Oktober opruimchallenge

Als je er geld voor wilt kan je bij used products kijken of je daar wat kwijt kunt. Ik ga dat ook doen met cds en dvds denk ik. Ik zag dat zij ook nog wel dat soort dingen verkopen, dus ze moeten het natuurlijk ook inkopen. Had mn satc shoebox op marktplaats gezet, maar geen reacties :sweat_smile:

Ik ben de laatste tijd ook veel aan het wegdoen, dus vind dit opzich interessant, maar weet niet of ik afstand kan doen van 489 spullen :flushed:

1 like

Ik doe ook mee! Denk dat ik de 31ste niet red, want heb weinig spullen en prullen, maar ga kijken hoever ik kom :grin:

Ik heb ook niet zoveel spullen maar ik ga in oktober wel eindelijk mijn uitpuilende kledingkast uitzoeken en opruimen en daar mogen best 31 dingen weg.

1 like


Dag 1, pillen die ik al 2 jaar niet meer slik :’)

1 like

Omygod ik bedenk me net dat ik nog 2 laptops heb die ik weg wil doen dat had ik moeten doen als groots!!

Haha ja heb een foto gemaakt vast.
En een eerste rondje door m’n huis gedaan (wat kabels en wat troepjes) en schrik echt van hoeveel micro sd kabels ik bv heb

Veel te laat, maar net een rondje gedaan en ik heb 58 dingen gevonden om weg te doen

6 likes

Haha wil ook mee doen, maar heb al ‘gecheat’. Ging gisteren mijn portemonnee weer eens ontdoen van alle bonnetjes. 13 bonnetjes verder en 3 strookjes spaarzegels (verlopen) verder is ie weer leeg. Alsnog besloten dat hij telt voor 1 portemonnee die ik heb ‘uitgeruimt’.

3 likes


Niet zo’n verrassing maar 2 prima werkende laptops die alleen traag zijn.
Alleen geen idee wat ik ermee ga doen

1 like

Zo knap

1 like

Haha ik kan wel helpen hoor! Als je een tabblad voor jezelf maakt en de indeling van 1 van de andere sheets kopieert komt het goed.

Als je in vakje A33 deze formule zet: AANTALARG(A1:AE31) zorg ik ervoor dat je op de ‘hoofdpagina’ kan zien hoeveel dingen je in totaal weg hebt gedaan.

Edit: het tweede tabblad is nu een leeg voorbeeld dat je kan kopiëren @Truitje!

2 likes

Is er een andere excel sheet? Deze doet het bij mij niet (“Kan dit item niet vinden of je hebt geen toegang tot het item”)

Wat raar, heb je al een andere browser geprobeerd/browser opnieuw opgestart? Misschien kan ik je via je e-mailadres toevoegen?

Ja het is inmiddels gelukt via een andere browser! Bedankt!

1 like

Ik heb gister heel veel uitgezocht, denk wel tegen de 30-40 flesjes en spullen. Ik ga het zaterdag naar het leger des heils brengen, zal ook nog wel even tellen hoeveel het is voor in de sheet

2 likes

Ik doe ook mee! Ik ga vanmiddag beginnen.

1 like

Nog meer spullen die weg mogen!

Ik ben dus serieus dag 2 al vergeten, gaat lekker zo, dan maar even vandaag 5 dingen wegdoen.

1 like

Ik wil het netjes volgens de regels doen, wat betekent dat er al troep tot en met 10 oktober klaarligt en ik netjes elke dag precies het goede aantal weggooi.

Ik denk dat ik anders ook nu keihard heel veel shit weggooi en halverwege de maand geen zin meer heb.

1 like

Haha ik heb m’n foto’s voor 5,6 en 7 al gemaakt al zijn 7 alleen kabels en denk ik dat ik die best uit kan stellen want ik kom overal kabels tegen.


Haha ik ben 5 vergeten stom!

1 like