Ondergoed-topic

Is iemand van jullie weleens naar Betty’s Boops geweest in Amsterdam? Ze verkopen daar volgens mij dus elke maat beha die er zo ongeveer bestaat, en je kunt je daar ook laten opmeten. Ik draag nooit beha’s maar zou er toch wel eens een willen maar heb dus echt geeen idee wat mijn maat is, haha. Heeft iemand zich daar weleens laten helpen?

Je reactie is al van een tijd terug. Maar ik kwam deze tegen. Twijfelde alleen wel door de stof. Maar vond hem heel mooi en sexy. Even gescreenshot.

en ik hou juist onwijs v body’s niks ouderwets aan. Lekker makkelijk. Je bent in 1 x klaar.

misschien interessant voor medeforummers: softrevolt heeft een beugelloze beha ontwikkelt voor grote cupmaten. je kan hem voorbestellen via hun crowdfunding campagne. nu ben ik eerlijk gezegd vrij sceptisch over de combinatie grote borsten en softbra met voldoende ondersteuning, maar ben door hun campagne nieuwsgierig genoeg geworden om uiteindelijk eentje (voor) te bestellen.

3 likes

Wat toevallig ik volg hun op insta! En heb ook de campagne online gezien. Ben heel beniewd hoe t zit.

1 like

Ja deze is zo fijn! Echt geweldig, wil nooit meer iets anders haha. Die van de foto is nu wel weer op voorraad bij H&M zie ik

Ik ben fan van SuperBra in Utrecht en Rotterdam qua opmeten. Hebben ook heel veel keuze, maar je kan natuurlijk ook met je eigen “nieuwe” maat lekker zelf op pad gaan.

Qua onderbroeken, ik was altijd blij met VS en HEMA maar allebei zijn de laatste jaren zo achteruit gegaan. Waar koop je nog een lekker zittende, enigszins zittende flatterende, katoenen onderbroek?

1 like

Ik heb laatst naadloze broekjes gekocht bij Uniqlo. Verder zijn Oysho en Intimissimi ook fijn.

Sloggi, maar dat is prijzig

1 like

Voor ondergoed moet je volgens de forumtrend bij Tezenis zijn :relaxed: echt fijn katoenen ondergoed

Goed dat je het zegt! Ik probeerde me de naam te herinneren en het terug te zoeken maar vond het maar niet :sweat_smile:

Ik twijfelde of ik het goed had getypt terwijl ik de hele middag een bestelling sokken van ze heb zitten uitpakken😂. Tip: sokken zijn ook fijn van ze

Ah, Intimissimi, waar ik niet eens in de XL paste haha maar ik ga Tezenis eens opzoeken. Thanks!

Kan je artikelen van Tezenis ook gewoon retourneren vanuit Nederland?

Ik heb daar geen ervaring mee! Heb alles gehouden tot nu toe namelijk, maar dit kan ik vinden:

How can I return my online order?

If you need to return one or more items, you have to follow these easy steps:

• Go to Order Status or your My Tezenis page
  • ‐ Fill in the Online Returns Form correctly by selecting all the items you wish to return
  • ‐ Book the UPS express courier to collect the package from your chosen address. Tezenis will bear the cost of the return from your address to our warehouse in Verona
  • ‐ The refund will be made within 14 bussiness days (for orders made with a Credit Card and PayPal).
  • ‐ Remember, the products returned must be sent back to the Vendor in a single shipment.
1 like

welk model was fijn van hun? was dat specifiek een want zie best veel katoenen opties en kun je vertellen hoe hun maten vallen? Thanks

Ik ben fan van zeeman!

Hoog genoeg maar sexy en comfortabel!

10 likes

Ooh ik draag de boxerversie daarvan als ik ongesteld ben. Echt zo comfy!

Ik ben op zoek naar een mooie kanten bralette voor grote cupmaten (75E/F). Ik heb nu die van Gossard geprobeerd maar de cups staan erg ver uit elkaar waardoor er steeds een halve tiet uitfloept.

Wil je met of zonder beugel?

Ik wil online een bralette kopen en ik lees overal dat hij klein valt en je dus beter ‘een maat groter’ kan bestellen. Maar ik weet nooit zeker wat ze dan bedoelen, de bandmaat of de cupmaat, of allebei?

Ik heb normaal 75F en ‘een maat groter’ zou kunnen betekenen 75G, 80F of 80G.

Het merk wordt voor zover ik weet niet in fysieke winkels verkocht en ik bestel ook liever niet meerdere maten om dan te retourneren want het is bij Zalando en volgens mij gooien ze retouren gewoon weg :sweat_smile: dat vind ik zonde