Nu op tv-topic

Sorry voor deze teleurstelling :wilted_flower::joy:

Edit; @Broodrooster oh zou kunnen, herinner ik me niet echt eigenlijk. Nou het is toch al vanavond, ik had het iig over iets wat Jelmer gaat zeggen! Haha

1 like

Even de tv op volume 100 zetten

1 like

Oh haha k hou het strak in de gaten. Ik loop wat achter vandaag.

2 likes

@Oprah haha jullie verwachtingen zijn echt hoog hè :joy: laten we ‘t erop houden dat ik het iig een goede opmerking vond, een verademing dat iemand zoiets op die manier zegt itt die andere twee mannen de eerdere afleveringen

2 likes

Awhhhhh bromance tussen P en M zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bedoelde je dit @Twijfelkont ? Dat jelmer zich afvraagt of ze wel echt een liefdespartner zoekt en geen zakelijke partner?

Ik vind jelmer wel verrassend. Hij lijkt echt een sociaal werker ofzo. Leuke jongen.

5 likes

Ja volgens mij wel!
Hele goeie!

Ze is ook echt zoooo zakelijk.

1 like

Yesss inderdaad! Die jongen is er dan net en legt, goed en duidelijk verwoord ook, de vinger meteen op de zere plek ipv dat meepraten met komt wel en afwachten en rustig aan.

Snap het ook van niemand niet, maar als je er bij wijze van al 3+ dagen bent en nog nauwelijks iets van iemand weet terwijl je 24/7 op elkaars lip zit. Dan moet je je toch wel afvragen wat er mis gaat denk je, maar nee. Niemand echt 🥲

5 likes

wat een geit die nieuwe meid

1 like

Haha ja of ze wel een romance zoekt en niet een sparringspartner voor haar bedrijf haha

1 like

Bert kiest

  • Romana
  • Gwen
  • Niemand

0 stemmers

Die Gwen ziet hij wel zitten denk ik.

1 like

Bij Debbie is het een soort façade. En dat stemmetje is gewoon irri. Iemand die een bepaald beeld in haar hoofd heeft wat succes inhoudt, maar heus wel te bekeren denk ik

Bert is echt een vastgeroeste hork die ook een beetje aan gaslighting doet. Kweenie krijg een heel naar gevoel bij hem

4 likes

Denk het ook. Hij heeft ook al gezegd dat hij geen wowgevoel bij romana heeft, maar dat hij er niet de regie over heeft dat zij naar huis gaat??

Ik vermoed dat er toch aardig wat geregisseerd wordt en dat deelnemers betaald krijgen per dag dat ze blijven. :thinking:

1 like

Haha zou kunnen dat ze betaald worden.
Ik snap al die vrouwen bij Jacob helemaal niet. Wie vindt hij nou leuk en wie niet? Wanneer gaan daar de klappen vallen?

3 likes

Hij vindt Sigrun denk ik wel leuk. Hij kijkt een beetje loveydovey naar haar
Andersom denk ik niet

1 like

Die vrouwen stichten gewoon een gezellige yoga-commune en jacob blijft achter met Mariana.

17 likes

Bedacht me ook dat die vrouwen natuurlijk in Portugal ook 10 dagen in quarantaine moesten. Daarom kwamen ze ook tegelijk aan, maar dan kun je dus ook niet naar huis!!

4 likes

Nou gezellig… haha een en al gezeik

1 like

Ugh Debbie. Waarom praat zij tegen alledrie die gasten alsof het haar kinderen zijn, echt zo naar. Het gaat ook de heeele tijd over hoe hard ze werkt. En het antwoord dat ze gaf op Jelmers vraag over wat ze zocht in een man vond ik ook typisch, daarin stond alsnog die B&B centraal :joy: Waarom zoekt ze niet gewoon een Italiaanse man die precies in haar perfecte plaatje past.

Ik viel ook bijna van mijn stoel toen ik bij Bert een klein glimlachje zag toen hij sprak over Gwen, volgens mij was dat nog nooit gebeurd?! En hij gaf zelfs een soort compliment! Omg wat gebeurt er allemaal.

7 likes