Ongemakkelijke momenten #2

Voordat mensen bij mij op consult komen moeten ze altijd een formuliertje invullen met wat gegevens en dan verwerken we dat administratief. Gisteren deed iemand dat pas nadat ik hem gezien had en had ik de automatische reactie niet genoeg aangepast:
“Bedankt voor je bezoek, we gaan dit verwerken”.

5 likes

Hij praatte er snel overheen, haha.

Huh maar had je de vlag dan in de lengte opgehangen? Kan dat? (geen idee hoor)

En haha die verhalen over vastzitten in de trein. Heeft mijn vader ook een keer gehad, belt ie mij in paniek op. Hij gaat zelden met de trein, hij is altijd helemaal nerveus dan. Dus ik zo ehhh ik weet niet hoe ik je kan helpen? En hij zei ja ik heb bij de machinist aangeklopt maar ik krijg geen reactie!! Later belt ie terug dat ie bij de verkeerde kant van de trein aan stond te kloppen :’)

16 likes

Ik en mijn buren komen onze apparementen binnen via ons dakterras. Om daar op te komen moet je eerst via een soort brandtrap die tussen twee deuren is ingebouwd naar boven. Ongeveer twee jaar terug ben ik van die trap gevallen, is ook gewoon een mega gevaarlijk ding. Ik heb daarna heel lang last, en nu nog soms, van mijn stuitje gehad. 1 trede is een beetje misvormd en waarschijnlijk ben ik daarom toen gevallen. Nu loop ik dus wanneer ik in een kut bui ben (zoals nu) ala mister Bean zwaaiend met middelvingers die trap op en af. Zojuist ook toen ik naar boven liep. Maar in die deur zit een raam en daar stond mijn buurman me aan te staren. Redelijk gênant, maar misschien begrijpt ie het zonder uitleg want die trap is ook gewoon stom. Hij hield netjes de deur open, maar zei verder (gelukkig) niets.

109 likes

Ben hier zo hard aan het lachen haha die gif ook perfect erbij

3 likes

Ik had ooit voor een bruiloft een jumpsuit gekocht. Er kon geen bh onder dus ik had zo’n plakding eronder aan. De eerste keer dat ik zoiets gebruikte.
Overdag was helemaal leuk en had complimentjes gekregen over m’n pak. Toen kwam ‘s avonds het feest.
Wist ik veel dat die plakbeha’s niet goed tegen zweet kunnen! Terwijl ik los ging op de dansvloer zakte die beha ter hoogte van m’n navel. Ik vluchtte naar de wc terwijl dat ding langzaam een broekspijp probeerde in te glibberen. Op de wc probeerde ik het zweet af te vegen met wat wcpapier. Blijft dat papier WEL aan die bh plakken! Er waren maar 2 wc’s voor best een grote groep en er was buiten een rij. Terwijl ik met mn pak op mn enkels dat wcpapier stond te verwijderen van mijn bh werd er door iemand op de deur gebonsd. Paniek! Bh in m’n tas proppen kon niet en er was geen plek hem te dumpen. Met nog restjes papier eraan dat ding dus weer proberen op te plakken. Pak weer aan. Bleef ook nog de rits hangen. Nog steeds zweterig en inmiddels rood aangelopen dat hokje uit en uiteraard staan precies die tante’s te wachten die mij altijd al veroordelen.
Weer in de zaal zakt die bh meteen weer naar beneden. Naar de wc durfde ik niet meer en besloot te gaan voor een Irish exit. Word ik onderweg naar buiten ook nog gesnapt door m’n nichtjes en neefjes die een familiefoto willen maken. Dus nu is de profielfoto van de groepsapp eentje waarop ik met een verschrikte zweterig kop half weggedoken achter m’n neef sta terwijl ik denk aan de bh ter hoogte van m’n kruis :+1:

68 likes

We gingen net weer even bij ons huis kijken dat we hebben gekocht. Onder andere om het een en ander op te meten. De verkoper trok de vlizotrap naar beneden en stond ondertussen met mijn vriend te kletsen. Ik stond alleen oog in oog met een muis die vastgeplakt zat aan die klep :sob:. Dus half in dubio of het een echte was en bang dat ie op mij zou springen, (bleek dood achteraf) vroeg ik ‘zeg eh die muis, hoort die erbij?’. De verkoper dacht dat ik een grapje maakte maar toen ‘ie het zag ging ie bijna door de grond van schaamte. Voor hem ongemakkelijker dan voor mij uiteindelijk :joy:, al boeit het me vrij weinig omdat ik zelf katten heb die ze wel eens vangen.

32 likes

Haha ik moest lachen dat je je moeder belde! Inderdaad alsof zij zou kunnen helpen… maar ik zou hetzelfde doen hoor uit blinde paniek, Ohh wat eng lijkt me dat. Maar ook wel weer een ervaring rijker :joy:

1 like

Ik ben me van de week helemaal de cholera geschrokken. Staat de overbuurvrouw van m’n vriend ineens in de woonkamer terwijl ik daar net thuis op de bank plofte.

‘‘Ja, ik zie steeds andere autos hier dus ik dacht dat iemand de motoren kwam stelen.’’
Ze trekt gewoon de voordeur open…

De oplettendheid was chill, maar ineens in de woonkamer staan… denk dat zij niet had verwacht dat ‘ik het maar was’ en andersom had ik haar ook nergens zien aankomen.

1 like

:o_o:

De fuck joh. De ironie is ook dat zij nu juist de ‘crimineel’ is waar ze naar op zoek is haha, dit is huisvredebreuk. Ik zou hier echt helemaaaal niet van gediend zijn en haar dat ook heel duidelijk zeggen. Als je denkt dat er iets niet in de haak is kun je mij zelf aan mijn jasje trekken of desnoods de politie bellen. Je gaat toch niet zelf zomaar ergens naar binnen, bemoei je met je eigen

8 likes

Ja, bij hem kan de voordeur open. Voortaan draai ik die dicht als ik gewoon binnen ben :’).

2 likes

Ik voel gewoon de paniek. Also thanks for the warning about plakbh’s haha

2 likes

Neee het was zo’n zelfde als HvO hierboven post haha. En had dus een broekpak aan. Hij zat gelukkig ook nog niet in m’n broekspijp zelf maar voelde hem zo tegen de bovenkant van m’n bovenbeen glibberen (lies?)

2 likes

Ik heb op een trouw die plakbh moeten uitdoen. Bleef niet op zijn op plaats zitten.

2 likes

Je baas tegenkomen in de supermarkt, op maandagmorgen, terwijl je in joggingbroek bier staat te halen :+1:

55 likes

Onder werktijd of niet?

4 likes

Ha nou voor hem wel, maar ik ben een week vrij nu. Het is mijn opdrachtgever bij een klant, dus hij weet mijn schema niet exact

2 likes

Er reageert al twee jaar een muziek instaaccount op sommige instastories van mij, vooral als ik wat lichaam laat zien, en ik was er altijd van overtuigd dat dat een bepaalde jongen was. Vandaag stuurde hij weer wat dus ik reageerde met thanks naam.

Maar hij is dat dus niet en ik denk dat dus al meer dan twee jaar en ik denk al twee jaar dat ik met hem praat en het is al twee jaar een andere vent :sob::sob::sob::sob::sob:

32 likes

Ik kreeg net een telefoontje op het werk en ik keek op het scherm wie er belt. Het was een bedrijf met de naam " Blabla Technologies" maar toen ik opnam zei ik achter onze bedrijfsnaam per ongelijk ook Technologies, terwijl wij Enterprises heten. Zo dom! En de verbinding was slecht dus die man vroeg nog een keer “Met wie?” en toen was ik echt zo 1 seconde stil, en toen zei ik het gewoon nog een keer fout want wat als hij wel het laatste deel net had gehoord?

Daarna herhaalde hij ook echt zo “met blabla technologies?” en ik zo stug vol blijven houden " ja :neutral_face:"

50 likes

Ik was vandaag mijn mailbox aan het opruimen en toen kwam ik erachter dat ik ook een ongemakkelijk moment heb veroorzaakt maar er nu pas achter kom😂

We hebben een stagiair en een medewerker die allebei Piet heten.
Ik dacht dat ik iets naar de stagiair had gestuurd maar toen stuurde collega Piet terug ‘Hoi, wat is dit? Groetjes Piet’ en ik dacht dat de stagiair een beetje met me zat te fucken en daarom dit terugmailde. Er was in die periode blijkbaar iets met voetbal wat de stagiair dan onder werktijd weleens keek, dus heb ik heel bot naar Piet collega teruggestuurd ‘ga jij nou maar voetbal kijken.’

Die arme man. Hij is ook nooit om opheldering komen vragen :sweat_smile:

91 likes