Een roze babyvestje op bestelling, dat roze met bordeaux wordt een babymutsje en mn trui. De rest ligt boven
Oh wat mooi allemaal!! Welke wol heb je erbij gekocht?
Jaaaa! Leuk! Wat voor een heb je op geboden? Ik heb mijn wiel nu 2,5 jaar en kan echt niet meer zonder. Zo chill om gewoon Netflix aan te zitten en lekker te spinnen. En spinwol telt niet als stash vind ik haha
Ik heb in een dag bij 3 wol winkels wat gekocht. Samen bijna 200 €
Zal morgen even een foto van de buit maken haha
Lekkerrrrrr misschien moeten we allemaal altijd verplicht shoplogs houden hiero
Ik ben voor. Alleen heb ik met mezelf afgesproken om tot oktober even geen wol te kopen
Haha saaaaaaaai
Maar heb net gelezen dat spinwol niet telt dus dat scheelt
Het is een merkloze. Ga woensdag kijken en dan legt de verkoper ook wat dingen uit, dus ben heel benieuwd!! Baal een beetje dat het een merkloze is want ben bang dat het dan moeilijk is om extra onderdelen enz te vinden? Maar het scheelt wel veel geld met de merkwielen
Zou wel een goed idee zijn kan ik van jullie aankopen genieten en mezelf misschien wat beter inhouden haha
Oké ik begin met mijn mini shoplog!
Pompom magazine
Ficolana sokkengaren handgeverfd, Merino/nylon mix (paars/rood)
Malabrigo rios pure merino (groen)
Haha en dan wel stiekem aan fibershare meedoen!
Lief! Heb je snel gedaan!
Mooi!
Heeft iemand wel eens zelf wol geverfd?
Lijkt mij wel eens leuk om te doen.
Is er trouwens ooit eens behoefte aan een oma topic meeting?
Ik wil iedereen zijn gemaakte dingen wel in het echt zien+
Hai, ik ben nieuw hier en hou ook enorm van breien! ik maak op dit moment een paar sokken, een gekabelde hoofdband van Erika Knight, en de mitten advent calendar van JustCraftyEnough. Iedere maand koop ik veel te veel bolletjes wol en ik ben ook nu weer aan het zwichten voor de adventskalender van het Wolbeest.
Ik heb het een keer geprobeerd, is moeilijker dan het lijkt haha! Ik werd te hebberig en heb op elke streng alle kleuren geverfd. En ik was te gierig met de verf dus ze zijn allemaal een beetje licht uitgevallen, niet de felle kleuren waar ik op gokte haha.
Was wel leuk om lekker mee te kliederen!
Ik denk dat ik mijn strengen allemaal nog een keer ga over verven, zodat ze niet zo extreem kleurig zijn, maar meer een geheel worden haha.
Ik heb een keer een workshop gevolgd en een keer met een diy pakket van ja, wol rotterdam. De workshop was echt héél leuk, gingen vier of vijf strengen verven in verschillende kleuren en technieken. Met spikkels, gestreept etc. Thuis verven vond ik veel moeilijker, het duurt best lang en je moet er wel bij blijven, maar het restultaat was wel heel mooi!
19 & 20 oktober zijn in Zwolle weer de breidagen! Is iemand hier van plan om er naartoe te gaan? Ik ga waarschijnlijk de zaterdag.