Weereens geborduurd! Het is gebaseerd op oceaan van racoon, voor een gebruik een fave song challenge.
Ik ga deze mobile maken voor het kindje van een vriendin, maar ik probeer nu alle patronen een beetje gratis bij elkaar te scharrelen.
De zon is in ieder geval al af!
Zo schattig en leuk!
Mooi zeg!
Wool & the Gang heeft nu sale. Aangezien ik daar al wat wilde proberen zijn er nu twee “knitting kits” naar mij onderweg, een deken en een sjaal. Ik ben heel erg benieuwd! Ik dacht ik laat ook even weten dat er sale is, mochten andere interesse hebben. Sommige dingen zijn -50%
Ja gaaf! Ik keek vandaag ook, maar precies die dingen die ik eventueel wou maken zijn nog steeds mega duur misschien dat ik het in november wel voor mn verjaardag ga vragem. Dan ben ik echt een granny: geef mij maar wol en breipatronen haha
Oh dat is jammer! Ja ik begin me steeds meer te realiseren dat ik ook een granny ben maar heb besloten dat te omarmen haha
Wat schattig! En super netjes gedaan zeg
Hihi dat is hier ook vaste prik. Tip voor mijn mede omaatjes: een wol advent kalender, zo leuk! Ik heb er nu al 3 jaar een en het is echt leuk om elke dag een klein wolletje uit te mogen pakken. Is wel met mini skeins, dus ongeveer 5-10 gram wol per dag, maar daar kan je super leuke dingen mee maken! En vaak ook nog af en toe een leuke verrassing, als een chocolaatje of een boekje, etc, etc.
Heel veel indiedyers bieden ze tegenwoordig aan! Opal (groot sokkenwol merk) had eerst ook kalenders, maar net dit jaar niet
Weet je toevallig waar je adventkalenders kunt kopen?
Jaaa ik heb dit jaar de adventkalender van hetwolbeest! Die maakt zúlke mooie wol.
Pfff ik ben zo aan het klooien met de trui die ik aan het breien ben. Eerst moest het lijf weer worden uitgehaald omdat het opeens een croptrui was. En nu ben ik bezig met de tweede mouw maar ik vind de eerste te wijd geworden dus die ga ik zo ook weer uithalen
Welke trui? Ben je al met wool and honey begonnen?
Zweig. Nee wil eerst deze af hebben maar dat duurt eeuwig op deze manier
Ohh dat is jammer he… ik heb daar meestal geen geduld voor. Ben nu de armen aan het breien aan het wikkelvestje voor mn oudste. En een mutsje voor de jongste en een vest voor mezelf maar die is zonder patroon dus weet niet of dat wat gaat worden. Wil een soort babaaknitwear achtig vest breien
Ohhhhh deze wol https://www.hetwolbeest.nl/a-50666350/fall-is-over-winter-is-coming/fall-is-over-pakket-2/ hoe mooi! Ik heb nu dus iig al iets op mijn verlanglijstje staan…
Zou dit genoeg zijn voor een trui denken jullie?
Hmmm ik twijfel. Het is wel 850 meter, maar in totaal maar 100 gram. Qua meters moet het wel lukken denk ik, als je driekwart mouwen maakt? Of je moet het even aan haar vragen, op instagram reageert ze vaak wel snel.