Ik vind dit inderdaad leuker! Nog steeds vrolijk, maar wel een stuk minder kerst.
Oh wat knap gemaakt!
Wauw zo mooi! Heel knap gemaakt!
Oohhh heel mooi! Het biesje is ook zo supernetjes!!
Wauw super mooi!
Is iemand van plan om vrijdag of zaterdag naar de breidagen in Zwolle te gaan? Komen veel leuke verkopers
Ja, ik ga met mijn schoonmoeder
Wat vind je van de Filcolana-wol? In zo’n beetje alle PetiteKnit patronen wordt het genoemd en nu ben ik nieuwsgierig: breit het fijn?
Ja ik vind het wel fijn! Het is heeeeel zacht. Maar wel even wennen, het zijn echt 4 ‘losse’ draadjes, wel een beetje om elkaar heen maar ze gaan wel snel uit elkaar. Maar daar was ik wel snel aan gewend eigenlijk. En het is niet zulke dure wol, dat is ook fijn.
Ik vind het superfijn! Ik heb er geen last van dat de draadjes uit elkaar gaan. Mijn sokjes hierboven zijn er ook van.
Nee geen knoopje! Heb je kans dat die los gaat en dan heb je een gat in je breiwerk.
https://www.youtube.com/watch?v=I_cHO6R_MBc heb je hier iets aan? en dan de losse eindjes als je klaar bent wegwerken/erin weven. Zorg dat je een beetje lange stukken hebt, niet zo’n klein stukje als in het filmpje
Dit is mn solkskinntop trouwens.
Door het warme weer heb ik geen zin om veel aan mijn no frills te werken. Dus babyslofjes gemaakt en een babymutsje.
Wat rot dat je steeds niet lekker door kan breien @Tom_Riddle wou dat je dichterbij woonde, konden we samen even zitten breien
Is het wol? Ik zag in de stories van jawol dat je ook met spuug de eindjes aan elkaar kan krijgen. Beetje TMI, maar het werkte heel goed! Ik heb het nog niet geprobeerd.
Weet niet waar je woont, maar misschien is er bij jou ook wel een Stitch’nBitch? http://stitchnbitch.nl/
Ik ben nog steeds helemaal pro breidag ergens in het midden van het land! Bijvoorbeeld in januari, wanneer het toch vaak een beetje guur is en de feestdagen voorbij zijn? Misschien kunnen we ook garen uitwisselen dat we zelf nooit gebruiken! Nouja, of dit nou wel of geen realiteit wordt: jullie voelen in ieder geval wel als mijn online breiclubje, haha!
Lijkt me leuuk!!
Er kwam net een pakketje binnen uit België… Hoop dat het genoeg is voor een No Frills, 1200m fingering is het. Misschien kijk ik dit weekend nog of ik er een mooie mohair bij vind, dan is het iets dikker. Maar ben bang dat je de speckles dan niet zo goed ziet.
Wat mooi! Die tweed stukjes zijn zo leuk!
Wauw! Heel gaaf, vooral voor een no frills of trui zonder gekke steken of patroon