Waaaauw heel cool!!
Mulesing free wool inderdaad!
Lekker veel heb je! En wat een prachtig palet die onderste bak zeg. Weef je ook? Ik zie meteen een heel mooi weefsel voor me.
Dit heb ik bij Wolgoed meegenomen! Ik ben nog niet zo goed in veel kopen voor een groot breiproject, dus meer met weven of kleine projectjes in mijn hoofd.
Oooh wat een mooie kleuren!! Wauw.
Gaaf! Als dit me een beetje lukt ga ik denk ik de 2.0 ook haken voor m’n moeder oid
Hoeveel bollen wol gingen er bij jou ongeveer in? Vind dat altijd zo moeilijk inschatten…
Nee ik weef niet, lijkt me wel heel gaaf om eens te doen! Jij wel?
Leuke aankopen! Vooral die grijze rechts s echt prachtig! (En een leuke kat!)
Ik had het pakket gekocht en daar zaten 21 bollen in, heb er vier over geloof ik! Maar heb een deel van het patroon niet gedaan omdat ik de deken groot genoeg vond.
Dit kwam net nog binnen. De zwarte linnen is voor een top (solkskinntop) de knalroze daarvan ik dacht dat hij rood zou zijn wordt een muts voor mijn dochter. De oker wordt een muts voor mezelf.
Mooi!! Scheepjes is zulke fijne wol
Ik was gisteren voor het eerst bij het breiclubje hier in de stad en het was zoooo leuk!! Hele aardige mensen en zó gezellig om eens in het echt met mensen over breien te praten.
Ah ja zo leuk! Ik heb ook 2 clubjes maar dit hier voelt ondertussen ook wel als een gezellig handwerkclubje. Ben ook echt blij als er weer een post hier is. Grannies united!
Wat leuk!! Uiteindelijk ook via stitch n bitch of wat anders?
Jeej leuk! Maak je het patroon van de edda bag?
Wat leuk om jou hier weer te zien!
Ja via SnB!
leuk filmpje over een man die tweedehands truien gebruikt om weer opnieuw mee te breien.
Bijzonder om te zien!
Ja! Ik ben een ontzettende beginner hoor haha maar het is superleuk en makkelijk en je kan er zelf heel veel creativiteit in kwijt! Ik ben nu bijna klaar met mijn eerste ronde weefwerkje
Sorry voor de late reactie trouwens, ik krijg van dit topic elke keer geen meldingen