Hoe heette dat ondergoed merk ook alweer waar sommigen hier op het forum weleens bij besteld hebben? Was geloof ik Spaans of zoiets? Heb al geprobeerd via de zoekfunctie, maar zonder naam wordt dat een beetje lastig
Tezenis of tenezis? (Ik verwissel de letters altijd)
Ja dat was het. Dankje!
Ik kan 't niet terugvinden op de site: ik dacht onthouden te hebben dat een superbra maat niet hetzelfde is als een andere bh maat. Maar is er ergens een tabel met de omzetting, of manier om het zelf te meten? Ik weet mijn bh maat 100% zeker (zelf heel goed opgemeten en klopt met wat ik draag en goed zit) en wil bestellen bij superbra maar weet nu niet zo goed welke maat ik daar dan heb.
Ik dacht dat het op de site stond, maar kan het ook niet terugvinden…
maar hoe dan ook, ik zou wel echt eerst een fitting doen. Ik ben met echt een heel andere maat naar buiten gelopen dan ik had of had kunnen verwachten
Edit: Kan je hier wat mee?
Volgens mij zijn superbra maten gewoon Europese omvangsmaten met Engelse cupmaten, dus eigenlijk zoals het was voordat de dubbele maten er bij europese cupmaten uit gingen. Als je dus in je behalabel bij UK kijkt, dan zie je daar de letters van je superbramaat.
Wel natuurlijk alleen doen als je echt zeker zeker weet dat het de juiste maat is, anders heb je er nog weinig aan
Ja dit klopt helemaal!
En dit ook
Je mag me altijd even een DM sturen met je huidige maat en merk van je best zittende BH, dan kan ik je advies geven.
Ik ben op zoek naar een wat meer ‘sexy’ lingeriesetje ter afwisseling van mijn comfy beha’s. Ik denk vooral aan iets met veel kant, niet per se leer.
Agent Provocateur vind ik prachtig maar is te duur.
(bv. deze vind ik mooi: klik of klik)
Ik heb wel écht iets nodig met cupmaten/omtrek door mijn grotere maat (75E). Zoiets bijvoorbeeld is prachtig maar past me nooit door de verhouding van de cupmaat/omtrek.
Het probleem is ook dat met een grotere maat het ‘middenschot’ groter wordt, maar in verhouding met mijn kleinere bovenlichaam is dat heel onsexy, eerder oma-achtig. Ik heb m.a.w. eerder zoiets nodig dan zoiets.
Ik keek al bij Hunkemoller, Etam en Intimissimi maar vond daar mijn ding niet. Bij de Bijenkorf/Inno vond ik alles nog vrij braafjes.
Iemand tips waar ik nog kan kijken?
(Sorry voor de vele linkjes. Ik vond het moeilijk om uit te leggen anders )
En bij agent provocateur op de website zelf? Daar is sale en de Fawn brief is daar 55 euro ipv 84,95? Alsnog duur daar niet van, misschien zit er toch iets voor je tussen? Ik heb ongeveer dezelfde maat en koop alleen in de sale bij agent provocateur
Asos! Je kunt daar ook op maat selecteren, 75E is vgm 34DD. Sexy ondergoed maar wel betaalbaar. Ik vind zelf bluebella een fijn merk, dat verkopen ze vgm ook wel bij de Bijenkorf.
Edit: deze body bijvoorbeeld?
Aubade!! Haha mijn lievelingsmerk. Ben zelf het meest fan van de balconettes zoals deze maar ze hebben ook meer deep plunge zoals deze. Vind juist dat die deep plunge mij een beetje opslokken (ook kort bovenlichaam). De balconnetes zijn laag genoeg om sexy te zijn nog. Ook duur maar in de sale kun je soms wel mooie koopjes doen en het is het qua kwaliteit wel echt waard.
(Even ter idee een paar bh’s die ik heb, omdat ik denk dat we wel hetzelfde mooi vinden):
Die linksboven is Chantelle, de rest Aubade
Edit; nog één idee, ik heb ook een bh van Triumph, deze. Zit supercomfortabel en is goedkoop en ze brengen ‘m ieder jaar uit in andere kleuren. Wel iets minder sexy/bijzonder dan Aubade maar vind ‘m alsnog wel echt mooi. Heb wel een maatje groter dan in Aubade (in aubade 65E en in deze van triumph 70E)
Van Victoria secret. Had voor zwangerschap een 70-75F. Zij hebben best wel sexy bh’s vind ik.
Ik draag altijd van die push up bralettes van H&M (zonder beugel en zonder sluiting maar wel padded). Echt fantastische bhs, maar nu ik zwanger ben worden ze te klein en de H&M verkoopt ze niet meer Iemand een idee waar ik iets soortgelijks kan vinden? Ik vind alleen maar bhs met sluiting, en als ze geen sluiting hebben zonder padding.
Deze bedoel ik vd H&M:
Ik heb er eentje van de primark, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk