Ik ben ook heel benieuwd welk model je hebt! heb ook die maat, en al eens getwijfeld om daar iets te bestellen.
& @Miep42
Deze! Hij ziet er heel klein uit, maar bij mij zit hij dus erg goed (wel strak, maar niet te).
SO naar degene hier die de strings van Cotton On aanraadde!
Heb ze besteld via zalando (50% korting ) en ze zijn geweldig
@vitaminwater ik zie net dat de kleuren Barbie en Heaven van Bits bodywear 20% korting hebben.
Zulk mooi spul hebben ze daar, maar zo prijzig voor zoân stukje stof dus mocht iemand iets vergelijkbaars weten voor een iets toegankelijkere prijs
Ohhh goeie tip, dank je!
Heeft iemand wel eens bij pavocouture besteld? Is het wat of AliExpress meuk?
Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij?
Ik heb tussen beide borsten 2 cupmaten verschil. Daarnaast hebben ze een hele rare vorm, waardoor bhs nooit echt mooi zitten. Daarnaast ook nog heel dik, dus een beugel BH doet vaak pijn omdat de BH niet strak naar beneden zit maar mân vetrollen tegenkomt
Ik heb al zitten kijken naar borstprothese die je kan haken, want siliconen zijn heel naar op je huid dag in dag uit.
Anyway ik zoek dus echt fijne bhs of een gouden oplossing om dit verschil op te lossen
Zit steeds vaker te denken aan een borstvergroting maar wil dit eigenlijk niet
NIET CITEREN AUB
Wat je beschrijft klinkt voor mij alsof je de beugel niet op de goede plek draagt. De beugel moet precies in de borstplooi (op de overgang van borst naar niet-borst zeg maar) vallen. Als je hem daar draagt, dan maakt het in principe niet uit hoe dik je bent.
Je krijgt de beugel op de goede plek door de bh op de goede manier aan te trekken (google naar âswoop and scoopâ)
Verder is mijn tip voor volumeverschil (wat overigens Ă©cht heel vaak voorkomt, de meerderheid van de vrouwen heeft ongelijke borsten) een niet-voorgevormde bh met rekbaar kant in de bovencup. Je kan de maat dan zo kiezen dat het kant wat meerekt bij de grotere borst en meer ontspannen ligt bij de kleinere borst. En tot slot kan je dan het schouderbandje iets strakker zetten bij de kleinere borst.
Weet niet of dit er al bijstond toen je dit postte maar ze vroeg om niet te citeren, gewoon een heads up
Maar dit is ook geen citeren,
^ dit is citeren zeg maar, met de standaard antwoordfunctie kan je de originele tekst niet terugvinden via reacties als ze haar post zou verwijderen.
Of ik weet niet of dit is wat je bedoelde, maar het is verder best lastig om een inhoudelijke reactie te geven op een manier dat de inhoud van de oorspronkelijke post op geen enkele manier te herleiden is
Nee zoals ze nu heeft gedaan is helemaal goed hoor!
Ooooh sorry!!
Vandaag voor het eerst een fitting gehad bij Superbra! Was echt heel fijn en relaxt. Ben uiteindelijk 2 cups groter gegaan en had altijd voorgevormde BHâs omdat ik dacht dat dat het beste zat bij mij, maar vond nu juist de niet voorgevormde fijner.
Heb 2 bhâs meegenomen en ze waren niet in de sale dus kostte een klein ribje, hahaha. Maar was wel nodig.
Na de fitting deed ik mn eigen bh weer aan en ik dacht echt 0 ondersteuning.
@Silica ik zag je nog haha! Fijn dat het druk was!!
Super om te horen dat het een fijne fitting was, maarrrr waar zag je mij dan? Want ik was vandaag niet in de winkel
Hahaha oooh dacht ik!! Er was een andere fitter die ik soms zag langslopen en ik dacht dat jij dat was haha. Maar niet dus!
Zou dit misschien iets kunnen zijn?
Wel duur zie ik (de protheses)
Dit is precies wat ik bedoel! Dankjewel
Ik ben echt blij, 3 Dec dus superbra en ging net voor de lol al mân bhs aantrekken en kritisch kijken. Conclusie: ik heb geen 1 goede BH
Omvang 85 lijkt goed te zijn, maar ik heb voor rechts denk ik een e cup nodig en links eigenlijk een a/b denk ik. Als ik links opvul met een was hand is het wel oke ish
Ah dan was het denk ik Utrecht, daar werkt een fitter die net als ik gemillimeterd haar heeft!