Nu op tv-topic

Ik vind het ook goed dat Vincent nadenkt over wat de vrouwen leuk zouden vinden als één op één date. Kun je van een aantal anderen niet zeggen

8 likes

Ja en nu wil ik ook naar Zweden emigreren :cry: Wat een leuke familie ook. Heel hecht en je voelt hun liefde gewoon door het scherm heen. En: elanden :heart:

1 like

Ja precies dat!

Spoiler B&B vol liefde aflevering 16

Samenvatting

Mark en Romana gaan naar huis :worried:

2 likes

gestuurd of vrijwillig?

Beide vrijwillig

2 likes
Reactie op spoiler

Fijn, ik vond Romana inmiddels veel te leuk voor Botte Bert. Ben heel benieuwd hoe ze afscheid gaat nemen, volgens mij ergert ze zich kapot aan Gwen haha.

5 likes

Oh ik wilde net vragen wat zou Romana van hem vinden. Krijg ik ook moeilijk hoogte van, plus Bert praat zo binnensmonds

1 like
Samenvatting

Dat is ook de reden voor haar vertrek, omdat ze Gwen irritant vindt :joy: althans dat zegt ze maar zal natuurlijk niet de enige reden zijn. Bert is inderdaad een botte boer maar nu moest hij een beetje huilen :pleading_face::pleading_face:

Niet verwacht! Beide niet.

1 like

Hahahahaha oh ik kijk er nu al naar uit

1 like

Kunnen we het even hebben over hoe irritant Jacob praat??? RRRRRRRRR :sob:

En wat een arrogantie bij die Jeffrey.

Ik vond dit wel een beetje kinderachtig. Ze voelt eindelijk een beetje concurrentie en geeft het dan direct op. Het zou mij niks verbazen dat de ‘of je stuurt haar weg’ helemaal geen ‘geintje’ was.

2 likes
Samenvatting

Ja eens. Had inderdaad ook dat idee, dat het serieus was. Zou er ook niet raar van op kijken als ze later weer terug komt als Gwen weg is

2 likes

@monito

Snap wel dat ze ook eens wilde achterhalen of Bert meer voor haar voelt of niet. Hij begon direct weer over dat “kroegmaatje” gevoel. Maar ziet hij ook echt iets bestendigs voor zich?

En kan me voorstellen dat die 2 dames helemaal niet matchen en dat huis van Bert voelt zo benauwend aan, ook omdat er niets te doen valt dat je denkt: dag ik ga naar huis

3 likes

Volgens mij heeft ze gewoon zoiets van ja hallo maak nou eens een move, ik ben klaar met die zinloze halve geflirt en als er toch niks gaat gebeuren ga ik gewoon naar huis. En terecht wel vind ik.

5 likes

Nou gaat Debbie vanavond zoenen met Pascal??? Gaat er nog iets spannends gebeuren.

Gaat Debbie nu serieus die wc’s controleren?? Denkt zij dat die mannen 5 zijn?

1 like

Over aflevering 16

Samenvatting

Helemaal eens met de reacties hier. Ze gaat niet weg omdat ze het niet leuk vindt, ze weet al sinds dag 2 dat hij haar niet wil. Maar puur omdat ze nu eindelijk wat concurrentie heeft en jaloers wordt. Als hij had gezegd oké ik stuur haar weg was ze alsnog gebleven. Heb zo’n gevoel dat er nog wel een vervolg op komt (of dat nou binnen het programma is of erbuiten), want heb het idee dat ze elkaar stiekem leuker vinden dan ze durven toe te geven.

5 likes

Dat snap ik ook wel, maar dan voelt deze manier wat achterbaks en manipulatief. Zie het ook nog wel gebeuren dat Bert er ‘intrapt’

2 likes