Nu op tv-topic

Ja op zich geef ze eens ongelijk

6 likes

Ik kijk een beetje half maar die Jacob lijkt me echt vreselijk. Ik zou daar ook echt geen zin in hebben en ben al helemaal allergisch hoe hij praat.

5 likes

Oeeee Vincent, ben eens benieuwd

@Bergamot
Maar ze hebben zichzelf opgegeven nav (volgens mij) een filmpje van hem zelf, maar zal wel een super leuk spontaan filmpje zijn geweest dan.

Ik mis Debbie !! Jacob is boring

2 likes

Ja we want Debbie! zou ze morgen gaan zoenen met Pascal?

3 likes

Misschien was het vooral een filmpje van het huis en zwembad? (Ik hoor net dat t voor 7milli te koop staat?)

2 likes

Neeeee :sob::sob::sob::sob::sob: hij heeft echt een lekker lichaam. Niks voor Debbie die wilt een stijve kakker.

Nou punt, nu wil ik wat van Debbie zien

Oh, afgelopen

NEE geen inhaalrace

5 likes

Ja ik denk het ook! Lekker gratis vakantieeeee

@Broodrooster
Mark is wel iets voor Debbie!!!

2 likes

Kijken jullie ook camping Coppens (op SBS6) met Stafke (van Ketnet). Vind dat ook erg leuk

2 likes

Ik vond dat einde wel echt sneu voor Jacob.
En ik wil dat Debbie meer zendtijd krijgt! Nu heb ik me niet kunnen ergeren. Ben heel benieuwd wanneer de vierde man komt en of ze die ook al meteen afschrijft haha.

1 like

Nee dat vind ik ook niet leuk. Hij was zo leuk met die eerste meid.

Ja zo’n enge gladjakker zou wel goed matchen. Maar ik denk dat Debbie gewoon een local moet vinden die in haar perfecte Italiaanse plaatje past.

1 like

Precies dit idd! En die goed kan koken.

2 likes

Dat zou ik ook wel willen.

geile pastavreter

5 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Oh is dat de reden waarom ze niet weggaan, dacht al dit gaat hem toch niet meer worden zo
Hoezo blijven ze alsnog

1 like

Wel complimenten aan Vincent dat hij zoveel leuke dingen onderneemt met zijn gasten. Moeten Roxeanne en haar mannen trouwens in quarantaine blijven ofzo? Ze hebben dat huis nog geen een keer verlaten :expressionless:

5 likes