Ondergoed-topic

Ik vind love stories heel mooi, maar wel ver boven mijn budget😅
Monki heeft soms ook leuke dingen!

1 like

Ik las hier op het forum over Tezenis onderbroeken en strings. Nu ben ik echt toe aan wat nieuwe basis onderbroeken en strings. Ik heb geprobeerd te bestellen maar ik krijg telkens een foutmelding. Dat is nu al een week. Iemand hetzelfde probleem? Ik probeer met Paypal te betalen en applepay maar ik kom telkens op een under construction pagina uit.

1 like

Ja kreeg ik ook altijd, volgens mij werkte een andere betalingsmethode of andere browser uiteindelijk…

1 like

Ik heb precies dezelfde ervaring. Afgelopen weken waren er 2 momenten dat er gratis verzenden was, maar kwam na de betaling telkens op die error uit. Ik had een mailtje naar Tezenis gestuurd maar niet echt een antwoord gekregen waar ik iets mee kon: andere browser (zowel via telefoon als laptop al geprobeerd) en/of e-mailadres gebruiken en de cookies verwijderen. Ik ga weer een poging wagen als er weer gratis verzending is bij wat lagere bedragen dan 40 euro

1 like

Nou, het is gelukt, maar ik weet nu niet precies hoe. Ik heb Chrome gebruikt (gebruik normaal gewoon Safari) en zo lang mogelijk uitgesteld om met Paypal te betalen. Dus niet meteen in het eerste scherm na je cart ‘proceed with PayPal’ doen, maar eerst ‘proceed with order’ oid. Ik kon ergens ook ineens met IDeal betalen, maar toen ging hij weer fout.

Well, het is dus mogelijk, maar vraag me niet hoe :sweat_smile:

1 like

Bah ik baal zo! De H&M heeft mijn favo naadloze brazilians/strings niet meer. Ze hebben nu naadloos ondergoed met van dat stugge stof of van die gekke randjes, maar ik wil van dat gladde stof. De Hunkemöller is gelijk veel duurder :expressionless:

Ik was vorige week bij SuperBra (waar ik heel fijn geholpen ben!) en ik weet nu mijn superbra-maat. Stel dat ik nu ook eens een keer bij een meer standaardketen een bh wil kopen, moet ik dan ook op zoek naar die superbra-maat? Of kan ik dat dan op een of andere manier omrekenen naar een standaard Europese(?) maat?
@Silica zou je kunnen helpen? :slight_smile:

2 likes

Ja die maat moet je dan inderdaad omrekenen! De omvang blijft hetzelfde, maar SuperBra werkt met UK cupmaten. Om die om te rekenen naar een standaard EU maat, moet je de cupmaat omzetten van UK naar EU. Dus SuperBra maat 75E wordt EU-maat 75F, 75F wordt 75G, 75FF wordt 75H, etc.

Hier staat het ook uitgelegd met omrekentabel

2 likes

Dombo legt goed uit hoe je het kunt omrekenen, maar dat hoeft niet altijd. Sommige merken werken namelijk niet met EU-maten (zoals Freya bijvoorbeeld). Je kunt op het label altijd kijken bij UK, daar hoort altijd je superbra maar te staan. Soms staat er dan bij eu dezelfde maat en soms een andere

1 like

Oh ja klopt, goede toevoeging! @memoria in de link die ik stuurde staat van een heel aantal bekende merken ook uitgelegd met welk systeem ze werken en of je moet omrekenen of niet.

2 likes

Welke onderbroeken zitten hoog en chill en rollen niet van je buik af?

Ik heb deze op het oog https://www.marksandspencer.com/nl/set-van-5-tailleslips-van-katoen-en-lycra®-met-kant/p/P60437456.html
Maar ben bang dat ze misschien knellen rondom de benen

Deze:

Zitten lekker hoog, ongeveer zo hoog als een Levi’s mile high. De stof is zacht en ze knellen niet bij m’n benen. Ik heb in verhouding best dikke bovenbenen en de onderbroeken van Zeeman rekte ik bijvoorbeeld eerst uit door er hard aan te trekken omdat ze soms knelden. Daar heb ik met deze geen last van.

Ik heb zelf ook een vraag. Ik ben opzoek naar een nieuwe bh voor onder witte t-shirts. Ik weet dat rood er ook onder kan, maar voor wat voor kleur rood moet ik dan gaan? Ik zat nu te denken aan deze van Calvin Klein. Is dit de juiste kleur? Ik sta ook open voor tips voor andere bh’s. Mijn voorkeur gaat denk ik wel uit naar een t-shirt bh, want daarbij heb je die bobbeltjes niet zoals met een kanten bh.

Hangt af van shirt tot shirt vind ik. Bij sommige ga je alle kleuren erdoor blijven zien, bij sommige werkt knalrood goed naar mijn ervaring

1 like

Ik heb zelf deze t-shirt bh en ben er heel blij mee, je ziet hem echt niet zitten en hij zit heel fijn.

2 likes

Ja, daar was ik al een beetje bang voor. Dan is zo’n beige kleur die @Dombo linkt misschien fijner. Hmm… wel jammer, want die kleur vind ik vaak wat suffig bij me staan. Ik denk trouwens ook dat ik te kleine borsten heb voor SuperBra en dus die bh niet ga passen. Maar ik kan wel even verder kijken naar een vergelijkbare :slightly_smiling_face:

1 like

Ja beige is altijd goed! Maar minder leuk he, word zelf altijd vrolijker van een passend setje in een mooie kleur dan dat beige

1 like

Bits bodywear!

1 like

Deze bh en kleur is ook geschikt onder wit! Valt ook qua stof mooi weg.

Edit: @pastelzwart

2 likes

@Xigua ik heb uiteindelijk deze gekocht van Calvin Klein. Het model heet perfectly fit en hij zit echt heel lekker! Het materiaal is heel zacht en tekent niet. Ik wist van dit merk m’n maat al, dus dat leek me voor nu het handigst.

image

Heb ook meteen nog een extra van m’n lievelings bh gekocht.

image

3 likes

Heb een gelijkaardig model als die onderste van VS met zo’n elastiek en dat zit echt het fijnste naar mijn mening :smiley: