Nu op tv-topic

Ja die heb ik wel gezien, in elk geval sws de oproep dat je je op kon geven als b&b eigenaar en later de previews van de eigenaren op wie je kon mailen

2 likes

O M G
Ben zojuist verliefd geworden op Mark.

Die outfit :fire:

Edit: MARK KOM NAAR MIJ

2 likes

Ja hij kleed zich lekker hè.

1 like

Sorry mark zit net in de auto naar Debbie

1 like

Wat zegt die Pascal nu

Waarom is Debbie aaaltijd zo zakelijk, pfff. Ik vind haar daardoor ook helemaal niet bij Pascal passen, lijken echt twee uitersten.

Zo blij dat Macho Mark naar huis is.

4 likes

Hij is bijna bijna verliefd, niet normaal. Denk dat hij ervoor betaald is.

2 likes

Nieuwe man voor Deb :scream:

Omg ik ben benieuwd!! Missc wel Mark vanuit Oostenrijk. Is natuurlijk niet zo ver.

1 like

Ik ben inmiddels bij maar ben het hier niet echt mee eens. Als ik in Romana’s schoenen zou staan zou die nieuwe dynamiek voor mij ook echt wel een reden zijn om weg te gaan als je al enigszins twijfelt. Super vermoeiend dat kinderachtige gegiechel de hele tijd, Gwen die continu dubbelzinnige opmerkingen maakt, en dan wordt nog niet eens alles gefilmd. Ik was allang gillend naar huis gegaan hoor, daar hoef ik nog geeneens concurrentie voor te voelen :joy:


O ja ik vond het ook hilarisch trouwens in de aflevering van gisteren dat Debbie een soort date had IN haar huis en dat ze alsnog de hele tijd met die enorme handtas met spullen liep te zeulen. Mens doe eens chill.

13 likes

Ik ben wel benieuwd hoe het tussen Vincent en Nicole (?) afloopt. Zijn eerste vrouw zeg maar. Vind hun heel leuk samen, maar denk dat Vincent iedereen wel leuk vindt.

1 like

Jammer dat Vincent zelf zo saai is.

5 likes

Ik denk dat het ergens voor romana ook een soort ultimatum was, voor bert dan eigenlijk.
Romana heeft zichzelf al een week of 2 laten zien hoe ze is, en bert blijft maar zeggen dat ze een maatje is, maar geen wowgevoel en niet zijn type.

Dan komt er zo’n geit bij die constant zit te flirten en bert als eerste persoon aan het lachen maakt.
Dus dan denkt romana: oké, dit is blijkbaar wel zijn type en ik niet, dus ik ga.
En ze gaf hem nog meerdere voorzetjes om te zeggen dat hij niet wil dat ze gaat en dat hij toch wat voor haar voelt, maar hij zegt niks en legt alleen de bal bij haar.
Tja wat moet je dan nog.
Soms besef je pas wat je voelt als diegene weg is. En dat lijkt nu dus ook te gebeuren.

Hij heeft vast haar telefoonnummer wel als hij zich nog bedenkt, dus ze heeft groot gelijk om niet te blijven wachten.

13 likes

Ik versta Bert heel vaak niet, praat zo binnensmonds of hij maakt zinnen ook niet volledig af. Hij praat zo ontwijkend/raar

Denk dat hij zelf ook niet goed weet wat hij wil, dat hij zichzelf in de weg zit. Daarom was hij ook emo vermoed ik

Ik had het nog best leuk gevonden om de rondes met vrienden/familie te zien, wie kiest wie/waarom

Mark had ik echt niet zien aankomen. Hij had toch niet eens een 1op1 met haar gehad? Missch was hij bang af te vallen, vind hem wel echt een “mannetje”

2 likes

Mark heeft denk ik zelf de boel gestopt voordat hij wellicht gedumpt zou worden, dat kon z’n ego niet aan haha. En misschien zag hij die bui hangen ( hoewel Caroline dus al heeft laten vallen dat ze hem nog wel zag zitten)

2 likes

Ik heb inmiddels ook weer verder gekeken en ik sta er wat genuanceerder in. Ik had wel heel erg het idee dat ze bleef hopen dat Bert zich alsnog zou uitspreken en volgens mij wilde Bert dat misschien ook wel doen, maar wist hij niet goed hoe. Maar ik snap haar keuze wel beter.

Bij Debbie vraag ik me af hoe zij zal zijn als de camera’s weg zijn. Of het dan iets minder perfect en zakelijk is. Ik vind Jelmer trouwens wel een leuke vent: eerlijk, oprecht en een gevoelsmens.

6 likes

Ik kijk B&B vol liefde op Videoland en daar kun je de de subtitles in het NL aan zetten. Dat doe ik altijd omdat ik anders de helft niet versta, vooral voor Bert @Scorpiovibes. Als je degene bent die die subtitles moet maken dan word je toch gek? Die gaan zo: ja ik zeg… ja dat moet… ja zo gaat en… moet ik… o.i.d. Vooral Bert maakt zijn zin bijna nooit af

5 likes

Zag deze op insta, spot on hoor

14 likes

Dit is wel een beetje flauw want het programma gaat natuurlijk niet om de gasten van de B&B, die zien we bij de andere kandidaten ook niet maar die zullen er vast wel zijn.
Maar dat team van advocaat etc waar ze het over had, daarvan dacht ik ook ???

1 like

Ja inderdaad, hoezo heb je voor een b&b een vaste advocaat nodig? Ik zou dan gelijk denken dat er kennelijk vaak geschillen zijn, niet echt goede reclame voor haar b&b.

3 likes