Nu op tv-topic

Ik hoop trouwens heel erg dat Vincent en Monique een stel gaan worden, die lijken best goed bij elkaar te passen! Die nieuwe meid is echt het vijfde wiel aan de wagen

3 likes

Ja en daar moet ook nog een vierde komen, vraag me af of die überhaupt een kans gaat krijgen haha.

1 like

Lijkt me trouwens ook wel kut als je als opgevende deelnemer bv. als 3e of 4e komt en dan dus echt week (of meer) later. Wat je nu dus ziet bij Vincent. Weet niet of het zo random gepland is, maar het is ook veel moeilijker om er überhaupt nog tussen te komen. Het voelt dan al een beetje als gelopen race

3 likes

Het lijkt wel of iedereen weinig aan zelfreflectie doet.

Melvin zei over ook Jelmer dat het wel een heel ander type is dan hij en Pascal, omdat Jelmer heel rustig is. Ik dacht euuhhh alsof jullie zo wild en lekker gek zijn? :face_with_raised_eyebrow: Totaal niet toch. Enige verschil is dat Melvin en Pascal een beetje een macho-uiterlijk hebben en Jelmer niet.

Ik hoop dat Debbie voor Jelmer valt en dat Jelmer zegt ‘sorry maar je bent niet echt, en ik heb geen zin om je klusjesman te zijn. Ciao!’

@Twijfelkont Dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat dat toch niet zo uitmaakt uiteindelijk. Toevallig zijn Vincent en Monique echt een goede match, maar bij de andere koppels zie je dat het niet per se uitmaakt wie er als eerste was. Het gaat toch om de aantrekkingskracht en match, als dat er niet is komt dat ook niet zo snel denk ik, ook al ben je er langer dan de anderen.

6 likes

Daar heb je inderdaad wel een goed punt, dat is wel zo!

1 like

Ik kijk weer naar Tom, boooh hij is in Oekraïne nog altijd. Nu in een oorlogsgebied…

Edit: ahaaa hij is onderweg naar De Krim!!

Nooit geweten dat de Krim zo mooi was

1 like

Maar echt hè! Was meteen Sebastopol aan het googlen.

Vind dit bij Romana en Bert ook wel eigenlijk
Zij zijn net een getrouwd stel al :joy:

2 likes

Hahaha de witte tanden van Freek Vonk bij Humberto. Het is echt net Ross.

3 likes

Kijkt iemand ook humberto? Hahaha jack van Gelder zegt echt wat de rest van Nederland denkt.
What the fuck, ik begrijp echt niks van kunst.

Met een camera zwijgend voor de deur staan…

Ja wtf, hoe verhoudt de mens zich tot een camera… :thinking:

Hahahahahaha ook echt schaamteloos zeggen dat Jack van Gelder hier bewondering voor moet hebben (nadat ie dat had voor een Olympisch sporter die verlamd is geraakt). Wat een lef, en bijzonder wereldbeeld wellicht.

Hij vindt dit vooral zelf heel diepzinnig.

Ik vind het niet zozeer onsmakelijk maar wel gewoon echt onwijs heel erg dom

1 like

Meine gute die man bij Humberto die een ‘date mij’ website heeft gemaakt en een vliegtuig met banner met ‘date mij’ de lucht instuurt. Ik vind het maar een beetje sneu

Die teksten op z’n site ook…
Van een vriend:

Kom bij Sibbe om Sibbe en je zult een geweldig leven tegemoet treden vol avontuur en authenticiteit en hartstocht. Navigeer hierin vanuit je eigen kracht en dan maakt jouw vrouwelijke kracht een geweldige relatie.

Ik vind dit onsympathiek, wel kinderen willen maar elke vrouw met al een kind is ongeschikt.

ik zie mijzelf ooit graag vader worden. Dus het helpt wel mee als jij ooit moeder wilt worden. Het lijkt me superleuk om samen te fantaseren over kindernamen, kinderkamers en alles wat erbij komt kijken. Ben je al moeder? Voor mijn gevoel past dat nu niet bij mij, dus dan zijn we denk ik geen match.

Wat een engerd, blijf nog liever mijn hele leven vrijgezel

1 like

Oh oh wat een drama bij Jacob. Die vent is irritant maar die vrouwen ook. Als die vrouwen niet in quarantaine hadden gehoeven waren ze allang al gevlucht.

4 likes

Haha ja die vrouwen lijken het vooral heel gezellig te hebben met elkaar. Zit niet echt een type bij die bij Jacob past eigenlijk.

Poeeeeh ik heb die B&B van vanavond (afl. 14) vooruitgekeken en omgggg ik cringe zooooo hard om Jacob. You’re in for a treat als je zometeen gaat kijken.

17 likes

Aflevering 13 B&B vol liefde:
Zit Debby nou lekker sassy over Jelmer te doen? “ohh ik vraag PasQUALLE mee want dan wordt het tenminste WEL gezellig”. Misschien had ze beter zelf niet mee kunnen gaan, maar ik bemoei niet.

Ik vind die Anita (fitnesseigenaar) van Jacob zo’n leuke vrouw, ik wil haar als tante.

8 likes