Ah wat superleuk en lief!
Bij ons ook uitverkocht
Ahhh jammer maar bedankt dat je nog even gekeken hebt ik kan echt niet wachten om weer verder te borduren maar mn garen zijn op en ik heb ze via ebay besteld maar dat duurt echt een eeuwigheid
Kan hier wel even kieken.
Hebben 2 filialen in de buurt.
Word wel pas morgen aangezien ik een avonddienst heb vandaag
Deze sets zijn vandaag met 15% korting!
Door al jullie mooie creaties die ik voorbij zie komen, ben ik ook begonnen met een poging tot haken en had twee van die setjes bij de Xenos gekocht. Alleen vind ik die ook nog heel erg moeilijk! Iemand tips voor boeken/videos voor beginners waarin ik de verschillende steken onder de knie kan krijgen?
Ik zou lekker via YouTube gaan kijken. Daar staat een hoop uitgelegd en word het ook nog voor gedaan
Zeeman heeft vanaf vandaag korting op Julia-garen, en ze hebben ook nog eens mooie nieuwe (fellere!) kleurtjes!
Als ik de folder mag geloven geldt het voor alle Julia-kleurtjes maar toen ik online bestelde is de korting op de gele wol er niet af gegaan, dus daar heb ik nog even over gemaild.
Ik heb geel, denim en groen besteld en wil daar graag een deken mee haken.
@TheeTijd YouTube helpt inderdaad enorm. Omdat je het dan letterlijk voor je ziet, haak je zo mee en is het vaak duidelijker dan een boekje of tijdschrift. Als je eenmaal via YouTube wat steken hebt geleerd, ga je de boeken ook beter begrijpen is mijn ervaring.
Ik vind deze video zelf heel duidelijk, en heb een Rippledeken gemaakt die echt heel mooi geworden is:
Wat een fijn filmpje, erg duidelijk. Schrok eerst even van dat hele enthousiasme, maar als ze uitlegt praat ze gelukkig wat langzamer haha! Ik ga eens wat wol kopen en aan de slag.
Ik begrijp je helemaal, ze is wel heel erg vrolijk en enthousiast. Daar moest ik echt even doorheen prikken. Maar de uitleg is inderdaad heel duidelijk en ze herhaalt goed.
Er zijn ook Youtubers die mij te snel gaan of het van te ver af filmen, en dan raak ik letterlijk de draad kwijt.
Bella Coco Chrochet is ook een leuk kanaal trouwens!
Nog iemand tips voor goede breivideos?
Wat wil je in de video’s uitgelegd krijgen? Steken uitleg daarvoor kies ik vaak Very Pink knits. Weet niet of zij ook hele projecten voordoet
Noob van de noob haha! Ben een ultieme beginner
Misschien is dit een mooi project? Is niet het makkelijkste van het makkelijkste, maar wel voor ene beginnende breier:
mooi! en duidelijke uitleg, dankjewel! Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op het breien van een paar sokken, maar ik hoorde al dat dat niet het makkelijkste is. @Stjerne jij doet dat vaak toch?
Ja! Heb net mijn negende paar van dit jaar af Is écht niet moeilijk!
https://newleafdesigns.nl/2017/05/30/simple-toe-up-socks/ dit is een héle fijne tutorial als je het wil leren, bestaat uit meerdere delen en met filmpjes. Gewoon doen, is echt makkelijk en gaat lekker snel. En als het niet lukt geef maar een gil
jeej! Ik ga het zo meteen proberen
Als echte oma heb ik net geboden op een SPINNEWIEL!!! Zoooo excited.
Hahaha super tof! Kunnen we binnenkort de mooiste wolletjes bij jou bestellen!
Ik heb vandaag weer voor bijna 100 euro aan wol besteld, pff heb geen rem haha, en wel al 5 begonnen projecten dus ook geen tijd
Foto’s!!