De vrouwen van het beachvolleybal hebben een ticket en de mannen niet.
Nu moeten de vrouwen onderling nog een wedstrijd spelen waarbij bepaald word wie echt naar Tokyo mag.
Hoe selecteren ze eigenlijk teams in China?
Op basis van Nationals in mei hebben ze een selectie van 14 personen gemaakt en met die personen hebben ze twee internal tests. En ze baseren het dan op die drie wedstrijden zegmaar. De laatste test is volgende week. Voor de mannen hetzelfde.
Sanne, Lieke, Eythora, Vera! Naomi en Elze reserves. Wow. Die zag ik niet aankomen.
Ik dacht trouwens ook dat ze het morgen pas bekend zouden maken.
Ik ben een beetje boos dat Elze niet mee mag Hoop echt dat de 6/7 personen teams weer terug komen, dat is zoveel leuker.
Nu vannacht nog de Amerikaanse trials kijken
Ja echt he. Volgende quad gaan ze gelukkig weer terug naar 5, maar dat vind ik ook te weinig. 6/7 zal nooit meer gebeuren ivm geld.
Echt waardeloos! Ik geniet ook van de reacties die onder de posts van de KNGU worden geplaatst .
Team:
Simone Biles
Sunisa Lee
Jordan Chiles
Grace McCallum
+1: Jade Carey
+1: MyKayla Skinner
Alternates: Kayla DiCello, Emma Malabuyo, Leanne Wong, Kara Eaker
Ik zie online best veel commentaar op dit team, maar ik ben het er wel mee eens denk ik!
Blij voor MyKayla dat ze alsnog naar de olympische spelen mag i.p.v. als alternate en zij heeft individueel ook meer kans op een medaille dan Grace. Wel jammer voor Riley dat ze geblesseerd is geraakt, anders had ik haar de individuele plek wel heel erg gegund, maar met maar 1 toestel en een val wordt het wel lastig
Ik ben echt net 3 seconde klaar met het kijken naar de wedstrijd en ik zit al minstens 'n minuut lang verbaast voor me uit te staren. Ik snap er echt geen flikkkkker van. Het team vind ik allemaal best, leuk voor Grace dat ze toch meemag.
Maar wie heeft het in z’n hoofd gehaald om Skinner mee te nemen voor die +1??? Want ze gaat gewoon 2 per countried worden uit de VT final dus waarom? Neem dan McCusker mee die in elk geval nog kans had op een finale/medaille?
Ja ik snap hier ook echt geen ene drol van. Als Skinner mee ging dan had ze in het team moeten zitten, niet los. Maargoed, heel blij dat ze niet in het team zit in ieder geval, en ik hoop dat ze met haar uitvoering ook afgemaakt wordt.
Suni was gisteren gewoon eerste!! Als dit nou ook eventjes in Tokyo gebeurt
Staat deze al online voor gisteren? Kan hem zo snel niet vinden
Heerlijk dit, thanks!
Los van alle meningen over Mykayla’s techniek/politics/etc., ik vind het toch wel echt inspirerend dat ze na alles wat er gebeurd is toch hierin is blijven geloven en dat het haar gewoon gelukt is hoor! Volgens mij dacht niemand meer dat ze het ging halen
Met welke sport(en) denken jullie dat Nederland een medaille gaat winnen?
Zwemmen, atletiek, baanwielrennen, BMX, zeilen, judo, wegwielrennen, voetbal, skateboarden, hockey, mountainbiken, handboogschieten, triatlon, roeien…
Ik vergeet vast iets
Paardensport 100%
Daarop aanhakend:
Echt een lage actie van de FEI.
Heeft iemand al een schema gevonden waar de dagen/tijden van de sporten terug te vinden zijn? Dus bijv: wanneer komt Dafne Schippers als eerste instantie actie, wanneer is de wegwedstrijd wielrennen vrouwen, groepsduels handbal, etc. Wil graag weten of er veel ‘s nachts, ‘s ochtends of ‘s middags is (NL tijd).
Ik kwam dit schema tegen (onderin even Berlijn kiezen) maar weet nog niet helemaal of ik het nou handig vind om te lezen of vooral heel veel info in één geduwd haha maar misschien heb je er iets aan!
Zouden zondag vertrekken naar Tokio…