Nu op tv-topic

Ja wat is dit, is hij blind van verliefdheid

3 likes

Jaren terug was ik met mijn ouders op vakantie in een vakantiehuisje. In het huis naast dat vakantiehuisje woonde de eigenaar van het vakantiehuisje. Die beste man heeft in de vakantie meerdere keren 's avonds bij ons aangebeld: of we de buitenlamp wilden uitdoen, of we de kussens wilden opruimen, enz enz.

Jacob is zo’n man.

7 likes

Oh het werd nog veel erger richting het eind. Jeeeeezus zo puberaal allemaal.

Zin in morgen hahaha

1 like

Straks begint it’s a sin op Nederland 3! Ik heb t nog niet gezien maar schijnt echt een goeie serie te zijn!

2 likes

Zo ik zit met kromme tenen na die aflevering van net.

Die gwen, wat een overdreven mens met haar ‘hilarische’ tshirtjes, geflirt, en dat gehinnik na ELKE zin, hoe irritant.

Ik vond het ook lullig van die vrouwen dat niemand jacob even wilde helpen. Maar blijkbaar voelt niemand de behoefte om bij hem in de smaak te vallen, dus boeit het ze allemaal ook nul.

Ik ben nog wel benieuwd naar de laatste man van debbie, dat is dan weer iemand die ze zelf heeft uitgezocht. Het verbaaste me dat ze geen zin had om alleen met jelmer te zijn, maar misschien omdat jelmer haar te goed doorziet.

7 likes

Volgens mij is het voor Gwen ook bijzonder ongemakkelijk om bij Bert en Romana aan te sluiten. Ik vind die twee zo bot, maar ze lijken wel bij elkaar te passen. Ik zou me daar ook geen houding weten te geven.

Ze hebben die B&B eigenaren wel echt goed uitgezocht trouwens. Die Jacob… Aan de ene kant heb ik met 'm te doen, maar aan de andere kant lijkt die man me dodelijk vermoeiend.

2 likes

Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en deze avond bij Bert wat erggggggggggg. Die giebelende Gwen de hele tijd wat een meid. Bert zit tijdens die act ook alleen maar naar Romana te kijken :joy:

1 like

Kijk vanavond, dan ben je er wel uit wat je van hem vindt denk ik :grin:

1 like

Haha ja ik heb 'm gezien. Dodelijk vermoeiend it is! Kijktipje wel hoor!

1 like

Loop nog een paar dagen achter met B&B vol liefde, maar vind Art echt totaal niets toevoegen aan het programma.

5 likes

Wat heb ik gemist? :fearful:

Buuuuh die Gwen en haar domme t-shirts

3 likes

Ik vind haar zo vervelend!

Voorstukje aflevering donderdag:

Volgens mij gaat Romana naar huis??

Ik irriteer me ook steeds meer aan Roxanne…of ik irriteer me gewoon aan vrouwen :joy:

Oh maar haar vond ik sowieso al niet leuk vanaf het begin, haha.

Mijn hemel Jacob, zo vervelend ook!

Maar die vrouwen zitten ook steeds te vitten en te sneren toch.

Ik ben tot nu toe toch #teamjacob

Die planten zijn echt niet allemaal zo mooi geworden omdat hij maar wat doet. Volgens mij is hij echt heel zuinig op zijn tuin enzo, dus snap ik wel dat hij pissig wordt als die vrouwen overal in zitten te trekken. En ook nog eens hem negeren als hij wat vraagt en op hem zitten katten.

Ja hij is irritant, maar hij kan wel communiceren en staat best open voor dingen lijkt mij.

2 likes

En ze zit de hele tijd op haar telefoon, wat een kutwijven man alle 4.
Wat doen ze daar in hemelsnaam….

1 like

Nog niet echt spannend hè … denk dat 1 vd 4 vrouwen naar huis gaat.