Zin in de opening vandaag! Wordt vast mooi
Leuk, wielrennen en turnen. Mooie ontbijttv morgen
Hahaha ik was van te voren van plan om mijn wekker voor wielrennen te zetten, maar 4 uur is me wat te overdreven. Uurtje of 8 is vroeg zat om in te schakelen
Ik vind het zo gek om te bedenken dat de jongste Belgische turnster van 2005 is. Voelt soms echt alsof ze nog op kleuterturnen zou moeten zitten
Hahah echt hoor, 2005 dat zijn pupillen toch?
Ik zit klaar
Die commentator… alsof hij een kinderboek aan het voorlezen is?
Ja echt heel irritant…
Jammer dat er geen Engels-Japanse audio is haha. Beïnvloedt de sfeer zo toch wel
God wat irritant die stem. En snap wel dat er een grote focus op de pandemie is maar toch jammer ofzo, weet niet
Ik had wel een spectaculairdere opening verwacht? Ze hebben daar gekke robotshows joejoe, niks van te zien haha
Komt misschien nog haha
Weinig openingen die de opening van de UK toen overstijgen he?
Dit is… best saai
Oh ja UK was zo cool
Ik heb deze openingsceremonie na een kwartier afgezet, hoopte op wat leuke afleiding tijdens het werken maar vond er weinig aan. Kijk straks wel een compilatie.
De mensen met die hoedjes Helemaal heeeppieeee
Die kijk ik nog wel eens terug om iedere keer weer euforisch te worden als de Spice Girls worden binnengereden.
Wauw die Afghaanse vlaggendragers
Al die mobieltjes verpesten het wel een beetje
Ja vind ik ook zo gek. Het wordt hartstikke mooi gefilmd voor tv en er zit toch niemand in het stadion, pak het moment gewoon zonder schermpje.