Nee helaas werkt dat ook niet bij mij, heb dat soort onderbroeken juist mee en alsnog schaafwonden.
Zit niet op een plek waar winkels zoals Action en H&M zijn helaas. Heb wel net een bikershort gekocht maar die is super dik en niet echt onderbroek achtig maarja kijken hoe dat is morgen.
Aah shit! En heb je iets mee om het in te smeren, nestosyl bijv? Hopelijk heb je er snel minder last van! Het kan zooo’n pijn doen
Oh maar dat helpt ook! Dan komt je huid niet tegen elkaar en zal de plek niet groter worden. Echt naar zulke plekjes
@Nysmn Het kan zijn dat je nu katoen draagt en katoen laat geen water gaan dus dan gaat het broeien. Een synthetische onderbroek van “sportstof” blijft droog. Dat zou misschien kunnen helpen.
Als je eenmaal wondjes hebt kun je misschien nog beter geen onderbroek dragen maar gewoon bloot gaan.
Tegen de pijn helpt bij mij wel sudocreme.
En je hebt deze crème van Decathlon die ook wel helpt tegen het schuren zelf
Hele oude post maar ik gebruik korte leggings van de zeeman hiervoor.
Zijn van katoen en blijven bij mij goed zitten, mits je de juiste maat koopt.
Heb toevallig gisteren weer nieuwe gehaald, omdat ze te groot waren geworden en de pijpjes moeten wel goed aansluiten.
Ik draag ze zonder iets eronder, anders vind ik het te warm.
Wat is een fijne en betaalbare strapless BH (Max 30 ofzo? Of als het een echte fijne is 50 euro ofzo. Die je vrijwel niet ziet als je een singlet aanhebt en ook nog stevig zit? Ik heb van die plakkers en dat gaat oké als de kleding die ik aan heb ook wat strakker is, maar laten los als ik een los topje of jurkje aan heb.
Ik vind zelf de Koko Strapless van Cleo by Panache heel fijn. Blijft de hele dag goed zitten en je ziet hem niet onder je kleding. Maar eigenlijk kan je het beste gewoon naar een lingeriespeciaalzaak gaan en daar laten meten en passen, ieder lichaam is anders dus wat voor een ander werkt kan bij jou misschien helemaal niet goed zitten. Wat dat betreft heb je dus eigenlijk helemaal niks aan aanraders van anderen haha.
In dit filmpje gaat iemand op zoek naar een strapless bh en past ze er een stuk of 10, vind dat je hier heel goed kan zien dat niet alles werkt bij iedereen!
Dankje voor de tip, alleen een lange levertijd en heb hem vrijdag nodig.
Chantelle soft stretch is het proberen waard, ik heb hem via Livera besteld
Ik heb dus laatst ondergoed gekocht van Woron, zo’n eco merk en ik ben helemaal fan. Zo’n fijn stofje
Uiteraard heb ik door het forum besteld bij tezenis, maar na een aantal keer dragen begin ik te merken dat ze - God hoe leg je dit uit - tussen m’n schaamlippen gaan zitten in plaats van eroverheen. Heb jij dat ook? Ik vind dat onder rokken en jurken heel vervelend
Hmm nee! Anders zouden het ook niet m’n fav onderbroeken zijn denk ik, want dat klinkt niet fijn maar niet bij iedereen zitten ze even goed, dus misschien zijn ze qua model gewoon niet goed voor jouw lichaam? Stom wel!
Afgelopen weekend heel fijn geholpen bij Superbra. Weg gegaan met drie fijne en mooi zittende bh’s. Jammer dat ze niet in het Noorden zitten, maar ik weet nu wel welke maat ik bij hun kan bestellen.
Ik droeg de juiste maat al blijkbaar, maar de bh’s zaten vooral aan de achterkant (wat door medische redenen altijd mijn “probleem” is) nooit mooi. Bij deze nieuwe drie zit het wel mooi! Voel me gelijk een stuk zelfverzekerder en mooier
Mocht je nog twijfelen of net als ik wat verder weg van een Superbra winkel wonen, dan kan ik je het echt aanraden om alsnog heen te gaan. Ik werd heel fijn geholpen en het personeel neemt ook écht uitgebreid de tijd voor je
Ik kom zelf ook uit het noorden en ben goed geholpen bij Famke C in Leeuwarden, volgens mij hetzelfde principe als Superbra. Waar ik woon is Leeuwarden alsnog ver trouwens haha, maar wel iets dichterbij dan Utrecht. Wellicht een tip voor anderen die ook in het noorden wonen!
Vandaag bij lingerieboetiek geweest in Arnhem. Vond het echt super, eindelijk een prachtige perfect zittende niet voorgevormde bh gevonden! Niet alles wat ze hebben hangt in de winkel en er wordt dan gekeken wat je zou passen. Ik hoefde niet opgemeten te worden omdat mijn maat was zoals ik verwachtte (en ze het daar dus ook mee eens was )
Daar ben ik echt al zo vaak langs gelopen maar nog nooit geweest, ga ik toch maar eens doen!
Ik heb twee verschillende sport bh’s en die heb ik gekocht in een lingeriezaak. De maat is correct en de ondersteuning is prima maar ik krijg schuurplekken. Iemand enig idee wat ik hier zou kunnen aan doen?
Je zou bij de decathlon anti friction crème kunnen kopen
Waar zitten de plekken? En krijg je schuurplekken omdat de BH over je huid schuurt? Of omdat je armen langs je BH schuren?