Ondergoed-topic

Kan je wel tegen een beetje synthetische? Bij de H&M verkopen ze strings met kant en dat zit dan aan de bovenkant, bij je buik zeg maar. De rest is gewoon katoen.

Of Nina von C eens opzoeken. Die heeft ook vaak wel iets met kant en vooral katoen.

1 like

Ja sorry kom ik weer: bits bodywear. Ik heb er nu 3 maar wou dat ik er 10 had (ik vind de strings fijn)

1 like

Oee die zien er goed uit! Alleen 24 euro voor 1 string?! Dat durf ik dan denk ik niet meer in de was te gooien, vrij essentieel haha.

Ik ben mega fan vd brief base van woron

Edit oh wacht je zei string

Onder broeken vind ik strings het fijnste maar ik draag s nachts/onder jurkjes of rokken wel briefs. Dus zal eens kijken!

2 likes

Ja wel duur! Ik vraag ze meestal aan mijn vriend als cadeautje. Maar ze blijven heel mooi in de was, en zijn duurzaam.

Bedankt voor deze tip! Ze hebben echt superveel zie ik, en ik ben al een tijdje op zoek naar dit soort beha’s. Ik ga even naar de winkel denk ik

1 like

Ik word echt moe van al dat zogenaamde naadloze ondergoed o.a. bij de h&m omdat het gewoon vol met naden zit.

Iemand tips voor ‘lange’ boxershorts en/of ander vorming ondergoed in 100% katoen of andere goed ademende stof die je niét door je leuke chique Office-outfit heen ziet.

Ik leef al jaren in strings en synthetische onzichtbare briefs maaaar m’n bekkenfysio raad me vanwege probleempjes there under aan om alleen nog ademend ondergoed én geen strings te dragen.

Ik was vandaag bij de Hema waar ze iig wel bamboe boxers hadden, maar ben nog opzoek naar meer inspiratie. En ‘lange’ boxers dus zodat ze niet zo intens irritant omhoog kruipen en/of zichtbaar zijn.

En daarnaast eventuele aanraders voor menstruatie ondergoed want ook de maandverband is bad stuff voor daarzo blijkbaar

Ik heb zelf fijne katoenen boxers van hm. Maar langere boxers verkopen ze ook bij bonprix

2 likes

Beeren en sloggi hebben lange boxers

Ik kan de naadloze katoenen van Tezenis aanbevelen, maarrr ik weet niet of je dat model fijn vindt want ze hebben (geloof ik) alleen brazilians en een gewone ‘slip’ vorm zeg maar, dus bij sommige mensen gaat ie alsnog tussen de billen. Ik had in ieder geval dezelfde zoektocht naar naadloos ademend ondergoed en dit is de enige betaalbare die ik kon vinden in 100% katoen en laser-cut (dus echt geen zichtbare randjes). Hanro heeft ook katoen+laser-cut maar die zijn wel een stuk duurder.

Verder kan ik een menstruatiecup aanraden voor je andere probleem (er is ook een topic daarvoor hier op het forum)

Hierboven werd mij Woron en Bits Bodywear aangeraden! Ik heb het ondergoed nog niet geprobeerd, maar heb wel de hemdjes van vanbamboe.nl en die zijn ook erg fijn.

En 100% katoenen maandverband! Sanature of Yoni

Rood is geloof ik niet meer in? Ik ben opzoek naar rode (kanten) lingerie maar voor een normale prijs echt nergens te vinden. Zoek echt rood en niet bordeaux of richting paars/roze

Edit: en weet iemand waar deze body van is?

2 likes

sexy, of ook om normaal te dragen? Ik zie namelijk bij hunkemuller altijd super veel rood!

1 like

De body is van hunkemoller

4 likes

Ik ben vandaag naar superbra gegaan en ging van 75E naar 65G :exploding_head: ! Ik moet er nog een beetje aan wennen

4 likes

Heb vandaag een meting laten doen en mijn hemel, wat een verademing toen ik de goede bh’s aan had. Hoe heb ik m’n tetten toch dagelijks in een C cup kunnen proppen??!! Nu een E cup en het zit fantastico. Heb 2 bh’s van prima Donna gekocht. Klein ribje maar goed, dat neem ik voor lief!

7 likes

Ik wilde al heel lang graag een bralette kopen en heb met mijn 70F cup een bralette gekocht bij thelingerist. Die zou volgens hen tot 75E zou moeten passen, een maat S. Ik dacht echt jaja dat lijkt me sterk. Maar hij zit zooo fijn. Ik ben echt blij!

6 likes

Welke? Ik heb ook deze cupmaat en kan ook nooit fijne bralettes vinden.

1 like