Rebelle Lingerie in Appingedam vind ik erg fijn! Ik ben daar heel prettig geholpen. Ik citeer mezelf even:
De winkel van famke canaille, zij is net zo goed als superbra maar dan in leeuwarden geloof ik. Weet niet hoe ver dat is maar ik reis ook 2 uur voor de superbra!
Ik weet dat dat normaal is, maar het is toch niet per se mooi als je een strak shirt aan hebt? En ik vind het ook echt vreselijk als iets zo strak om m’n lijf zit. Maar hier wordt altijd gezegd dat dat wel echt de bedoeling is. Ik kan toch niet de enige zijn die zich dan de hele dag bewust is van dat strakke gevoel
Nee ik vind dat ook heeeeeeel naar en het verbaast me dat dat de bedoeling is.
Ik snap ook wel dat het voor de ondersteuning is maar ik heb dat nu nog niet echt nodig denk? Terwijl ik wel grote borsten heb
Ja eens haha maar ik vind het bh’s ook zo dat het geen geheim is dat je er 1 aan hebt ofzo. En ja het snijdt wat in je vel, zeker als je wat meer vet hebt op die plekken. Maar boeiend. Als je je er echt heel erg aan ergert zou je shapewear kunnen dragen maar dat ga je ook niet elke dag doen maar als je voor je gevoel genoeg steun krijgt: prima toch! Sommige vrouwen vinden het gevoel ook gewoon te verstikkend. Dan zou ik me zeker niet elke dag in zo’n harnas persen.
Ik vind het zelf gewoon irritant als de omvang te los zit. Dan gaat m’n borst onder de beugel zitten als ik met m’n armen zwaai, de bandjes zakken af… en de bh zit gewoon veel minder mooi aan de voorkant vind ik.
Lincherie in Groningen is ook wel een fijne zaak
Disclaimer: ik ben van SuperBra, ik hoop dat het OK is dat ik hier meepost.
Ik zeg in het pashokje altijd dat het een trade-off is: als de borsten optimaal gelift zijn, betekent dat meestal dat je bij een strak shirt de BH ziet zitten op de rug. Als je dat niet wil, kan je de omvang ruimer nemen, maar door het ‘wip-wap-effect’ zullen je borsten dan minder gelift worden, en dat zie je óók echt onder een strak shirt…
Ik heb hier eerder dit jaar ook een video over gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=0OoebnK2e8s
Whahaha, dat je ook ‘teringstrak’ zo opleest
Dat went ook echt hoor. Ik heb vijf jaar lang 90 gedragen als omvang en ik draag nu sinds twee weken 85 en het zit gewoon goed. 90 was gewoon te groot. Ik heb een beha die voel ik wel echt zitten omdat die beugels… groter? zijn, ik kan het niet goed uitleggen. Maar dat is gewoon een kwestie van wennen.
Het went echt! Ik ben van 85/90 naar 75 gegaan en in het begin vond ik het ook veel te strak maar nu wil ik niet anders! Hij loopt ook nog een beetje uit, dus naast gewenning zit dus na een paar keer dragen ook echt losser
Hebben jullie ook tips voor een goede lingeriezaak voor kleinere borsten waar je ze ook goed helpen met kijken welke maat je nodig hebt enzo? Liefst in de buurt van Utrecht. SuperBra begint pas vanaf D maar ik heb vrij kleine borsten dus ben bang dat ik daar niet zal slagen.
Ik was vandaag bij Superbra en in het pashokje naast me was een meisje dat dacht dat ze 75B had, maar dat bleek de verkeerde maat te zijn en uiteindelijk heeft ze er toch een beha gevonden. Mocht je echt zeker weten dat je de juiste maat draagt, dan zou ik er niet heen gaan, maar als je twijfelt zou ik het zeker proberen! Ze zullen je er ook nooit een beha verkopen die niet goed past, dus ze zullen het je echt wel vertellen als een kleinere maat beter is
Ik weet inderdaad niet zeker of ik de juiste maat draag, dat is waarom ik opzoek ben naar een goede lingeriezaak. Maar SuperBra is misschien toch het proberen waard dan!
Ik zou het idd proberen. Denk dat je omvang net als bij de anderen omlaag gaat en dan gaat je cup ook omhoog.
Dacht zelf ook dat mijn borsten te klein waren, maar ik heb zelf bijvoorbeeld een brede rug en aardig wat rugvet en ook maar omvang 65 gekregen en dus een grotere cup.
Hmm mijn lievelingsbh’s zijn toch wel die zónder beugel en met een beetje versteviging. Ik heb cup 65/70-B/C. Maar die van de H&M zijn steevast uitverkocht, heeft iemand een tip voor beugelloze bh’s? Mag ook prima iets meer kosten dan h&m maar ik ben serieus nog nooit fijnere tegengekomen. Ter voorbeeld:
Ik zag vergelijkbare beha’s bij de Hunkemöller, maar heb geen idee of die fijn zijn.
Bij Oysho hebben ze er veel zo’n! Het aanbod qua maten is heel beperkt, maar met jouw maat moet dat wel lukken
@crazyplantlady gisteren was de bestelde bh binnen gekomen. Moest er wel aan wennen, leek vrij tuttig zo met die bloemetjes enzo, maar heb hem meegenomen. Bedankt nog voor de tips
Riets Lingerie in Groningen
Belle Lingerie in Meppel (weet niet of ze qua maat zoeken goed zijn, maar ze hebben iig de goede merken ed)