Oktober opruimchallenge

Ik zit nou op de helft van 10 oktober! Heb nu m’n cosmetica en notitieboekjes uitgezocht. Ga volgend weekend als ik tijd heb mn boeken doen. Mn kleren heb ik net allemaal groots gedaan.

Ik ben de afgelopen dagen zo gemotiveerd geweest maar ineens vind ik het allemaal een beetje te veel gedoe (en vandaag hoef ik ‘nog maar’ 10 dingen weg te gooien dus dat wordt nog wat)

2 likes

Hoe gaat het met iedereen hier? Het lukt nog wel bij mij, maar wordt langzaam wel moeilijker. Merk dat ik weinig tijd heb om echt goed uit te zoeken wat weg kan. Zeker nu met de grotere aantallen moet ik er echt de tijd voor nemen!

Ik heb ook even 120 mensen ontvolgd op instagram vandaag, heerlijk

5 likes

Ik heb afgelopen weekend een inhaalslag gemaakt. Veel kleine spulletjes weggegooid, oogt zoveel netter nu beneden. Voelt ook veel rustiger. Dit weekend aan de slag in mijn rommelkamer of kledingkast.
Werkt voor mij beter om in weekend te doen, doordeweeks te druk met werk.

1 like

Ik heb vier vuilniszakken kleding weggedaan

3 likes

Hahaha @saturnus lekker 100 hondenstrikjes weggegooid :joy:

1 like

Hahaha ja joh. Op een blauwe maandag had ik een webshop gerund (dit staat echt heel raar) met huisdier benodigdheden en speeltjes etc. Alles was weg behalve die strikjes. En ja zo tikte het wel lekker aan qua aantallen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahahaha ja lekker toch!

1 like