Nu op tv-topic

Ik hou van zijn stem. Jesus ik ben echt in mijn eentje hier vandaag :sob:

1 like

Omgg jaa nu je t zegt. Dr zullen daar weg genoeg beestjes zijn ja. Nee ik ga maar weer mn boeking annuleren.

Gatver. Ik haat activiteiten.

En het is opeens afgelopen??? Zit ik opeens naar Arie boomsa te kijken en een onwijs naïef meisje die in Egypte gaat wonen.
Gelukkig is het iig een christelijke man (tering die ouders man)

8 likes

Die man ook. Ik ben bekend omdat ik best wel streng ben?:triangular_flag_on_post:

9 likes

Haha ik heb net ff de insta van dat park bekeken maar die foto van dat huisje met dat zwarte hout en al die ramen hebben ze offline gehaald :joy: toch geluisterd naar de aannemer dus

6 likes

Grenzeloos verliefd is ook gewoon een soort van ik vertrek. Gaat ook altijd mis.

9 likes

Ja dat twee keer per week de vloer dweilen om hem tevreden te houden… en dat een kleine moeite is???

Als ik dan toch naar Egypte zou verhuizen om sloof te worden wil ik op zn minst dat ie eruit ziet als een woestijnprins uit een bouquet romannetje.

6 likes

Die zee is echt zo mooooi en aanlokkelijk. Jammer dat die man haar simple noemt hahahaha

1 like

Dat koffiezetapparaat op de achtergrond heerlijk tekenend

3 likes

Arme Margreet. Is er gezegd hoe lang ze samen waren voordat ze gingen trouwen?

edit: grapje, ze zeggen het nu. Bij de tweede ontmoeting ten huwelijk gevraagd :sweat_smile:

2 likes

Een jaar. Ze hebben elkaar vier keer gezien. Nooit langer dan drie weken.

Lekker snel het bed delen is ook wat waard

1 like

Ja waarom vrouwen liever met een trash man trouwen die aan de andere kant van de wereld wonen snap ik ook niet.

2 likes

Is dit een nieuw seizoen grenzeloos verliefd?

Ja dat is dus de vraag, het kan hier over allerlei programma’s in een keer gaan

1 like

2018 stond in de leader

2 likes

Nee volgens mij niet

2 likes

Balen, leek me al wat in coronatijd. Lekker opgescheept in lockdown in het buitenland met een onsympathieke vent

4 likes

Je kunt ook altijd heel die aflvering voorspellen. Dit is de liefde van mn leven 1x ontmoet tijdens mn stage ik ga nu samen wonen in zijn land.
Oh we moeten bij zn ouders wonen en zn moeder is vervelend. Ik zit hele dagen thuis want ik heb geen werk en ik ken hier niemand. Ik ga toch maar weer naar nederland want dit is niks.

16 likes

Er was ook een aflevering van een vrouw die naar Thailand ging bij haar man (en zijn moeder inderdaad) wonen. Zij was zijn eerste liefde ofzo, de vonk sprong gewoon over en toen ze daar woonde deed die man de hele tijd vet chagrijnig en zij snapte maar niet waarom. Uiteindelijk bleek dat hij twee kinderen uit een eerder huwelijk had die hij niet mocht zien.

Fucking trainwreck van een aflevering was dat.

7 likes