Ondergoed-topic

Onder mijn borsten, in de plooi zeg maar.

Als de BH op die plek over je huid schuurt, ben ik toch bang dat het niet de optimale maat is. Een BH is bedoeld om op ĂŠĂŠn plek op je huid te zitten, en als hij wel kan bewegen is dit meestal een teken dat de omvang te wijd is.

Het voelt toch strak genoeg. Heb ook een afdruk als ik hem uit doe.

Ik ga die anti friction crème proberen en hopen dat het dan opgelost is. Moest dat niet helpen, ga ik terug naar de lingeriewinkel.

Nou de anti friction crème gebruiken en mijn bh dichtmaken op de middelste haakjes ipv de buitenste lijkt te werken!
Dus bedankt voor de tips @Dombo en @Silica.

1 like

Ik heb binnenkort een feest waarvoor ik een jurk heb gekocht van een vrij dunne stof. Nu ben ik op zoek naar ondergoed wat je niet zo ziet zitten (bij voorkeur geen strings of ondergoed met een erg smal kruis). Heeft er iemand aanraders voor fijn (naadloze) ondergoed? Aangezien ik er maar eentje nodig heb, maakt voor een keer de prijs niet zo veel uit.

Naadloze brazilians/hipsters van de Hema vind ik erg fijn.

1 like

https://www.lincherie.nl/nl/lingerie/slips?features=SEAML&page=

Deze zijn fijn!

2 likes

Dit was altijd m’n lievelings bh, maar ineens vind ik het niet meer lekker zitten. Het is haast alsof het een push-up bh is geworden, zoveel cleavage krijg ik ervan :sweat_smile: Ik vermoed dat de omvang te klein is geworden. M’n borsten passen nog wel mooi in de cups, maar de plaatsing voelt heel vervelend. Zou dat een logische verklaring kunnen zijn? Ik heb laatst wel een bh met een 5cm grotere omvang gepast van een ander merk en die was te groot, maar dat zal vast ook per merk wel verschillen.

Heb vanochtend maar een paar van bralettes besteld bij H&M omdat ik helemaal lijp werd van het gevoel van die samengedrukte tieten haha. Denk dat ik binnenkort maar weer nieuwe bh’s moet kopen…

Ik was altijd erg van beugelbh’s, zou nooit nooit nooit beugelloos gaan tot mn favo bh lijn van DKNY stopte…. Op zoek naar iets anders.
Puur omdat ik een aanbieding zag heb ik nu een beugelloze bh van het met Schiesser gekocht en mèn had ik dat eerder geweten… Waanzinnig zo lekker zitten ze me, inmiddels diverse aangeschaft. Mocht je ook twijfelen over beugelloos maar wel wat steun willen dan is dit merk een aanrader om eens wat te passen.

Oeh die ga ik opzoeken! Ben wel nieuwsgierig nu.

1 like

Als je niet (erg) bent aangekomen is een grotere omvang niet heel waarschijnlijk. Op zich kun je dat makkelijk even meten met een centimeter onder je borsten! Bij het lezen dat je nu heel veel cleavage hebt lijkt het me waarschijnlijker dat je borsten zelf iets groter zijn geworden en dat je dus een grotere cup nodig hebt met dezelfde omvang. Het kan ook dat je bh te oud is en daardoor z’n vorm verloren heeft en daardoor niet meer lekker zit. En soms verandert je lichaam ook zo dat wat eerder je favoriete bh was opeens niet meer lekker zit, en dan begint de zoektocht opnieuw haha :sweat_smile:

4 likes

Wat zijn fijne oma-onderbroeken? Sinds ik een keizersnede heb gehad vind ik het niet fijn als onderbroeken tot onder m’n buik komen en bij het litteken zitten. Tot mijn navel is fijner. Maar ik heb nu van die goedkope Bon Prix onderbroeken die echt op het einde van hun Latijn zijn. Het liefst 100% katoen en het mag best een beetje stevig zijn en wat ondersteuning bieden. Ik vind die hoge van Zeeman dus niet fijn, en ze mogen ook best wel wat duurder zijn. Beetje kant mag ook best haha, ze hoeven niet echt alleen voor oma’s te zijn.

1 like

Bedankt! Maar ik zoek wel echt grotendeels katoen, dat lijken deze niet te zijn.

1 like

Ik vind deze heel fijn maar weet niet of dat is wat je zoekt:

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt en dat m’n borsten gewoon gegroeid zijn. Ik heb vanochtend even uitgebreid in de spiegel gekeken en zonder bh heb ik nu ook een welving (hoe noem je dat?), terwijl dat eerder plat was. M’n moeder vertelde laatst dat haar borsten op haar 28e ‘pas’ op hun hoogtepunt waren. Ik ben 1 jaar jonger, dus misschien heb ik dat ook wel :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb vandaag een bh aan gehad die volgens het label 75B is maar altijd net wat te ruim bij de cups zat en die zit nu goed. Ik denk dat ik binnenkort maar even naar de lingeriezaak ga, want dit is niks. Ik voel me echt een beetje opgesloten in m’n andere bh’s.

@Nefertiti dit zijn mijn lievelings hoge onderbroeken. Lekker zachte stof, ruime gaten voor de benen (dat hebben die van Zeeman niet zo) en een fijne hoogte.

1 like

heb je een linkje van welke bh je hebt? ik ben ook op zoek naar zoiets, of naar bralettes maar wel het liefst met iets van padding (zodat je mijn tepels niet door het shirt heen ziet)

Yes, deze heb ik!
Er zit inderdaad padding in dus geen zichtbare tepels.

2 likes

Ja dit is precies wat ik zoek! Hoe vallen de maten van dit merk? In vergelijking met bijvoorbeeld H&M.

Ik heb van broeken maat M en van deze onderbroeken ook. Ik geloof dat ik bij h&m vaak maat 40 had, maar dat is al lang geleden. Ik zou zeggen dat het gewoon op maat valt.

1 like

Bits bodywear!!!