Ja, maar als je je niet echt verdiept/voorbereid snap ik wel dat het zo overkomt als ze daar zo rondhuppelen. Zou zelf trouwens ook wel vrij excited zijn van zo’n aankoop, maar even grondig onderzoek lijkt me wel handig! Al denk ik dat ze er vast wel mee weg komen en het uiteindelijk wel lukt allemaal
Volgens mij kan je echt alleen maar pootje baden in dat water daar.
Heeft die makelaar geen vochtmeter
Klopt maar dat is denk ik beetje voor de kijkcijfers ! Ze hebben ook de financiering rond gekregen door het schrijven van een goed plan dus vandaar dat ik die nonchalante houding beetje fake over vind komen. Ik denk uiteindelijk ook dat het een succes gaat worden alleen al door hun bekendheid
Dat zijn ook mooie foto’s voor je Gram
Oke ik ga gelijk boeken!
Hahaha lekker verzekering regelen in de auto
Zo veel tranen, nog meer dan een heel seizoen ik vertrek
Ennnnn ze huilt weer
Ja zeker nu we niet naar het buitenland kunnen sowieso want alles zit ramvol.
Een ze heeft natuurlijk dr influencer fame om reclame te kunnen maken.
Maarrrr wij denken nog steeds dat 8/9 huisjes niet rendabel is omdat het er te weinig zijn. En dat je wel continu moet zorgen dat je hip bent.
Die Martijn is ook wel echt een zakkewasser zeg.
Hoezo de notaris gemachtigd. Waar is Wilma.
EMO TV hahaha
Die notaris “als je het over emo-tv hebt” hahahaha ik ga stuk
Boeit haar nul meer
@Bergamot Ik denk dat ze veel geld gaan pakken met arrangementen en activiteiten ofzo?
Vergeet de groepsaccommodatie niet haha. Hadden ze al verteld wat ze daar mee gaan doen eigenlijk?
Ik erger me echt zo aan die ~vibe~ van Willem, die oorbel maakt t nog erger
Deze aflevering van grenzeloos verliefd is super oud.
Blijven we allemaal hangen om ons te ergeren aan grenzeloos verliefd?
Gelukkig kunnen we bijkomen met de zalvende stem van Boomsma
Ik denk dat ze veel dingen gaat organiseren, ook erg op wellness en jezelf terugvinden etc