Nu op tv-topic

:yawning_face:

1 like

Misschien komt het zoen er nu aan!

Wat zien die mannen toch in die Debbie

7 likes

JEZUS DEBBIE

3 likes

Jeeeeezus fucking Debbie

My God dat waren 3 zoenen op de wang. Wat een teleurstelling zeg.

1 like

Leuke toevoeging aan m’n collectie baaaarf :nauseated_face:

4 likes

HAHA oftewel ze vindt het lelijk en wilde liever goud

2 likes

Ik ga dat voortaan ook zeggen!

2 likes

Tot morgen, ciaaaaoooooo

Sowieso, WANNEER wordt er nou eens ergens getongd?!

4 likes

Maar echt. Deze mensen zitten al een week 24/7 op elkaars lip en nog niks. Als dit dé beste matches zijn, vraag ik me af wat er verder nog aan reacties zijn binnengekomen

2 likes

En nu een makkelijkere vraag dan vorige keer: welke van deze mannen zou je kiezen?

  • Vincent
  • Jacob
  • Bert
  • Pascal (Debbie)
  • Melvin (Debbie)
  • Jelmer (Debbie)
  • Mitch (Roxanne)
  • Theun (Roxanne)
  • Jeffrey (Roxanne
  • Nico (Caroline)
  • Eric (Caroline)
  • Mark (Caroline)

0 stemmers

1 like

Mitch is niet mijn type qua uiterlijk maar volgens mij is hij echt een lieffie. En hij is volgens mij ook wel handig in huis.

Wat chill dat iemand Mark even de waarheid zegt. Ik vind hem zo niet oprecht overkomen, vertrouw die vent voor geen meter.

7 likes

Wauw mooie/heftige aflevering van grenzeloos verliefd baby in het buitenland!

Ja en ook zo vaag hoe ze het bracht: “ik moet naar de buurman toe. Ik moet hem wat vertellen” (?)

1 like

Goed nieuws:

https://www.ad.nl/show/benb-vol-liefde-op-zoek-naar-deelnemers-voor-tweede-seizoen~a18f7c71/

9 likes

Omg ik word echt helemaal gek van dat gegrinnik van Gwen, ik zou ook echt vertrekken voor ik dr een klap in dr gezicht zou geven haha.

10 likes

Bert begint het zelfs al over te nemen heb ik het idee haha ellende 2 van die grinnekende geiten :sob:

2 likes

Heeft iemand eigenlijk de aankondigingen voorbij zien komen voor dit seizoen? Vind het altijd zo bijzonder dat er dan blijkbaar voorstelvideo’s zijn en je daar nooit iets van ziet?

Kun je ze eigenlijk nog ergens terugzien? Ben wel benieuwd hoe iedereen daar overkomt.