Oh ik wist niet dat ze die daar ook hadden. Zit inderdaad het lekkerst! Lekker stevig ofzo godverdmm.
godverdmmha s-orry maar die 1/4 grappen op het forum zijn zo droog
Aaah dacht dat ik het kon ontwijken but no
Heeft iemand aanraders voor fijne (beige kleurige) strapless BH voor grotere cups (75E/F)? Ik hou niet zo van die dikke plakranden of steentjes/strikjes tussen de borsten…
Deze van primadonna misschien?
Ik heb deze met bandjes en ben er heel tevreden over. Saai maar ze zitten goed en je niet zichtbaar onder kleding. Niet erg goedkoop helaas.
Het linkje van @Swelgje linkt naar alle bh’s bij mij, maar deze is mooi en fijn: echt een brede elastieken band waardoor hij niet snijdt.
https://www.primadonna.com/nl-nl/p/primadonna-divine-mousse-bh-strapless-zwart-0262659ZWA
Nou ik heb eindelijk een brafitting gedaan bij superbra. Ik droeg 85D maar mijn superbra maat is 70J omg
Leuk om iemand te zien die zo dicht bij mijn maat zit! Maar nog veel leuker voor jou natuurlijk dat je nu de juiste maat hebt! Moet je erg wennen aan de strakke band?
En welke beha heb je gekocht?
Nou de eerste week enorm aan de band moeten wennen. Drukte ook echt enorm op mijn borstbeen (?) aan de voorkant iig.
Ik heb de Panache Ana Plunge
Heb er maar eentje gekocht want ben nu serieus begonnen met wat afvallen en hoop stiekem dat mijn borsten wat mee krimpen.
Welke heb jij?
ik heb de wonderbra ultimate strapless liggen sinds eindexamen (11 jaar geleden… 70E)
is wel echt een bouwwerk, maar doet zn job.
Is die druk bij jou wel minder geworden? Ik heb er best last van waar de beugels samen komen tussen mijn borsten, heb een 70FF meegekregen bij Superbra
Ja veel minder! Maar duurde wel een week of 3. Hoe lang heb je hem nu?
Je kan bij druk van de beugels in het midden, de beugels ook een beetje bijbuigen. Dat kan je doen door de bh op een tafelrand te leggen en de beugels en paar cm over de rand te laten steken en dan voorzichtig met je hand gewicht uitoefenen. We kunnen dat ook voor je in de SuperBrawinkel doen eventueel.
Nog maar een weekje!
@Silica ah top ga ik dat eens proberen. De winkels zijn helaas een beetje ver voor mij
Wow ik blijf het fascinerend vinden hoe maten zo anders kunnen zijn
Van 85 naar 70 holy moly
Die druk op het borstbeen herken ik van een paar type beha’s, dus misschien heeft het ook iets met de vorm te maken? Ik heb het met de panache envy ook, ik heb ‘m wel al 2x gekocht omdat ik in de winkel steeds denk dat die goed zit… De enige van Superbra die nu lekker zit is eentje van Ewa Michalak. Ik heb wel ook nog de Freya Starlight van een andere winkel en die zit echt als een tweede huid ofzo, jammer dat ze die bij Superbra niet hebben.
Qua afvallen is mijn ervaring trouwens dat mijn omvang dan wel afneemt, maar mijn cup nooit (eerder toenemen omdat de omvang afneemt). Hopelijk werkt het voor jou anders! Zo droeg ik ook eerst regelmatig de Elomi Matilda, maar die gaat pas vanaf 75 (dacht ik), dus na een goede afvalpoging kon ik die niet meer dragen
Ik voelde de druk met het passen ook niet. Pas na een paar uur dragen…
Ik ga die andere bh’s die je noemt even onthouden. Binnenkort maar even naar een fysieke winkel toe.
Welk model Freya Starlight precies? Ik kan wel kijken of we deze een keertje kunnen inkopen.
Ik draag ‘m in 65JJ, volgens mij is daar maar één model in. Hij doet niet het allerbeste voor mijn borsten qua naar voren halen zeg maar, maar hij zit echt heel comfortabel en dat is ook wat waard.
Toch maar even opgezocht, het is deze: Starlight Black Side Support Balcony Bra (GG - K Cup) from Freya Hij was ook ooit in een blauwe kleur die ik tof vond, maar volgens mij was dat tijdelijk.
Ik heb precies dezelfde maat als jij en vind deze heel fijn!
Maar ik zou eigenlijk aanraden om gewoon naar een speciaalzaak te gaan en er daar een hoop te passen. Ik heb er toen ik deze kocht een stuk of 6 gepast en ze zaten allemaal zo anders, ben wel blij dat ik ze heb uitgeprobeerd en er niet gewoon een heb besteld op basis van reviews! Dat is toch bij iedereen anders. Ik had bijvoorbeeld goede hoop op de Wonderbra omdat iedereen er zo lovend over is, maar bij mij zat die echt niet goed.
Aanhakend daarop: ik heb een hele leuke jumpsuit met een open rug en wil eigenlijk iets van een rugloze bh kopen zodat ik er wel iets onder kan dragen. Zijn er fijne plakbh’s of andere oplossingen in mijn maat (75E/F) of hoef ik het niet eens te proberen? 🥲
En heeft iemand ervaring met het repareren van bh’s? Een van mijn favoriete is kapot gegaan en ik wil hem heel graag maken. Kan ik dit gewoon heel voorzichtig met naald en draad proberen te maken of zijn er andere opties?