Aww love dit toch wel hoor. Martina vind ik zooo leuk.
Zo leuk om al die landen te zien! En een oud schoolgenootje die nu ook meedoet, hoe vet is dat!
Jammer dat je zān glimlach niet kon zien, geweldige vent
Haha al die mensen die aan de zijkant staan zullen straks wel lamme armen hebben van het zwaaien joh. Duurt lang!
Ligt het aan bij of zijn er veel witte Nederlandse deelnemers erg verbrand? Of zou dat gewoon de warmte zijn?
Ja ik deed net de tv aan en ik zie echt een enorm rood voorhoofd van iemand haha
Maar echt bizar rood.
Ik dacht trouwens dat het altijd Griekenland - refugee team en dan op alfabet was. Maar ze beginnen met IJsland en Ierland (ik kijk vertraagd) of is dat met Japans spelling anders oid?
Edit: oh ze vertelde net dat het inderdaad gebaseerd is op het Japanse alfabet!
Dat was de sluitingsceremonie. Maar die was ook echt supergaaf.
Ik vergeet bij die van londen David Beckham op de speedboot nooit meer
Niet alleen nederlanders. Ik zie het bij bijna alle landen
Heel leuk om te zien dit al die landen!
Omg ja en James Bond en Queen Elizabeth die uit een helikopter springen echt iconisch
Ik vond die pakken van Nederland wel erg mooi!
Ohhh ook met ineens mr bean in het orkest toch? Love die openingen/sluitingen! Alleen Boris had echt weer zān outfit in de war of hij zat te kloten met de vlag ofzo haha, typisch hem wel, vond dat wel grappig
Gezien Corona vind ik dat ze sports nog dicht bij elkaar lopen. Zou ik persoonlijk niet doen.
Ik zie inderdaad dat Sanne Keizer (beachvolleybal) heel erg verbrand is. Maar wat ik begreep is dat ze al een training hebben moeten staken omdat het zand veel te warm was. Ik kan me zo voorstellen dat daar niet tegenop te smeren is.
Wat ik zo mooi vind hiervan is dat je weer even herinnerd wordt aan het bestaan van bepaalde landen waar je niet elke dag over hoort. Wat Tuvalu aanhad vond ik zooo leuk
Vond trouwens wat Nederland aanhad ook echt wel mooi. Denemarken heeft vind ik tot nu toe de meest stylish delegatie laten zien haha (ik wil ook zoān pak, impopulaire mening maar love de korte broek). Edit: ik bedoel dus de pakken van hun mannen.
Heeft Belgiƫ nou de toeristenwinkel van het olympisch dorp leeg gekocht?
Ik vind het leuk dat die klappers/zwaaiers die ernaast staan nog steeds zo enthousiast zijn, heel schattig
Same haha. De finish wordt rond 11:15 verwacht las ik, dus prima tijd om de laatste 1,5/2u goed te kunnen volgen. Zin in!
Haha die pictogrammen die ze nu uitbeelden. Dit is de content waar ik op zat te wachten.
Haha ja dit vond ik echt heel leuk!! Jammer dat het bij eentje niet goed ging, maar echt tof gedaan