Ondergoed-topic

Ik ben nog nooit zo snel geïnfluenced, maar dit lijkt mij echt fantastisch. Als je zwarten bevallen kan ik altijd nog kijken of ik ze ook in kleur wil

1 like

Aah tof :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: enjoy en ik hoor graag wat je vindt! Ze verkopen bij mij in de buurt ook in een fysieke shop dus wil er nog meer inslaan

1 like

Ja @Pax die van de Monki zijn echt top! Ik heb zelf deze: https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/briefs/product.high-waist-thong-black.0870332001.html en dat zijn echt mijn favoriete onderbroeken ooit.

1 like

Oh deze lijken me ook wel wat.

Iemand nog verdere aanraders voor (zwarte) katoenen strings? Die niet zo smal zijn dat de helft eruit hangt :sweat_smile: Ik had ze altijd van de hema maar die zijn wel een beetje aan het vergaan inmiddels dus tijd om op zoek te gaan naar vervanging en volgens mij is de kwaliteit van de hema er niet beter op geworden de laatste tijd

H&M misschien? Of de zeeman.

2 likes

Mn beste vriendin had laatst hele chille strings bij Primark gekocht!

2 likes

Voor de mensen met Tezenis katoenen ondergoed: heb ze net binnen en op de label staat wassen op 30 graden. Kan het kwaad om ze heter te wassen?

Mijn bits bestelling is binnen, maar ik heb ipv een zwarte cheeky een lila cheeky binnengekregen

Ik snap er echt helemaal niets van, heb ze echt allemaal in het zwart besteld

Ik katoenen onderbroeken van dat merk en die gaan eigenlijk altijd mee met de 60 graden was. Tot nu toe gaat dat gewoon goed. Ik denk dat ik ze nu een half jaar heb.

@Higgs_boson doe ik ook! Ze worden er iets minder zacht van (heb laatst weer nieuwe en dan voel ik wel het verschil haha) maar zien er nog prima uit!

& @crazyplantlady, thanks! Dan gooi ik ze in m’n gewone ondergoedwas mee en bestel ik meteen nieuwe! Echt chille onderbroeken!

2 likes

Ohh weird, al contact gehad met de klantenservice? Ik heb ook een lila en vind 'm eigenlijk wel heel leuk. Bevallen ze je verder wel?

1 like

Ik heb ze een mail gestuurd. Ik bel eigenlijk liever, maar ze hebben nergens een telefoonnummer staan, dus dan maar zo. Ik heb nu een original aan en ik moet er nog even aan wennen haha. Ik heb ook een kort bovenlichaam, dus het staat mij iets anders dan de modellen. Hij zit wel lekker tot nu toe!

2 likes

@vitaminwater ze sturen kosteloos alsnog de cheeky op in de kleur licorice. Dat vind ik wel echt top klantenservice.

5 likes

Chill zeg!

1 like

Voor de mensen met ondergoed van tezenis: kopen jullie gewoon je normale maat? Ik heb in broeken maat 38. Een tijd terug had ik brazillians van de hunkemoller in maat M besteld maar die zakken steeds af aan de achterkant.

Ja ik heb gewoon mijn gebruikelijke maat!

1 like

Ik had de Mady voor de periode na mijn bevalling en die hield zich prima op 60 graden.

Ik heb de mady slips. Ik zet ze een nacht in koud water voordat ik ze ga wassen en daarna gewoon telkens op 60 graden en dat gaat prima! @anon94399943

Tegen het krimpen, zodat de vezels zich kunnen volzuigen met vocht (aldus mijn wijze moeder)