Leidschendam heeft maar een heel klein assortiment terwijl ze in Amsterdam adverteren met het hele assortiment.
Ik zou naar Amsterdam gaan als het mogelijk is.
Eerlijk is eerlijk, het bedrijf heeft een shady imago maar ik vind de beha’s van Victoria Secret echt heel erg goed zitten. Kwalitatief veel dikker, zachter en soepeler dan Hunkemöller. Ik kan er mee springen en alles blijft goed zitten zonder dat het te strak zit. Dus ik zou aanraden om te kijken of dat ook voor jou geldt. @FrootLoops
ik vind de bhs van VS ook goed en de broekjes trouwens ook! ik heb een string die ik al 13 jaar heb en die draag ik elke week wel een keer.
over de jaren heen ook meerdere bhs van gehad en ben erg te spreken over de kwaliteit.
Hunkemöller vind ik kut want dat snijdt en knelt aan alle kanten en h&m vind ik ook waardeloos want dat is er niet in mijn maat en duwt eigenlijk alleen maar plat waardoor ik een hele brede romp krijg.
Ik heb ook 2 bh’s vd VS en die draag ik al 6 jaar en nog nauwelijks versleten. Het is de demi tshirt bh. Kan ze van harte aanbevelen
Hier ook fan van de VS!
Enige reden dat ik er de laatste 10 jaar heb weggegooid is omdat mijn maat veranderde, nooit omdat ze versleten. Je moet enkel even proberen welk model het beste past bij jou, sommige modellen zitten me voor gezn meter (zoals de demi, daarbij vallen mn borsten er bovenaan te veel uit terwijl dat de meest populaire is geloof ik)
Ook fijne pyjama’s, wel achteruit gegaan in kwaliteit de afgelopen jaren maar nog steeds fijner dan de hunkemoller qua kwaliteit vind ik persoonlijk.
Eens je je maat en model kent kan je makkelijk online in de gaten houden of er sale is, zoals binnenkort met black friday bijvoorbeeld.
En pluspunt vind ik ook dat er altijd veel verschillende en wisselende patroontjes zijn ipv hunkemoller die vaak maar 1 kleur of standaard wit/zwart/beige hebben. Als je dan een goed passende beha hebt gevonden is het toch leuker om wat af te wisselen he
Ik ben verbaasd dat het óf Hunkemoller óf VS lijkt te zijn. Er zijn toch nog zo veel andere lingeriemerken?
Voor kleine cups ben ik zelf fan van Calvin Klein. Die zijn in de opruiming goed te betalen en gaan ook eindeloos mee.
Nee hoor heb boven ook aangegeven dat ik andere merken van de Bijenkorf heb geprobeerd. Vind Triumph ook wel fijn zitten, maar weinig keuze en kleur enzo. Chantelle (ofzo) vind ik niet fijn, is wel voor grote cups maar prikt zo. Uiteindelijk toch bij VS gebleven de demi of t-shirt bh zitten echt goed bij mij qua pasvorm.
Ik heb mijn meetlint binnen, net twee keer opgemeten en ik heb blijkbaar een UK maat 38E , wat uitkomt op een Europese 85F. Dat is inderdaad wel even wat anders dan mijn C-tjes van de HEMA en Hunkemöller
Blij dat ik voor mijn 30e nog mijn ‘echte maat’ heb kunnen ontdekken. Dank!
Ik kon het niet geloven
Neen, maar I’m getting there
Ik heb al jaren prima Donna, zijn prijzig maar zitten heel lekker en blijven ook lang mooi!
Marie Jo is ook fijn voor een kleine cup. Dan heb je de hartvorm nodig.
Wat doet iedereen ook lang met zijn bh’s. Hebben jullie dan heel veel ofzo? Met twee jaar zijn ze bij mij toch echt af.
Ik was ze alleen op de hand, dat helpt wel heel erg met de houdbaarheid!
Nee ik heb echt weinig beha’s, 4 denk ik, waarvan ik er 2 veel draag en die heb ik al jaren. Ik was ze in een waszakje op 30 graden. Iemand zei hier dat ze 3 beha’s per jaar koopt dat vind ik juist echt veel.
Ik heb er wel 20 maar heb wel favorieten die ik het meeste draag. En die gaan alsnog jaren mee. En ik was ze gewoon in de machine.
Ik heb een kleine cup en verafschuw beugel bh’s sinds ze beugelloze maken. Ik heb simpelweg geen oncomfortabele beugel nodig en wil ze nooit meer aan. Maar ik zie weinig mooie in de huidige collecties. Iemand tips voor merken?
Ik ben groot fan van de bh’s van Monki!
Veel opties zonder beugels, ze zitten lekker, zijn betaalbaar en zien er ook nog mooi en sexy uit.
Bijvoorbeeld deze:
Die calculator is echt een goede tip! Ik vind BHs kopen een Russian Roulette maar kwam er nu achter dat ik gewoon net een andere maat nodig heb. Kwam uit op 75F en draag 80E.
Wel grappig want ik vind zelf dat ik helemaal geen hele grote borsten heb, maar dat is dan vast in verhouding met mijn lichaam. Ik draag alleen heel saai basic ondergoed (zwarte Hema strings, heb 3 dezelfde Sloggi bh’s). Ik kan geen kant dragen en geen synthetische strings. Heeft iemand een tip voor ondergoed dat daaraan voldoet maar leuker is dan basic-basic?
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb er max 2-3 die ik tegelijkertijd draag en was ze op de hand. Maar na zo’n 1,5 jaar (of soms sneller), zijn ze echt op. De band is te ver uitgerekt, net als de schouderbanden (die moet ik bij het kopen al bijna op z’n strakst doen, dus dat helpt niet natuurlijk)
ik vind deze fijn, weet niet of dit iets is wat je zoekt?