Jaa ik wil ook een brei-dag! Jullie zijn allemaal welkom in mijn huis maar dat wordt wel extra knus want het is hier mini haha.
Ik zit een beetje in een brei dipje, moet nog een aap maken voor mn nichtje maar heb geen zin. Hopelijk komt t snel weer terug want waarschijnlijk bevalt ze dit weekend.
Een breiavond bij mij mag ook! Waar wonen jullie allemaal?
Gesjelleg! Maar een cafeetje ofzo is ook leuk. Ik woon in Arnhem!
Ik woon in Groningen
Ah shit ik in zuid holland😂
Utrecht of Amersfoort dan maar?
Ik zit in Haarlem!
Dit gaat nu al voorspoedig
Zaandam!
Gaat er iemand 31 oktober naar kreadoe?
Ik ook!
Ik ben een haaknaald kwijt die ik heel graag wil gebruiken en ik kan hem al dagen nergens vinden
En nu droomde ik dat hij terecht was, maar dat was echt zo’n teleurstelling nadat ik wakker werd en me realiseerde dat het niet echt was en hij nog steeds kwijt is
Oh balen zeg! Bij mij zitten ze meestal tussen de bank dan haha
Moooooooooooooooooooooooooi
@knitfastdiewarm haha wauw dat ze dat niet zien! Sla dat patroon maar even over!
Brei/haak/borduur dag of avond lijkt me super leuk. Ik woon in t groene hart
weet iemand misschien een website waar ik meer informatie kan vinden over verschillende soorten wol (liefst met Engelse termen). Tot nu toe heb ik die kant en klare knitting kits gekocht maar zou nu graag een patroon kopen maar vind het nogal overweldigend om dan uit te vinden wat voor soort wol er bij past want er staan vaak termen in die ik niet ken.
Je kunt alles met alle soorten wol maken. Maar als je wol geschikt is voor 3mm naald en je patroon zegt 6mm naald valt het uiteindelijk wat anders (kleiner) uit natuurlijk… maar dat hoeft niet per se erg te zijn. Ik brei nu een trui met patroon voor 4mm met 3mm. Normaal zou ik maat S of M breien en doe dan nu maat L. Waar loop je dan tegenaan ?
http://www.lionbrand.com/blog/what-is-fingeringsocksportdkworsted-weight-yarn/ Heb je hier iets aan? Als je een patroon hebt wat je wil maken kunnen wij je ook wel helpen ermee. Vaak staat er wel bij of het met fingering weight/sportweight etc. moet. Zoals @Bertha al zei, waar loop je precies tegenaan?