Ik heb dit jaar ook die van het wolbeest, maar op Etsy staan er heel veel! (hou wel rekening met douane kosten als et uit het buitenland kost)
Ja ik ook! Maar dan ben je mijn naam tegengekomen in de omschrijving als het goed is haha!
Jeej superleuk topic! Ik haak al een jaar of 8 en ben nu ook begonnen met weven.
Dit was mijn eerste weefdingetje:
Wow dit wil ik zo graag doen! Kan je uitleggen hoe het ongeveer moet? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken eigenlijk.
Prachtig! Ik wil dit ook maken haha, kan dat als beginner / complete n00b op dit gebied?
Zag trouwens dat ikbenirisniet ook een shopje begint, zie haar IG!
Dit is als complete beginner/noob haha! Dus ja dat kan
Huh hoe bedoel je?
https://www.youtube.com/watch?v=FrZcr7_qXFY hier wordt het goed uitgelegd! Je moet het echt zien haha, ik kan het niet anders uitleggen. Het is zoooo leuk om te doen! Wel lastig in het begin (vooral om een dunne draad te krijgen!), maar het is wel makkelijk te begrijpen.
Haha in de omschrijving staat wat er in zit. Ik heb het patroon voor de sokken wat er bij zit ontworpen
Ja weven is leuk. Ik was vorige winter begonnen aan een project maar toen kwam mijn scriptie om de hoek kijken. Hopelijk kan ik daar over een maand of zo weer aa beginnen.
Haha ik was al als een gek die beschrijving aan het zoeken. Wat gaaf joh! Heb even op je ravelry gekeken en wat een leuke ontwerpen heb je!
edit: de o denneboom sokken staan al een eeuw op mijn to-do Moet nog een geschikte groene wol vinden.
Leuk! Pas maar op werkt zeer verslavend haha!
Ik heb ook net een handgesponnen wolletje af:
Vind de kleuren zo mooi, maar dit was best ruwe wol en ik weet dus echt niet wat ik ermee moet, want ik denk dat ik het niet lekker ga vinden om mee te breien… Iemand nog leuke ideeën?
Waa wat gaaf!! Heel mooi. Misschien een muts? Evt samen met een mohair om het zachter te maken?
Dankje! Hopelijk bevalt die bij de kalender ook
Thanks superleuk! Ik ga kijken!
Heel mooi! Weven?
Daar werkt het denk ik wel mooi voor! Heb alleen geen weef spullen, maar misschien is dit dan een goede smoes om te beginnen haha
Ohhhh leuk!
Die zijn helemaal niet zo heel duur