Wat zou de perfecte film op netflix zijn om vanavond bij te herfsten (breien onder een dekentje)?
Ah dat is zo vervelend zeg! Fout in het patroon dus? Ik zit erover te denken om het nieuwe patroon van haar te maken, maar ik wacht dus maar even…
Nee het is wel hoe t hoort, maar dat was op de gewone foto’s niet zo zichtbaar. Verder zijn haar patronen altijd goed, dit is een kwestie van voorkeur qua pasvorm
Ik vond What If dus wel leuk
Ah zo. Nou lekker dan
Gaaf! Lukt het breien tot nu toe? Al begonnen aan het mutsje?
Nee haar patronen kloppen altijd wel! Het klopt wel, alleen is het niet te zien op de foto’s dat het zo wordt. Op de projectpages van anderen wel.
Welke wil je gaan maken?
Gebruik je steeds dezelfde cast on techniek? Ik heb dit alleen als ik een paar steken onder de a rm bij een trui moest bijmaken. Nu gebruik ik daar een andere techniek voor en gebeurt het niet meer. Ik gebruik daar nu de knitted cast on voor. Maar die is niet zo mooi als eerste rand van een mutsje. Ik gebruik deze techniek normaal: https://youtu.be/k5YfbpeRAJ8
Met de duimmethode had ik dat ook ja! Zelfs bij maar 4 steken voor de oksel. Longtail lijkt me het beste voor het mutsje. Bij rondbrei naalden draai je je werk eigenlijk net zoals met haken (als je met rbnaalden plat breit dan)
Bij ribbelsteek is de verkeerde zijde niet zo goed te zien. Het staat wel in mn patroon omdat ik dat zelf aanhou, maar je hoeft er niet perse rekening mee te houden
Uhm ik wou zeggen: net zoals bij haken, dus volgens jouw omschrijving doe je het volgens mij goed!
Hmm ik zou denken van niet, omdat ik een muts met rondbreinaalden in het rond brei. Maar als je een patroon hebt waarbij je hem recht breit, dan zie je het bij een ribbelsteek niet, bij tricotsteek zie je het wel Dan is de geribbelde kant de ‘verkeerde’ kant.
Oh die is moooooi!!
Had weer wat nodig
De style craft special dk voor deze:
patroon lama
En de rest voor nieuwe ontwerpen.
Er is zo’n Finse (?) Vrouw die veel kleren haakt, ik volg haar blog. Ze heet daar vsoma koppa. Wie weet kun je bij haar wat tips vinden, maar volgens mij lukt t al aardig bij je!
Ja de V gaat wel lukken denk ik, mouwen ben ik nog een beetje bang voor dus je tip is zeker welkom . Dankjewel, ik ga zo eens kijken!
Die lama wat fantastisch!!!