Olympische Spelen 2021

Oh ik vind dit zo jammer hè, dat je zo moet afsluiten. Dit jaar extra is voor hem gewoon te veel geweest… :cry: Maar goed, zoals @GroenTakje zegt wel mooi afgesloten.

1 like

Haha toch wel leuk om ineens handboogschieten te zien

Edit die Turkse chick lijkt enorm op de Nederlandse haha

2 likes

Zo leuk hoe al die sporten opeens spannend worden terwijl ik normaal nooit aan handboogschieten denk :joy:

7 likes

Hahahaa ja! Die commentator ging net ook he le maal los toen ze de eerste set wonnen :joy: Moest zo lachen

1 like

Ik vind dit ook echt leuk! Zit ook een lekker tempo in

1 like

Dit is toch het mooiste aan de spelen, dat je ineens mega enthousiast naar een onbekende sport zit te kijken?! :joy::raised_hands:

13 likes

Nu weer wielrennen aan, via Eurosport

Terwijl die Nederlandse geboren Mexicaan is.

1 like

Die losse streams staan meestal wel op nos.nl/sport

Edit: Sorry naar zelf even kijken geeft de nos aan dat ze alleen mogen uitzenden wat op dat moment live op tv is. Wel erg jammer, maar gezien de rechten wel logisch. In andere situaties met meer dan 1 sportevenement tegelijkertijd kan je wel gewoon kiezen voor stream shorttrack en stream schaatsen bijvoorbeeld en dan kan je gewoon de hele wedstrijd kijken.

Keihard juichen bij handboogschieten… zo’n sport die ik maar eens in de vier jaar kijk :joy::joy::joy:

2 likes

Heerlijk, uit bed rollen en op de bank voor de tv met een kopje koffie olympische spelen kijken

Finale handboogschieten, go go go haha

2 likes

Ahh yes, leuker dan wielrennen!

LEKKER HOOR

2 likes

Ik word zo melig hiervan hahaha

1 like

Ik vind zo’n dubbel scherm irritant. Kan me niet concentreren.

4 likes

Zin in de sprint bij wielrennen zo

2 likes

“Grote genade wat een spanning” Hahah te gek dit

5 likes

Oeh jammer van de 8

Is die Korean nou steeds aan het schreeuwen haha?

2 likes