Nu op tv-topic

Ja ik wil dit ook, ik kwam hier namelijk voor maar zag een ander programma en toen dacht ik ???

Mijn ergernis aan IEDEREEN in dit programma is echt tot het toppunt gestegen namelijk
Al deze mensen lijken wel karikatuur van zichzelf.
“En dit is onze Rrrrroos!!”
En Debbie over Pascal “ja hij denkt dat hij al heeft gewonnen. Ja wat zal ik zeggen.”
Ben wel benieuwd naar deze nieuwe -ineens veel oudere- man.

Edit: mijn vriend vat het ook goed samen haha
Hij zei net “dat hele Portugal verhaal, daar hoef ik echt niks meer van te zien”
:joy:

7 likes
Nieuwste aflevering op Videoland

Oh die Jacob. Ja die vrouwen zijn ook irritant, maar ik zou hem nog geen dag kunnen uithouden. Hoe asociaal en respectloos hij ook omging met die yogales, doe dan gewoon niet mee als je last hebt van je ribben. En dan vervolgens wel allemaal oefeningen doen die nog belastender zijn voor je rug. :face_with_raised_eyebrow:

Vind de nieuwkomers in deze aflevering niet zo leuk. Die van Vincent vindt hem te serieus, maar ik vind haar nog zwaarder en serieuzer overkomen en bij die van Debbie zie ik echt totaal geen match. Vind het overigens wel verrassend hoe jaloers Monique nu opeens reageert, zij was juist altijd de chillheid zelve en liet nooit iets van jaloezie merken. Denk dat ze dan toch wat concurrentie voelt bij de nieuwe, al vind ik haar niet zo leuk. Hoop wel dat het nog goed komt tussen Vincent en Monique want ze waren wel leuke samen.

6 likes

Ik ben B&B aan het terug kijken van de afgelopen 2 weken.

Hoe bestaat het dat al deze eigenaren zo ontzettend eigenaardig zijn? O mijn God, die Debbie vooral. Ik kan het niet aan wat een burgerlijk, saai, politiek correct, vervelend typ. 🥲

3 likes

Kijkt iemand Oorlog in de Keuken? Eeeeeeenig idee waar die uitbarsting van T-wall opeens vandaan kwam? Ik begreep er helemaal niks van…?

1 like

Omg bij ik weet er alles van hebben ze de categorie dingen die seksueel klinken maar het niet zijn. En dan plaatjes van een afzuigkap en kim kötter :cry: en een volvo, want dat zou als vulva klinken??? En een orchidee, want daar zit orgie in :cry: :cry:

1 like

Ik vind Gwen al meteen zooooo vervelend met dat gehinnik aan het ontbijt.

2 likes

Verschrikkelijk hè. :joy:

1 like

Doei Romana :pleading_face:

2 likes

Die komt gewoon al hinnekend de kamer in lopen 's morgens. Voordat ze goedemorgen zegt is het al raak. Ik zou daar echt helemaal knetterleip van woorden.

Vind het oprecht jammer dat ze weg is, en ik begreep haar zo goed toen ze wel huilde om de hond en niet om Bert hahahaha <3

Helemaal mee eens. Dat zou voor mij al genoeg reden zijn om mijn spullen te pakken, hoe leuk de man in kwestie ook is.

5 likes

Romana ziet er wel geweldig uit in die jurk! Ze straalt ook ineens een stuk meer.

11 likes

Hahaha ja je hoorde haar al voordat ze überhaupt in beeld was geweest… En weer zo’n stom t-shirt aan. Bert maakt een grote fout!

  • Romana
  • Gwen

0 stemmers

1 like

Deze mevrouw is leefcoach! Komt natuurlijk omdat ze 8 jaar in Australië heeft gewoond.

5 likes

Hahahaha lekker aardig die Marcella

4 likes

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er gasten zijn die in het verblijf van Bert, Jacob of Vincent willen verblijven. Zeker niet voor geld. Bij Roxanne snap ik het wel, daar is het schoon en worden mensen verwend.

2 likes

Knoxhult is echt het goedkoopste van het goedkoopste bij de toko qua keukens.
Valt me tegen van Debbie.

1 like

Je bedoelt die ‘je suis le soleil dans la maison’? :nauseated_face:

Ik ben inmiddels team Romana maar niet voor Bert.

2 likes

Plakboek. Niet verbaasd ook. Past bij dat kakmens

1 like

En welke kamer boek je dan bij Jakob? Ga je voor de fitnessroom, het rommelhok of low budget en maak je je eigen kamer nog even af? Keuze is reuze!

5 likes

Hebben jullie ook gelezen dat die Roxanne al voor de opnames en tijdens (?) gewoon een vriend had/heeft. Kwam haar Instagram tegen.

2 likes