Nu op tv-topic

Maaar wie

Dat kon niet toch? Ik dacht dat ze sowieso 14 dagen moesten blijven vanwege een quarantaine plicht

Er schreeuwde net een voor de reclame wat.

Nu opletten hahah

Hé jammer … wat een saaie drama is dit.

:yawning_face:

Bij mij op ‘t werk was nog meer drama vandaag.

Ik snap ook nog steeds niet waar de discussie nu over gaat :woman_shrugging:t2:

2 likes

Jennie had gewoon eeuwige dankbaarheid verwacht voor het redden van zijn spullen, maar omdat jacob chill reageert raakt zij helemaal opgefokt.

En nu alle wijven tegen hem.

Maar wel lekker van zijn wijn zitten lurken.

7 likes

Zo het is er niet gezelliger op geworden daar he. Ik val net in haha wat is er in godsnaam gebeurd

2 likes

Oh wat doen ze ook lelijk tegen hem met z’n vieren, mijn god.

Waarom hebben zij zich opgegeven, krijg toch de Corona.

2 likes

Toch vind ik hem nog steeds erger, wat een vreselijk figuur (Jacob).

10 likes

Echt zo’n moederskindje dat helemaal niks kan.

1 like

Daarom wilt hij ook asap intrekken.

2 likes

Dit is toch echt ongemakkelijk zeg. :confused:
Er is nul komma nul klik tussen die vrouwen en Jacob.
Denk dat ze na de quarantaine weg zijn.

6 likes

Nou inderdaad. Heb niet alles gevolgd, maar vond zijn reactie op die spullen en dat water ook heel raar

Nu vind ik het wel een beetje zielig worden voor Jacob :sob: Het is zo’n ongemakkelijke vibe daar

1 like

Pasta hoort door de saus!!!

3 likes

Het lijkt wel alsof die 4 dames bij Jacob onderling al hebben besloten dat het met Jacob niks wordt en dat ze alleen nog wijn gaan drinken en bij het zwembad gaan liggen

11 likes

Ik denk dat het een uiting van opgebouwde irritaties is. Die vrouwen noemen hem veroordelend maar zijn zelf ook wel snel met vrij pittige conclusies over Jacob…

Ik denk wel dat de quarantaine niet meehelpt en dat Jacob echt elke dag 2x tijd vrij had moeten maken voor 1-op-1 momenten. Nu is het zo’n raar groepsgebeuren geworden.

4 likes