Nou ja ook een blind kind kun je leren dat ze niet tegen andere mensen botsen/niet moeten rondrennen in een supermarkt
Een tijdje terug heeft mijn vriend een ongeluk gehad waarbij de dader is doorgereden. Hij plaatste dus een oproep op Facebook of er getuigen waren, inclusief foto’s. Een paar weken daarvoor had hij iets gezien op tv en noemde zichzelf chef poepchep. Ineens kwam hij er achter dat ‘ie op zijn mobiel credits kon instellen op foto’s. Om dat te proberen had ie dus © Chef poepchep ingevuld, maar vergeten het er weer af te halen. Nu staat er dus op alle foto’s in die oproep chef poepschep. En inmiddels is die al ruim 250 keer gedeeld, ben ik er al over geappt en staan er al reacties over . Heerlijk.
Bij het afruimen van het eten deze avond is er iets mis gegaan waardoor ik een donkerrode confituurvlek achteraan op mijn kleedje had. Ik had een laatdienst en ik kreeg het pas door toen ik terug thuis was.
Mijn man zei het meteen toen ik thuis kwam en ook dat het van ver op bloed leek. Ik heb dus een hele avond rondgelopen met die vlek zonder dat iemand er iets van gezegd heeft. Ook collega’s niet.
Ik werk op een afdeling met momenteel enkel mannelijke patiënten , mijn collega’s vandaag waren ook mannen. Had iemand er wat van gezegd was het minder gênant geweest dan had ik tenminste kunnen verklaren dat het confituur was
Een foto naar een vriendin sturen van je nieuw bestelde kleding en er vervolgens achterkomen dat je vibrator gezellig ligt op te laden in je bed
Oh ik cringe zo hard om mezelf. We waren op het werk aan het discussiëren over welke foto we zouden gebruiken op social media. Dus ik stel een bepaalde foto voor, maar realiseer me halverwege mijn zin dat ik deze foto nooit gemaakt heb. Ik heb alleen ooit bedacht om zo’n foto te maken. Dus ik kraam uit: '‘Anders doen we die foto van blablabla, oh nee haha die foto heb ik alleen in mijn fantasie gemaakt!! Haha heb ik wel vaker dat ik iets fantaseer en dan niet meer weet of het echt was of niet!’'Daarna volgde een ongemakkelijke stilte tot mijn leidinggevende heel droog zei: ‘‘Sommige dingen kun je beter alleen denken.’’
Vooral een cringe door je leidinggevende
Onnodig lullige opmerking
Omgggg. Ik heb een oud collega, die nog vaak langskomt om te kletsen met ons en iedereen. Wij hadden op zich altijd wel soort van chemistry op zich. Hij is ook wel een type waar ik op val. Iedereen zei ook altijd dat hij mij sowieso leuk vond maar ja ik wil dat dan nooit altijd zo aannemen. Hij heeft ook een keer bloemen voor me gekocht voor mijn verjaardag en nog wel meer zulk soort dingen. Nu wou ik hem even een berichtje sturen om te vragen of hij handschoenen wou meenemen voor ons van zijn werk (had hij eerder ook gedaan ) maar ik wou niet zo opportunistisch overkomen, dus ik vroeg hem van:’ hey hoe is het? kom je nog naar werk denk je ? ’ dus hij zegt zo:’ ohhh waar gaan we het over hebben dan?’. Dus ik stuur hem echt zon gigantische sticker met deze emoticon omg ik vond het zo awkward hahaha. Ik wou er heel snel achteraan typen dat het een typfout was, maar door die handschoenen ging dat heel sloom. Ik weet niet wat hij gedacht moet hebben die eerste paar seconden omggg.
Nog een gerelateerd verhaal aan deze collega. Is dat ik mijn scriptie aan het schrijven was bij mijn zus thuis, maar het was toen een hittegolf, dus ik was even in mijn ondergoed aan het werk. Dus ik zit daar gewoon te werken. Komt mijn moeder naar boven, dus ik denk ahh joh is toch mijn moeder maar. Had ze HEM meegenomen. Dus hij loopt die kamer binnen terwijl ik echt in mijn onderbroek en beha zit achter de computer. Hij zei toen ook echt zo:’ …ohhhhh’ en liep de kamer weer uit
Het is een familiebedrijf en wij wonen heel dichtbij, en zij wou hem naar mijn computer laten kijken ofzo. Ook was mijn zus op vakantie en zat ik bij haar thuis te werken dus mijn moeders had de sleutel. Sowieso heeft mijn moeder geen gevoel voor privacy. Ik was echt zo pissig
Hhahaha ohjaa dat verhaal weet ik nog. Lof jouw moeder. Vergeet nooit meer dat verhaal dat ze 3x over een fiets was gereden.
Les 5: seksspeeltjes
Ik was gister op mijn nieuwe werk kijken en kennis maken. Zei één van mijn nieuwe collega’s tegen degene die mij rondleidde: ow wat fijn, heb je nu een slaafje?!
Hele rare opmerking
Jemig, ik snap dat echt niet. Wat is het voor moeite om gewoon "Hoi welkom in ons team’ te zeggen
Ja precies… Of: wat fijn wat versterking.
Selfie aan het maken tijdens golden hour moment, zit er een man in de slootswal te vissen “zijn ze een beetje mooi geworden?”
Oeps.
Ik had een t-shirt aan mijn korte loshangende mouwen.Ik moest deze ochtend naar het ziekenhuis om bloed te laten nemen. Ik parkeer mijn auto en ik merk dat mijn bh bandjes afzakken en mijn bh losser zit dan normaal, ik trek mijn bandjes terug goed en schenk er verder gaat aandacht aan. Ik ga naar binnen en terwijl ik in de wachtzaal zit voel ik dat mijn bh los is. Ik was meteen aan de beurt dus geen tijd meer om nog naar toilet te gaan om hem vast te doen. Ik ga binnen, bloed wordt genomen, ik terug naar buiten (ik dacht ik maak het in de auto wel vast) en terwijl ik naar de betaalautomaat stap voel ik dat mijn sluiting van mijn bh uit mijn mouw van mijn t-shirt hangt, en niet een beetje maar echt uithangen…
Ik weet dus niet of iemand dat gezien heeft, hoelang het al zo was want ik ben deze ochtend ook gaan werk en maar niemand heeft iets gezegd…
Hahahaha dat blijft denk ik wel het moment dat mijn moeder het beste samenvat
@Otzi
Hahahahaha ik heb dit verhaal laatst nog aan vriendinnen verteld maar kon helaas het bericht zelf niet meer vinden (egf sowieso)
Er is bij ons een nieuwe vrouw aangenomen van 19 om wat ondersteunende taken over te nemen en mijn baas noemde haar (niet in haar gezicht hoor) een typgeit. En dan vraag ik me ook weer af of hij dat ook zou zeggen als het een man was van 19