Dit is een overzicht van alle Nederlandse sporters met dagen en tijden!
(Beetje laat dus geen idee of het nog nodig is maar dan wellicht voor iemand anders haha )
Dit is een overzicht van alle Nederlandse sporters met dagen en tijden!
(Beetje laat dus geen idee of het nog nodig is maar dan wellicht voor iemand anders haha )
Ah wat fijn, thanks!!
Het Amerikaanse turnteam heeft, na een vals positieve, een echt positieve We weten nog niet wie het is en of het van het echte team is of de reserves. Ben benieuwdâŠ
Blijkt uiteindelijk Kara Eaker te zijn (reserve) maar de vraag is of er voldoende afstand is gehouden van het hood-team (lees:nee) dus ben heel benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelenâŠ
Daar gaan we! Vandaag voetbal (v) Nederland-Zambia (NOS)
Hahaha omg deze goal :â) die keeper
Ben benieuwd wat de stand gaat worden.
Nou vind dit niet echt leuk om te kijken als ik heel eerlijk ben
Ik ook niet. Tuurlijk is het mooi als je eigen land wint. Maar Zambia is nummer 95 van de wereld ranglijst geloof ik en Nederland volgens mij nummer 4. Binnen een half uur met 4-1 voor staan⊠Voelt niet helemaal eerlijk
Het is ook wel vreemd zo zonder publiek. Lijkt me voor iedereen ook een stuk minder leuk spelen, minder sfeervol.
Ja het niveau is natuurlijk compleet verschillend. Zambia #110 en Nederland inderdaad nummer 4. Net zei de commentator ook dat sommige voetballers van Zambia voor het legerteam voetballen, dus Ă©n voetballen en ze zitten in het leger dus dat is wel knap!
Er is kennelijk wel wat publiek? En de commentator zei net dat het zaterdag uitverkocht is. Ik dacht dat nergens publiek bij mocht zijn?
Ik zit met koptelefoon te kijken en iemand op de tribune zit te blijkbaar nogal te schreeuwen. Super hinderlijk, voelt als precies in mijn oor
Dat dacht ik ook maar schijnbaar is dat zo omdat ze buiten de stad Tokio spelen en daar wel publiek bij mag zijn??
Wow! Dat is tof!
Voor Zambia is het natuurlijk ontzettend gaaf dat ze mee mogen voetballen op de Olympische Spelen. En ik denk dat het ook wel een soort droom is om tegen Nederland te mogen spelen, omdat de Nederlandse dames heel goed zijn. Beetje alsof je tegen Messi of Ronaldo mag spelen terwijl je bij de plaatselijke voetbalvereniging speelt
Zo had ik het nog niet bekeken, hopelijk zien die speelsters het idd zo. Ik kan zelf in sport niet zo goed tegen mijn verlies dus zou zwaar over de pis zijn haha. Ik hoop dat die bond flink wat geld krijgt voor deelname en dat op een goede manier zal besteden. Dit is toch op alle fronten een oneerlijke match
Bijzonder dit niveauverschil. Nederland speelt slordig maar maakt Zambia nog steeds helemaal in. Kan me herinneren dat een paar jaar geleden VS-Thailand echt iets van 13-0 werd oid. Dit soort verschillen heb je nog meer in het vrouwenvoetbal dan in het mannenvoetbal (op professioneel niveau).
Daarnaast leuk dat Zweden de VS heeft verslagen! Brengt misschien goede dynamiek in het olympisch voetbaltoernooi
Oef 10-1âŠ
Nou onze verdediging maak ik me wel zorgen om tegen betere teams. 10-3 wat een gekke stand
3 doelpunten is naast 10 natuurlijk niks, maar 3 tegendoelpunten is los van de rest van de wedstrijd natuurlijk gewoon vrij veel
Tokio ligt in een gebied waar de alarmfase is uitgeroepen. Er zijn een aantal sporten op plekken waar dat niet zo is en daar is gewoon publiek toegestaan
Zo fijn, de finales van turnen - mannen en vrouwen - zijn op gunstige tijden
Lekker tijdens werk tv aan maandag en dinsdag!