Omatopic (Deel 1)

Ik heb dat ook met dit topic, super vreemd! Staat ondanks bookmark steeds onderaan de lijst?

Ik heb me ook aangemeld, ik ben meloenijsje. :grin:

1 like

Ik weet niet waar ik nou moet posten, hier of op ravelry haha.
Ben zo blij met hoe mn gebreide knuffel vordert, voorkant;

Achterkant;

Ziet er wat gek uit nog zo maar wordt echt tof denk ik :slight_smile:

7 likes

Wat leuuuuuuk dat iedereen het leuk vindt! Ik ben blij!

We kunnen dus bij @Delos aankloppen voor prijsjes voor KALs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oh die is mooi!! Thanks :smiley:

Pfff er klopt echt niks van mijn Wool&Honey trui. Precies gebreid zoals het patroon, in maat S. Maar hij is veeeeel te wijd en past gewoon niet. De bovenkant lijkt oké, met de honingraten maar vanaf dat punt wordt het steeds wijder… En de delen onder mijn armen zitten veel hoger, de zijkanten zeg maar, dan de voor-, en achterkant. Baal er zo erg van. Ben nu maar begonnen met de mouwen, misschien dat het dan iets anders eruit ziet. En anders ga ik proberen als het lijf langer is, of het dan beter wordt…

Ik keek laatst een film (what if) en daarin zat een stukje dat vriendinnen zaten te breien in een wolwinkel wat ook een café was. Zou dat in Nederland ook ergens zijn? Lijkt me zo gezellig

3 likes

Volgens mij heeft Ja,wol rotterdam wel zoiets! Maar weet het niet helemaal zeker…

1 like

Haha kan vast wel wat leuks voor prijsjes vinden!

1 like

Ja leuk! En 420 meter kan voor een sjaal al best goed zijn denk ik. Weet niet hoe oud ze is, maar voor een volwassene is een sjaal volgens mij vaan 150/200 cm ofzo? Voor een kind kan dat een stuk korter

1 like

Of een mouwloos vestje?

1 like

Ja weet er wel een. Ik pb je wel even!

1 like

Klopt! En Wolgoed in Dordrecht @bertha

@Nescio enig idee hoe het komt?

Oeps ik kocht net 12 bollen bamboe wol omdat ik zag dat het in de sale was. Verschillende kleurtjes en heb er totaal geen doel voor. Dat ik even geen wol zou kopen was ik tijdelijk vergeten :sweat_smile:

6 likes

Dit is echt zo balen! Hebben meer mensen er last van of heb je toch iets fout gedaan denk je?

Nou @Bertha en ik hadden een beetje op de projectpage gekeken en het is dus het patroon! Maar als je eerder de armsgaten maakt heb je er dus geen last van. En ik heb gewoon het patroon gevolgd. Is een beetje een boxy trui nu.

Of we organiseren zelf een breimiddag in een leuk centraal café!

8 likes

Jaaa, vet gezellig

Meeste wolwinkels hebben wel een dag waarop ze zulke dingen organiseren! Staat vaak op insta (als ze een beetje hip zijn haha)