Nu op tv-topic

Ohh ik zag het meer als dat ze iemand kent die advocaat is, die zij in geval het nodig is kan aanspreken. Of dat er bij de oprichting wel naar gekeken is met advocaat en accountant en wie dan ook (lijkt me logisch) en dat zij dat nu haar ‘team’ noemt :sweat_smile:

Volgens mij snapt ze niet dat mensen dit alleen maar irritant vinden

3 likes

Ze werkt naast die b&b toch ook nog 32 uur voor een bedrijf in Nederland?

Geen excuus om zo irritant te doen, neem gewoon ff wat vakantiedagen op als je weet dat er vier mannen langskomen

6 likes

Gisteren zei ze tegen Art dat er vriendschappen ontstaan. Vind het zo’n afgrijselijk mens dat ik me een vriendschap met haar al niet eens kan voorstellen

1 like

Ik zou iets meer info willen waarom sommigen gematcht zijn. Het lijkt wel alsof het programma tot nu niet heel succesvol is. De een gaat al na 1 dag weg (“had niet verwacht dat er nog zoveel verbouwd moet worden” haha) de ander zonder dat ie een 1-op-1 heeft gehad.
Ik ben wel bovengemiddeld geïnvesteerd in dit programma moet ik zeggen

4 likes

Ik ook. Programma fascineert me mateloos. Heb er zelfs videoland voor aangeschaft!
Ik denk ook dat iets meer richtlijnen vanuit de productie wel hadden kunnen helpen. Ik ben ook benieuwd waarop de volgorde van de dames gebaseerd is. Monique heeft zo’n voordeel bij Vincent t.o.v. Marcella, puur omdat ze al een week samen hebben doorgebracht volgens mij. Ik denk dat het sowieso leuk was geweest als we iets meer van dat keuzeproces hadden gezien, beetje zoals het brieven lezen met familie bij BZV.

Voor de Videolandkijkers:

Ik denk dat die laatste dame bij Vincent zijn hoofd op hol gaat brengen. Hij wil loyaal blijven aan Monique, maar ik denk dat hij deze chick stiekem leuker gaat vinden en dat hij dat erg lastig vindt

6 likes

Klopt idd, over de volgorde had ik ook nagedacht.
Pascal benoemde het ook, maar ja bij Romana heeft het helaas niet echt geholpen

Ja ik vond haar ook leuk! Ze was zo enthousiast tijdens de rondleiding. Denk dat het wel gaat klikken tussen die 2.

Haha wat goed dat je Videoland hebt nu!

Benoemde Bert nou uiteindelijk dat hij Ramona ook niet fysiek aantrekkelijk vond? Heb het gevoel dat we dit gesprek tussen die 2 - dat kennelijk best openhartig was - hebben gemist. En zij was dus ook niet helemaal eerlijk, want vlg mij vond ze hem stiekem wel leuker dan ze wilde toegeven. Missch andersom ook. Snap haar wel dat ze haar hart niet helemaal blootgeeft.

Hij geeft me een beetje kluizenaars-vibes. Ook zijn stress moment over de tuin; wat na een ochtendje al was opgelost?

Ik heb B&B vol liefde ook ontdekt hoor en jeeeeeezus wat is het allemaal ongemakkelijk. Ben nu bij aflevering 4 volgens mij, dat bij Debbie die eerste man komt en hij zegt dan “ik heb het er warm van”, dan zegt zij “van mij of het weer (ofzoiets)” en zij kijkt zo raar op dat moment dat ze het zegt. :joy:

4 likes

De blik van: DURF TE ZEGGEN DAT JE HET NIET WARM KRIJGT VAN MIJ

Vind trouwens dat dit programma een eigen topic nodig heeft. @lula reageerde laatst dat we eerst maar eens moesten zien hoeveel interesse er zou zijn, maar 90% van dit topic gaat over B&b vol liefde. :rofl:

24 likes

Wanneer is de laatste aflevering eigenlijk? Er moeten nog een paar nieuwe mensen komen toch? Ben heel benieuwd wat er met Pascal en Debby gaat gebeuren :sweat_smile:

1 like

Geen idee, van mij mag het nog wel even duren. Enige leuke wat nog over is op tv.

3 likes

Ah ik had best hoge verwachtingen van de Zomergast vanavond maar ik vind haar echt saai en met de diepgang van een 16-jarige gothic die denkt dat ie te uniek voor de wereld is. Wat stom.

3 likes

Klopt ik vind haar ook net niet

Ik vind het zo onaardig van mezelf, maar haakte eigenlijk al direct af bij de intro door het onjuiste gebruik van ‘stigma’ en haar zgn. unieke zwangerschap. Komt zo special snowflake over, terwijl ze vast heel talentvol is. Ik kan me eerlijk gezegd ook geen enkele jonge zomergast herinneren die wel goed uit de verf kwam.

Ligt dat aan de opzet van zomergasten (alsof je een hele carrière bespreekt) of de gast zelf?

Zwangerschap? Ik ga het nog terugkijken dan

Ik denk eigenlijk dat het aan mezelf ligt en dat ik veel kritischer ben op leeftijdsgenoten, waarvan ik al snel vind dat ze zichzelf zo serieus nemen. Zou me niks verbazen als oudere mensen dit wel leuk vinden.

Nou de reacties op Twitter zijn niet echt positief (nu is dat ook eigen aan Twitter)

Wordt echt tijd dat die Roxanne iemand naar huis stuurt zeg (Teun). Drie van die kerels in zo’n woonkamer… Één van hen noodgedwongen op een luchtbedje en met een keeshond op het hoofd. :tired_face:

Maarja, dan is ze een hulpje kwijt hè.

2 likes

In de aankondiging stond dat het 7 weken zou zijn dus we hebben gelukkig nog even tot eind Augustus.

2 likes

Ik heb vanavond met een open blik proberen te kijken. Zag hele bijzondere fragmenten met mooie en ook vervreemdende beelden. Maar het leek of ze het niet goed in woorden kon duiden. Daardoor bleven haar teksten beetje hangen in de gemiddelde self care quotes die ik op Instagram voorbij zie komen, of van die levenwijsheden die ‘levenscoaches’ voor veel geld verkopen. Terwijl ze een autodidactisch kunstenaar is, die in verschillende disciplines hoog niveau levert. Ik vond dat heel verwarrend.

1 like