Ik heb dus vanaf maandag een baan dus ik kan niks kijken Kwalificaties en podium training kan ik nog wel kijken en de rest dan maar proberen terug te kijken zonder spoilersā¦
Slechte timing internet op je telefoon uitzetten die dag? En dan thuis meteen kijken!
Succes trouwens!
Ik vind het bizar dat er nu toch best wat atleten positief zijn.
Als ik 5 jaar zou trainen voor zo iets belangrijks zou ik in de laatste weken echt als een kluizenaar leven, ik snap dat dit waarschijnlijk niet kan omdat je ook met trainers werkt enzo, maar ik ben al van plan om niemand te gaan zien vlak voor ik op vakantie ga omdat ik als de dood ben ineens covid te hebbenā¦
Echt heel sneu voor zeā¦
Dat zou ik ook doen, alleen je niet 100% veilig zijn.
Meeste sporters zijn met een lijnvlucht naar OS gegaan. Dat wil zeggen, iedereen op de luchthave, vervolgens allemaal in de slurf, erna in een vliegtuig en weer het hele riedeltje op plaats van bestemming. Daarnaast zitten daar in het olymische dorp en zijn daar ook gewoon bewoners die eten maken voor hun. Het is gewoon niet te doen.
Vind dit wel heel makkelijk gezegdā¦ Die Nederlandse skateboardster heeft zich aan alle regels gehouden, heel voorzichtig gedaan en toch positief. Je bent nooit 100% veilig, hoe goed je je best ook doet.
Zijn er mensen die roeien volgen? Dat gaat komende nacht (NL tijd) van start!
Ik wil het wel volgen, hoop dat ik dat alleen wakker kan blijven
Precies dit, die leeft hier al 6 jaar naar toe en heeft daar toen haar huis, werk allesssss voor opgegeven. Ik vind het zĆ³ kut voor haar . Hopelijk blijft het andere sporters bespaard.
Zooo veel zin in de Olympische spelen! Lekker op zondag overdag voor de tv hangen haha. Heerlijk. Jammer dat ik geen dagen vrij heb.
Die drie van TeamNL die besmet zijn zaten allemaal op dezelfde vlucht met nog heel wat andere sporters, ben benieuwd of er nog meer mensen positief testen komende dagen.
Ik geef toch ook aan dat ik het bizar vind en dat ik snap dat het blijkbaar niet te voorkomen is.
Ćn nog dat ik het sneu vind
Ik begeef me gewoon tussen de mensen in de supermarkt en op kantoor en ik heb nooit corona gehad wat ik weet.
Dan is het toch echt super zuurā¦
Nja ik bedoelde het in ieder geval niet veroordelend, of dat het haar eigen schuld is ofzo, ik sprak over alle sporters die nu corona hebben.
Lees net dat alle 3 de positief geteste mensen met elkaar in het vliegtuig zaten allemaal. En dat ze bang zijn voor de uitslagen voor morgenā¦ Als dat echt de oorzaak is, is het wel echt dikke shit. Dan kan je nog zo isoleren, vliegen zul je toch moeten om in Tokio te kunnen komen
Op de vrt is nu een docu over het Belgische turnteam en ik ben fan van Jutta Verkest. Zoān aanstekelijke vrolijkheid, ben heel benieuwd om haar op de Spelen bezig te zien.
Moet zeggen dat het mij ook verbaast hoe dicht sommige mensen met elkaar op de foto staan etc., tuurlijk zijn er situaties die je niet kan vermijden maar het valt me wel op dat niet iedereen er helemaal goed mee omgaat (bijv een eythora die een filmpje op instagram zet dat ze een egyptische turnster knuffelt)
Ah ik zag je berichtje nu pas dus ben vet laat pas ingeschakeld. Weet jij of 't ook ergens terug te kijken is?
Hmm je moet in BelgiĆ« wonen om die video te mogen bekijkenā¦ Toch bedankt!
Dit zijn wel trainmaatjes, maargoed ivm het reizen zullen die elkaar ook al eventjes niet gezien hebben denk ikā¦ Maargoed ik denk dat je het binnen een sport niet kan vermijden dat mensen dicht bij elkaar komen of knuffelen/samen een foto maken.
Is er een livestream ergens? Ik kan niks vinden, dacht dat NOS online wel zou uitzenden
Ik neem er persoonlijk ook geen aanstoot aan, maar zoals @Nova zegt, als ik 5 jaar lang ergens voor zou trainen zou ik het niet op die manier aanpakken.