Ja nouja, moet ook wel zeggen dat ik vet onhandig ben en dat het dan niet helpt dat ze van hout zijn Erop zitten, erop leunen etc.
Maar van mijn dpn’s lieten gisteren opeens de punten los? Dus die ga ik weer vast lijmen. En heb in het algemeen wel vaker wat minder goede reviews gelezen over knitpro naalden.
Brei nu sokken met hiyahiya en die zijn zooo fijn. Maar ook wat duurder en soms minder goed te krijgen helaas.
Ja ik heb ook een naald nu van hiyahiya en die is echt heel erg fijn!! Heel blij mee. Ik heb 2 keer gehad dat de kabel van de verwisselbare knit pro er steeds uit ging, maar kreeg toen van wolplein en breikunst direct een nieuwe. Maar dat ik met Mn kont op een houten naald ging zitten was meer mijn onbenulligheid dan slechte kwaliteit
Hahaha oeeeps ja hout breekt dan wel snel he! Ik zal die hiyahiya eens opzoeken ️
Waar heb je besteld? Ik was vandaag ook aan het wachten en het is bij mij ook niet binnengekomen… en ik hoefde nog maar 5 rijen voor het babymutsje
Nou ja ik dus ook! En ook niet geleverd, hmmm…
Heeft iemand een leuk patroon voor een deken?
Ik heb van dat dikke fuzzy garen van zeeman.
ChiaoGoo heeft een setje verwisselbare naalden in kleine maten, en volgens mij HiyaHiya ook! Ik vind ze zelf te prijzig om zomaar even aan te schaffen, maar ze schijnen wel erg fijn te zijn. Wereldwol verkoopt ze, en VeryPinkKnits reviewt ze op YouTube.
Nu het weer wat koeler is, heb ik helemaal zin om te haken. Heb gisteren vier grote bollen wol bij de Zeeman gehaald om deze sjaal te maken:
Mooi! Heb je een linkje naar het patroon?
Ja, hier is een linkje naar de pdf: http://gosyo.co.jp/english/pattern/eHTML/ePDF/1705/216w-01_Geometric_Pattern_Stole.pdf
Het is wel een Japans patroon, dus met een tekening ipv beschrijving, maar op zich is deze heel simpel.
Breien of haken?
Haken!
Ik heb een simpel chevron patroon nu!
Maar mocht je nog wat weten, alles mag gelinkt worden voor een evt tweede
Ja chevron wilde ik zeggen! Heb zelf zo’n deken gehaakt en ik vond t patroon heel meditatief haha en heerlijk om te haken.
Inderdaad!!
Weet je het al? De kleuren doen me denken aan deze sjaal https://www.ravelry.com/patterns/library/macklin vind die zo mooi!
Ik doe dit jaar mee aan fibreshare en mag nu allemaal leuke dingen kopen voor mijn FS-maatje en het is zooo leuk haha Allemaal wol kopen voor iemand anders die er dan hopelijk heel blij van wordt.
Mehhh ik heb een zere pols en arm