Olympische Spelen 2021

Jaaaa nog iemand wakker voor Epke? Ook al is t een voorronde, ik ga denk ik wel even wakker worden haha

2 likes

Ik vind dat printje er echt cheap uitzien

Yes Studio Tokio. En wat een leven heeft Dione de Graaff, eerst lekker de Tour vanuit mooiste plekjes in NL en nu Olympische spelen vanuit Tokio

3 likes

Ben echt groot fan en ondanks dat dit waarschijnlijk een van de laatste keren is, vind ik 3u wel heel heftig :weary: denk meteen terug kijken als ik wakker ben.

1 like

Aah wat jammer dat het midden in de nacht is!

Ja logisch natuurlijk dat veel dingen 's nachts zijn :rofl: maar Epke had ik wel graag live willen zien

Wat een tijdenā€¦ ik sla even over vrees ik. Wel jammer, want toen het bijv. in Londen was heb ik echt non-stop gekeken.

Vind die positieve testen wel echt heel naar. Hoe shit voor die atleten dat je na 5 jaar naar deze Spelen toeleven op het laatst zo af moet haken.

5 likes

Misschien een tip nog, bij de NOS zullen ze ook veel uitzenden maar via discovery plus kun je bijvoorbeeld de turnkwalificaties per toestel bekijken. Kost ā‚¬6,- voor 'n maand dus vind ik wel te doen!

1 like

Ja ik ga kijken voor Bart en Epke!

2 likes

De mannen vind ik niet boeiend genoeg om vroeg voor op te staan (zeker nu ze zo weinig kans hebben), maar zondag sta ik wel om kwart voor vijf op :yawning_face:

Overigens zijn alle finales van turnen wel gewoon op normale tijden in de ochtend (had het liever 's nachts gehad ivm werk ā€¦)

Love Inge de Bruijn. (ik kijk Studio Tokio) Mijn eerste olympische spelen die ik mij herinner waren ook de spelen in Sydney waar zij en Pieter van den Hoogeband dominant in waren.

4 likes

Maandag en dinsdag met de tv aan aan het werk, nog nooit zo blij geweest met thuiswerken :joy:

3 likes

Nou echt wel! Door vakanties ook weinig vergaderingen, dus kan mooi aanstaan bij het werk!

1 like

Och Epke, jammer! Best een okƩ oefening (beter dan dat ik had gedacht) maar scoort maar een 13.833 - dat is na 2 rotaties in sub division 1 al de 3e score. Voor Bart Deurloo (14.400) gaat 't een spannende dag worden. Ben benieuwd of dat genoeg is voor een plekje in de finale

1 like

Fijn dat Epke best okƩ oogde toen hij eraf sprint! Een waardig afscheid dan zo, zou zo erg zijn als ie was gevallen. Duimen voor Deurloo!

Met mā€™n neus in de boter toen ik nos. aanslingerde. Judo en boogschutten gezien, 2x winst.
Ben voor elke spelen waar het nodig was wel opgestaan voor van alles, (zelfs nog een keer een date gehad om 4 uur om beachvolleybal te kijken) maar slaap is sinds kort heilig dus dat wordt m niet deze keer. Geluk hebben met de timing van nachtvoedingen van mā€™n dochterā€¦

Stam en schoon hebben eerste wedstrijd verloren, zo jammer!

Goedemorgen!
Hierbij het dagprogramma van vandaag!

6 likes

Jammer dat de nos een wisselkanaal heeft. Ik hoopte dat ze allemaal losse streams zouden hebben.

1 like

Haha heerlijk, we worden wakker en eerste woorden vriend: hebben we al een medaille? :joy:

Zaten meteen helemaal in het handboogschieten.

2 likes

Ja vraag me ook af hoe ze dat straks bijvoorbeeld gaan doen met voetbal/hockey? Daarom ben ik wel blij dat ik gisteren dat abonnement heb afgesloten dan kan ik op mā€™n laptop altijd nog de stream van hetgeen wat niet wordt uitgezonden aanzetten (of later terugkijken want dat kan schijnbaar ook)

1 like

Vraag ik mij ook af. Want ik wil ook beide zien. En rond 1400 nog beach volleybal.