Nu op tv-topic

Vond de manier waarop ze Melvin wegstuurde ook echt raar. Eerst vissen naar complimenten en hem laten zeggen hoe geweldig hij haar vindt en vervolgens zeggen ja dat is niet wederzijds :sweat_smile:

8 likes

Ja inderdaad, was echt pijnlijk om te zien. Vertel mij even hoe leuk je me vindt, maar nee ik jou niet doei.
En jacob met z’n koppige gedrag over die kamer die ze opknappen haha, echt continue cringe met dit programma.

Edit: en ik vind Romana steeds leuker worden haha

9 likes

Oooh wat een awkwardfest daar hè! Echt medelijden met die cameramensen die er de hele dag tussen moeten zitten…

Ik heb heel erg het idee dat Bert al vanaf het begin zijn keuze voor Romana heeft gemaakt? De andere vrouwen krijgen niet echt een eerlijke kans. Ben wel benieuwd waar dat heengaat, hoor hem vaak het woord “maatje” noemen, wellicht ziet hij een soort friends with benefits constructie voor zich :face_with_monocle:

3 likes

Debbie is met het verkeerde been uit bed gestapt!

Nou Jelmer jij kunt ook al oprotten.

Heeft zij wel een goed been? Ik vind haar echt naar.

8 likes

No entrty :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ik vond Romana eerst heel vals overkomen, maar ik vind haar ook steeds leuker worden eigenlijk! Kan steeds vaker om haar lachen en vind haar eigenlijk wel lekker nuchter.
Ik vond Bert & Breakfast echt heerlijk flauw, jammer dat Bert het stom vond.

10 likes

Bert vindt alles stom volgens mij. Ik vind hem ook een stomme vent

5 likes

Watttt is die striptease van Gwen dan hahahaha

En watttt is met al die shirts van Gwen?? 2003 belde, ze willen hun t-shirts met flauwe teksten terug

13 likes

Jezus Debbie chagrijnig mens :cry:
‘Oh ga gezellig mee met onze wandeling, maar als we er eenmaal zijn dan mag je weer wieberen en foto’s maken voor mijn bedrijf.’

9 likes

Jezus die Debbie My God wat een gek wijf!

4 likes

Denk dat Bert en Romana elkaar eigenlijk wel leuk vinden. Die Gwen vind ik een beetje awkward. Ze lacht heel zenuwachtig en die shirts… :woozy_face:

1 like

Jezus die wijven bij Jacob (hahaha ik typte Johan), waarom geef je je dan op.

2 likes

Kan die hond van Roxanne eens kappen met blaffen aub. Zou echt niet ergens willen slapen waar de hond van de eigenaar zo tekeer gaat.

3 likes

Dat gezicht van Romana als ze gaan eten :joy: Die denkt echt waar ben ik nou weer tussen beland?
Ik vind Gwen ook niet leuk, al die pogingen tot flirten liggen er zo dik bovenop. Doe gewoon even chill.

1 like

Die Jeffrey zit ook weinig leven in trouwens

3 likes

Tering ik trek Jacob echt niet meer

Kutwijven

1 like

Hahaha wat een wijven ze komen alleen voor de zon

2 likes

Wattt Debbie en Pasquel? Noooooooio