De meeste vrouwen dragen een verkeerde BH maar. Denken altijd een cupmaat B te hebben en schrikken als er een E of F uitkomt. Zou de nieuwe maat gewoon eens proberen.
Ja ik heb dit hele topic gelezen dus had het ook wel verwacht, maar dan eerder C of D en niet E of F! Superbenieuwd hoe ze zullen passen
Bij een kleinere omvang hoort sowieso een grotere cupmaat, een 70B is qua volume net zo groot als een 60D. Als je nu 60F hebt, dan ben je dus maar twee cupmaten omhoog gegaan. Scheelt misschien een beetje voor je eigen gevoel. Ik ben benieuwd hoe ze passen voor je!
nog even een update: ik heb een beha in maat 60F van Freya gepast en de cup zat goed, totaal niet teveel stof!
alleen de band deed echt pijn vanaf het begin al. dus toch niet gedaan, ik ga nog de 65E proberen.
Ik kom uit het Noorden, en ga eind deze maand een weekendje naar Utrecht. Heb gelijk een afspraak bij Superbra geboekt. Nu al zo veel zin in!
Ik heb dus als ik veel wandel zoals nu op vakantie en het is warm, enorm last van mijn onderbroek in mijn liezen. Krijg echt schaafwonden. Iemand die dit herkent en goede tips heeft? Verhelpen boxers dit? Nu alleen niet bij me maarja.
Heb je een jurk of een korte broek aan? Ik draag altijd deze onder jurkjes: figuurcorrigerende boxer zwart - HEMA
Wel echt die van €16 nemen met 55% elastaan, want die andere drukt je ingewanden plat. Deze zit heel lekker.
En heb je daar in de buurt een Lush? Dan zou je silky underwear kunnen kopen. Dat is een poeder wat schuren tegengaat. Of deze deo op je liezen spuiten:
Of deze of een andere crème op je liezen smeren:
Ik vind boxers vaak net te kort. Dan schuurt het bij mij alsnog.
Ja een jurk heb ik aan. Bedankt voor je tips! Ook normale boxers niet goed dus aah heb echt zoveel pijn tijdens het lopen niet te doen. Hoop dat ik van die langere broekjes ergens hier kan vinden dan…
Vast wel! Bij H&M hebben ze die broekjes ook. Ik geloof in een set van 2.
Eerste h&m is ook 13 km verderop helaas hahaha maar ff rondzoeken zk
Hmm ik had dit ook vaak, maar ik denk dat ik het niet meer heb gehad sinds ik katoenen naadloos ondergoed draag (de ‘forumonderbroeken’ van tezenis). Die met naad sneden denk ik toch een stuk meer, zeker bij warm weer
Ik was altijd groot fan van die van H&M, maar die zijn in mijn maat online vaak uitverkocht. Vorig jaar vond ik deze broekjes in de zelfde fijne stof bij de action ook en maar voor een paar euro. Misschien heb je wel een action in de buurt?
Er bestaat ondergoed speciaal voor wandelen, hardlopen of gewoon algemeen sporten. Klinkt overdreven maar het kan misschien wel net helpen als je snel last hebt van schurende plekken. Ik weet niet waar je op vakantie bent, maar zit er een decathlon of hardloopzaak in de buurt? Daar kan je dat meestal wel halen!
Nee helaas werkt dat ook niet bij mij, heb dat soort onderbroeken juist mee en alsnog schaafwonden.
Zit niet op een plek waar winkels zoals Action en H&M zijn helaas. Heb wel net een bikershort gekocht maar die is super dik en niet echt onderbroek achtig maarja kijken hoe dat is morgen.
Aah shit! En heb je iets mee om het in te smeren, nestosyl bijv? Hopelijk heb je er snel minder last van! Het kan zooo’n pijn doen
Oh maar dat helpt ook! Dan komt je huid niet tegen elkaar en zal de plek niet groter worden. Echt naar zulke plekjes
@Nysmn Het kan zijn dat je nu katoen draagt en katoen laat geen water gaan dus dan gaat het broeien. Een synthetische onderbroek van “sportstof” blijft droog. Dat zou misschien kunnen helpen.
Als je eenmaal wondjes hebt kun je misschien nog beter geen onderbroek dragen maar gewoon bloot gaan.
Tegen de pijn helpt bij mij wel sudocreme.
En je hebt deze crème van Decathlon die ook wel helpt tegen het schuren zelf
Hele oude post maar ik gebruik korte leggings van de zeeman hiervoor.
Zijn van katoen en blijven bij mij goed zitten, mits je de juiste maat koopt.
Heb toevallig gisteren weer nieuwe gehaald, omdat ze te groot waren geworden en de pijpjes moeten wel goed aansluiten.
Ik draag ze zonder iets eronder, anders vind ik het te warm.
Wat is een fijne en betaalbare strapless BH (Max 30 ofzo? Of als het een echte fijne is 50 euro ofzo. Die je vrijwel niet ziet als je een singlet aanhebt en ook nog stevig zit? Ik heb van die plakkers en dat gaat oké als de kleding die ik aan heb ook wat strakker is, maar laten los als ik een los topje of jurkje aan heb.