Olympische Spelen 2021

Zin in de opening vandaag! Wordt vast mooi

1 like

13.00u Opening van de Olympische Spelen
(via NOS)
Dit is het nachtprogramma van aankomende nacht :blush:

6 likes

Leuk, wielrennen en turnen. Mooie ontbijttv morgen

Hahaha ik was van te voren van plan om mijn wekker voor wielrennen te zetten, maar 4 uur is me wat te overdreven. Uurtje of 8 is vroeg zat om in te schakelen :joy:

Ik vind het zo gek om te bedenken dat de jongste Belgische turnster van 2005 is. Voelt soms echt alsof ze nog op kleuterturnen zou moeten zitten :sweat_smile:

5 likes

Hahah echt hoor, 2005 dat zijn pupillen toch? :sweat_smile:

Ik zit klaar :heart_eyes:

5 likes

Die commentator… alsof hij een kinderboek aan het voorlezen is?

1 like

Ja echt heel irritant…

1 like

Jammer dat er geen Engels-Japanse audio is haha. Beïnvloedt de sfeer zo toch wel

2 likes

God wat irritant die stem. En snap wel dat er een grote focus op de pandemie is maar toch jammer ofzo, weet niet

1 like

Ik had wel een spectaculairdere opening verwacht? Ze hebben daar gekke robotshows joejoe, niks van te zien haha

3 likes

Komt misschien nog haha

1 like

Weinig openingen die de opening van de UK toen overstijgen he?
Dit is… best saai

7 likes

Oh ja UK was zo cool :heart:
Ik heb deze openingsceremonie na een kwartier afgezet, hoopte op wat leuke afleiding tijdens het werken maar vond er weinig aan. Kijk straks wel een compilatie.

2 likes

De mensen met die hoedjes :joy: Helemaal heeeppieeee

Die kijk ik nog wel eens terug om iedere keer weer euforisch te worden als de Spice Girls worden binnengereden.

2 likes

Wauw die Afghaanse vlaggendragers :heart_eyes:

2 likes

Al die mobieltjes verpesten het wel een beetje

2 likes

Ja vind ik ook zo gek. Het wordt hartstikke mooi gefilmd voor tv en er zit toch niemand in het stadion, pak het moment gewoon zonder schermpje.