageren of is dat een lulverhaal?

Hmmm, geen idee eigenlijk. Ik merk wel dat mā€™n hond op bepaalde klanken goed reageert en -ie is daar wel een van.

Ik snap wel dat het een beetje ongemakkelijk was. Ik heb ooit eens zoiets gehad, maar dan was ik degene die iemands naam ā€˜beledigdeā€™. We hadden het over namen die we mooi/niet mooi vinden, ik zei dat ik absoluut niet hield van namen die eindigen op ā€˜keā€™. Nou je raadt het al, degene tegen wie ik het zei heette dus iets van ā€˜Femkeā€™. Best ongemakkelijk, maar aan de andere kant, zoveel namen zoveel smaken. :smiley:

1 like

Ik heb ooit tegen een vriendin (zij stond met andere meiden) gezegd dat ik mensen die Luca heten echt raar vind want Luca is een hondennaam. Stond er een meisje naast haar die Luca heette. :slightly_smiling_face:

6 likes

Ik had een leuk gesprek met mijn tatoeĆ«erder. Het ging op een gegeven moment over stomme (kinder)namen, we zaten helemaal op Ć©Ć©n lijn, en toen zei ik dat ik van die willekeurige hoge kommaā€™s in een naam ook zo debiel vind.

En ja, natuurlijk had zij een kind met precies een ā€™ in de naam (zoiets als Joā€™el). :weary: :grimacing: :no_mouth:
Ik zei ook echt zo ā€˜jaa, maar bij die naam is dat normaal, dan hoort het zo!ā€™ :roll_eyes: :grimacing:
Daarna moest ze nog ongeveer 4 uur tatoeƫren, het bleef wel gezellig en de tattoo is mooi geworden, maar voortaan hou ik echt mijn mond met zulke dingen, was echt wel beetje ongemakkelijk.

45 likes

Oh dit had ik ook bij mijn laatste tattoo. Ging over namen als Djelano en hoe lelijk ik dat vind. Natuurlijk heet haar zoon dus Djelano. Toen heb ik gewoon gezegd ja sorry het zal vast een leuk kind zijn maar ik vind de naam niet mooi. Rest van de afspraak was een aardig ongemakkelijke stilte.

32 likes

Er moest iets in elkaar worden gezet in onze slaapkamer en dat werd gedaan door twee jongens van de winkel. Ze kwamen een week eerder dan ik dacht dus was het wat chaotisch. Ze zijn nu weg en nu ontdek ik net dat ik een satisfyer en een pompflacon van een liter glijmiddel vol in het zicht had liggen :joy:

20 likes

De klassieker: vergeten de wc deur op slot te doen op het werk. Ik ga even een heel diep gat graven waar ik me in ga verstoppen

6 likes

Dit is al een hele tijd geleden gebeurd maar ik moet er de laatste tijd zo vaak aan denken en ik schaam me weer als mijn brein me er weer mee confronteert.

Ik stond op een middag in een supermarkt en was echt heel erg chagrijnig, alles wat kut en ik had echt geen goede dag. Achter ons in de rij stond een vrouw met haar zoontje, die een beetje aan het rondrennen was. Ik heb sowieso al een hekel aan kinderen, maar dat zou ik ze nooit direct zeggen. Op dit moment had ik het echter helemaal gehad en toen het kind voor de 2e keer tegen mij opbotste zei/riep ik echt heel boos tegen die vrouw ā€œhou gvd je kind bij jeā€, waarop zij nogal ongemakkelijk antwoorde dat het jongetje niet wist waar hij heen ging omdat hij blind was :weary:
Voelde me zo kut daarna, ben de winkel uitgevlucht

77 likes

Oh ik had pas ook zoiets stoms. EĆ©n van mijn guilty pleasures is zoā€™n pak met muisjes (Ć  la beschuit met muisjes) en dan niet om dat op brood te eten ofzo maar zo af en toe even een handje van te pakken. Nou grenst mijn keuken aan de gallerij maar net nadat ik een hand vol muisjes in mā€™n mond had gestapt loopt er een buurman langs die vriendelijk zwaait & lacht. Nu wilde ik teruglachen maar was even compleet vergeten dat mā€™n mond vol zat en weet niet wat ik precies deed maar die muisjes vielen er stuk voor stuk ook weer uit. Voelde echt als van die pranks waarbij men een kastje vol met van die ballenbakballen stopt en dat dan iemand dat kastje opentrekt. Super charmant en kwam net nog van die muisjes op de vloer tegen :weary:.

Maargoed, mocht iemand nog een fantastisch goed idee voor een gender reveal party zoeken, thank me later.

99 likes